Gå til innhold

Har funnet min drømmemann! Han trener på samme senter som meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er høy, blond og utrolig kjekk! :hjerte:

Men hvordan går jeg fram? Har aldri vært den som har tatt initiativ, så jeg kan ikke dette jeg.

Kan ikke la denne sjansen glippe ass! :)

Anonym poster: f516f6fe406854c9df2cb112676ccb66

Videoannonse
Annonse
Gjest Tinkerbell
Skrevet (endret)

Tror øyekontakt er tingen her. Se først hvordan han reagerer på det, og om du får et smil tilbake eller noe så kan du kanskje gå bort å si "hei".

Nå er ikke jeg den beste til å gi tips når det gjelder sjekking, men jeg pleier som regel å se om han ser på meg på en spesiell måte, om han holder blikkontakt, smiler osv. Små tegn er altså litt viktige i slike situasjoner.

Endret av Tinkerbell
  • Liker 2
Skrevet

Hei.

Har du snakket med han, eller bare spionert på avstand? :fnise:

Hva med å se litt på hva han trener? Trener han vekter, eller på treningsmaskin? Hva med å trene det samme som han? Prøv å gi han noen blikk - de fleste merker dette. Men ikke overdriv - prøv også å gå forbi han, og prøv å se om han legger merke til deg/gir deg blikk. Og hva med å gi han et forsiktig smil?

Du kan jo spørre han hva han liker å trene, eller late som det er noe du ikke forstår, og be han om hjelp? :)

- Lykke til!

Skrevet

Si hei og spør om han har noen treningstips :laugh:

Skrevet

Hei.

Har du snakket med han, eller bare spionert på avstand? :fnise:

Hva med å se litt på hva han trener? Trener han vekter, eller på treningsmaskin? Hva med å trene det samme som han? Prøv å gi han noen blikk - de fleste merker dette. Men ikke overdriv - prøv også å gå forbi han, og prøv å se om han legger merke til deg/gir deg blikk. Og hva med å gi han et forsiktig smil?

Du kan jo spørre han hva han liker å trene, eller late som det er noe du ikke forstår, og be han om hjelp? :)

- Lykke til!

Heheh.. jeg spionerer fra 3d-mølla :sjenert:

Han trener vekter. Og han er veldig sterk, selv om han ikke er bodybuilder. Han har vært i forsvaret vet jeg (så t-skjorta). Og jeg tør IKKE å trene det samme som han altså! Jeg er amatør når det kommer til vektløfting, og det er ikke helt min greie.

Men jeg kan jo smile til han da! :)

-TS

Skrevet

Tror øyekontakt er tingen her. Se først hvordan han reagerer på det, og om du får et smil tilbake eller noe så kan du kanskje gå bort å si "hei".

Nå er ikke jeg den beste til å gi tips når det gjelder sjekking, men jeg pleier som regel å se om ham ser på meg på en spesiell måte, om han holder blikkontakt, smiler osv. Små tegn er altså litt viktige i slike situasjoner.

Jeg så på han i dag mens jeg tøyde ut, og han så på meg tilbake, og når han så at jeg så på han, så han bort og ble flau. Hahah :sjenert:

Føles som om at jeg er 14 igjen!

-TS

• Liker 1
Skrevet

Si hei og spør om han har noen treningstips :laugh:

Uff, det hadde blitt kleint :gjeiper:

-TS

Skrevet

Heheh.. jeg spionerer fra 3d-mølla :sjenert:

Han trener vekter. Og han er veldig sterk, selv om han ikke er bodybuilder. Han har vært i forsvaret vet jeg (så t-skjorta). Og jeg tør IKKE å trene det samme som han altså! Jeg er amatør når det kommer til vektløfting, og det er ikke helt min greie.

Men jeg kan jo smile til han da! :)

-TS

Hei.

Joda - du behøver ikke nødvendigvis gå for 50 kilos vekter med en gang. Prøv deg litt frem :) Og der har du jo en perfekt unnskyldning til å spørre han om litt hjelp! Spør han f.eks. om han vet hva som er lurt å trene for en nybegynner i vektløfting.

Og ja, smil til han! Et smil er faktisk utrolig koselig - og varmer.

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Joda - du behøver ikke nødvendigvis gå for 50 kilos vekter med en gang. Prøv deg litt frem :) Og der har du jo en perfekt unnskyldning til å spørre han om litt hjelp! Spør han f.eks. om han vet hva som er lurt å trene for en nybegynner i vektløfting.

Og ja, smil til han! Et smil er faktisk utrolig koselig - og varmer.

Heheh, ja! Men jeg kan jo lære meg litt på treningssenteret i hjembyen min i helga, sånn at jeg egentlig kan det når jeg spør han om hjelp, slik at jeg ikke dummer meg ut :gjeiper:

Hihi :fnise:

-TS

Skrevet

Heheh, ja! Men jeg kan jo lære meg litt på treningssenteret i hjembyen min i helga, sånn at jeg egentlig kan det når jeg spør han om hjelp, slik at jeg ikke dummer meg ut :gjeiper:

Hihi :fnise:

-TS

Hei.

Ja, det var smart! :) Ha-ha, men det er jo litt søtt å dumme seg ut også, ikke sant? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Ja, det var smart! :) Ha-ha, men det er jo litt søtt å dumme seg ut også, ikke sant? :fnise:

Heheh, eeh... joda.. :nigo:

-TS

• Liker 1
Skrevet

Si hei og inviter han med på ettertreningsmat.

Anonym poster: 56825290530a1179f5ebd58edf4066e1

Skrevet

Jeg så på han i dag mens jeg tøyde ut, og han så på meg tilbake, og når han så at jeg så på han, så han bort og ble flau. Hahah :sjenert:

-TS

Haha, så søtt!

Skrevet

Heheh, eeh... joda.. :nigo:

-TS

He-he.

Men uansett: Lykke til, søta! Jeg tror du kan klare det ;)

Skrevet

-TS

Han liker deg tror jeg.

Skrevet

Spør om han har lyst til å ta en proteinshake etter trening en dag?

:)

• Liker 2
Skrevet

He-he.

Men uansett: Lykke til, søta! Jeg tror du kan klare det ;)

Takktakk! Skal prøve ihvertfall :gjeiper:

-TS

Skrevet

Spør om han har lyst til å ta en proteinshake etter trening en dag?

:)

Hahah! Skal spørre når jeg (forhåpentligvis) har snakka med han og blitt litt kjent med han. :nigo:

-TS

Skrevet

Han liker deg tror jeg.

Håper det!

-TS

Skrevet

Hahah! Skal spørre når jeg (forhåpentligvis) har snakka med han og blitt litt kjent med han. :nigo:

-TS

Som de andre alt har nevnt her, så gjelder det å være åpen og kontaktsøkende. Sende sultne blikk og smil nervøst selv om det er skummelt.

Finn en unnskyldning til å være nær han og kanskje finner du noe å spørre han om også, om han ikke kommer deg i forkjøpet.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...