Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2004 #1 Del Skrevet 25. februar 2004 Innlegget "får ikke orgasme ved samleie" var intresang lesning. Jeg sliter nemlig med det samme. Jeg visste ikke at dette var så vanlig, jeg har trodd at det er meg det har vært noe "galt" med. Har på en måte prøvd å skjule dette for min samboer for jeg har vært redd for at han skulle tro at jeg ikke tenner på han. Dette har nå utviklet seg til at vi nesten ikke har sex lenger. Det er nå over 6 måneder siden siste gang. De første årene vi var sammen hadde vi som alle andre, "sex hele tida". I løpet av årene vi har vært sammen har vi bare blir mer og mer glad i hverande og har et veldig godt samboerskap, men det skorter virkelig på sex'en. Jeg ønsker selv hele tiden at vi kunne være litt mer intime, men nå har vi kommet inn i en "ond sirkel" hvis jeg kan kalle det det, hvor vi på en måte ikke kommer i gang i gjen. De siste gangene vi har hatt sex har det alltid vært jeg som har tatt iniativet, men i og med at jeg synes det er såpass "slitsomt" så er det jo ikke noe fristende. Typen min er heller ikke noe ivrig på å ta initiativ til sex eller bare kosing for den saks skyld. Alt dette her plager meg litt og jeg synes det er vanskelig å snakke med min samboer om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en som sliter! Skrevet 25. februar 2004 #2 Del Skrevet 25. februar 2004 Hva skal vi gjøre med det her? Tror du det kan være at han tror du ikke tenner på han lenger? At det er derfor han ikke tar initativ?? Dette innlegget ditt gjorde meg veldig nervøs...! Vi har vært sammen en mnd i dag , og vi er som to kaniner når vi møter hverandre og har lyst til å ha det sånn..., ikke at vi "mister" lysten på sex eller hva det er som har skjedd. Har du snakket med din samboer om dette? Har liksom ingen gode råd, har aldri hatt en samboer før. Men håper det ordner seg for dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 25. februar 2004 #3 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg tror det beste du kan gjøre er å snakke med "gubben" om dette. Kommunikasjon er utrolig viktig og det er i mine øyne den viktigste grunsteinen i et forhold. Dette gjelder på alle punktene som påvirker forholdet. jeg er fult og helt klar over at det ikke er alle par som snakker like åpent sammen om sex, som det jeg og Nuskemannen gjør. Selv om det er kanskje litt rart og vanskelig i starten, vil dette bli lettere etterhvert. Start med for ex å fortell om de positive opplevelsene dere har hatt sammen, at du savner dem osv, fortsett så med ting du ønsker å oppleve så vil dette etterhvert gå helt av seg selv. Etter en tid når emne er blitt lettere å diskutere vil en og kunne snakke om det som er vanskelig. Jeg er så utrolig glad for at jeg og Nuskemannen har den åpne dialogen oss i mellom på dette punktet og tør påstå at det er en viktig del for å bli kjent seg selv, partneren og ikke minst i sampillet mann og kvinne. Ønsker deg lykke til på veien til det "gamle" sengelivet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå