Gjest zuketta Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Har etter et samlivsbrudd for to år siden prøvd mitt beste for å holde hodet over vannet økonomisk. Nå må jeg bare innse at slaget er tap. Nå har jeg fått brev fra en av mine mange kreditorer om at huset mitt blir tvangssolgt denne mnd + et brev fra politet om at jeg er stevnet pga misligholdelse av lån/kredittkort. Det er så jævla bittert alt sammen. Jeg har ikke engang adgang til huset mitt. Der bor eksen og grunnen til at jeg drukner økonomisk er at han ikke betaler husleie. Et helt hus har han i sin besittelse og han betaler kun strøm. Huff, jeg orker ikke mer. Nå skal jeg drikke til jeg sovner.
Cho Kon It Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Men.. Hvorfor i alle dager betaler du på huset når det er han som bor der? Her har du uansett en klem: Kjenner godt til økonomiske problemer (dog ikke fullt så alvorlige som dine), og vet hvor ødeleggende det er. Få tak i en sosionom eller noen som kan hjelpe deg med å få gjelda under kontroll. Håper det ordner seg for deg. 2
Gjest zuketta Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Fordi det er mitt hus og lånene står på meg Jeg har oppdaget at det er jævlig vanskelig å bli kvitt parasitter. Takk.
Cho Kon It Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Fordi det er mitt hus og lånene står på meg Jeg har oppdaget at det er jævlig vanskelig å bli kvitt parasitter. Takk. Aha, som jeg trodde. Har du prøvd å få han kastet ut (regner med det, pga. det du skriver om parasitter)?
Gjest myr Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Hvorfor bor han der om det er ditt? leit at du har økonomiske problemer, pengevett.com er en fin plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå