Capricorn Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Har fått et bittelite hull i min splitter nye og dyre (!) Bergans-jakke Det syns ikke så godt, men det kommer en fjær ut i ny og ne. Hvordan fikser jeg det på best mulig måte? Det er nederst på armen så jeg vil ikke at det skal syns så godt. Kommer altså til å se dumt ut med lapp. Finnes det en type usynlig lim jeg kan bruke tro?
Gjest Lille-pus Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg ville tatt kontakt med Bergans jeg De vet hva som kan brukes (garantert ikke første gang de hører om små hull), og de kan også stort sett faktisk reparere de fleste skader for deg ! Om de er en selvforskyldt skade så må du betale for reparasjonen er jeg redd. Er skaden derimot ikke selvforskyldt så er det faktisk garanti på Bergans sine jakker Uansett; hør med dem før du 'kleiser på' noe limstoff. 1
Capricorn Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg ville tatt kontakt med Bergans jeg De vet hva som kan brukes (garantert ikke første gang de hører om små hull), og de kan også stort sett faktisk reparere de fleste skader for deg ! Om de er en selvforskyldt skade så må du betale for reparasjonen er jeg redd. Er skaden derimot ikke selvforskyldt så er det faktisk garanti på Bergans sine jakker Uansett; hør med dem før du 'kleiser på' noe limstoff. Har sendt dem en mail så da får vi se. Skaden ordnet jeg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå