Gjest Ethereal Skrevet 25. februar 2004 #1 Skrevet 25. februar 2004 Jeg er lei av å bli hundset i vanlige undertøysbutikker, og kunne gjerne tenke meg adressene til noen nettsider som har kvalitetsundertøy. Jeg tenker da spesielt på BHer i annet enn 75B. Jeg vet om Bravissimo, men de har kun store størrelser, mens mitt problem mer er at jeg er tynn, men har pupper allikevel. Har dere noen erfaringer med noen nettsteder? Anbefalinger? Tips?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 25. februar 2004 #2 Skrevet 25. februar 2004 Mine to favoritter er Victoria's secret og Frederick's of Hollywood. Har bestilt fra begge to og vært kjempefornøyd
Gjest Ethereal Skrevet 25. februar 2004 #3 Skrevet 25. februar 2004 Hvordan har det vært å finne riktig størrelse? Og hvordan var portokostnadene? Spesielt Victoria's Secret interesserer meg.
missfidget Skrevet 25. februar 2004 #4 Skrevet 25. februar 2004 Jeg er lei av å bli hundset i vanlige undertøysbutikker, og kunne gjerne tenke meg adressene til noen nettsider som har kvalitetsundertøy. Jeg tenker da spesielt på BHer i annet enn 75B. Jeg vet om Bravissimo, men de har kun store størrelser, mens mitt problem mer er at jeg er tynn, men har pupper allikevel. Har dere noen erfaringer med noen nettsteder? Anbefalinger? Tips? Da tenker jeg at Victorias Secret er veldig passelig. Ellers kan jeg anbefale Chantelle (http://www.chantelle.com/) og Calvin Klein. Ellers er det Figleaves som har gratis levering til hele verden. De har enormt utvalg. http://www.figleaves.com/uk/home.asp
Gjest Poirot Skrevet 25. februar 2004 #5 Skrevet 25. februar 2004 PS. Bravissimo har små størrelser for tynne også, men det forutsettes at du har store pupper. De har helt ned til 32 i ryggomkrets.
missfidget Skrevet 25. februar 2004 #6 Skrevet 25. februar 2004 Det var akkurat det jeg skulle si, at Bravissimo egentlig er for tynne jenter med stor bryster. For meg som går i 90E er det veldig lite.
Gjest Ethereal Skrevet 25. februar 2004 #7 Skrevet 25. februar 2004 Tusen takk for tipsene! Jeg har nok ikke store pupper, middels kan det vel kalles (B eller C alt etter modell, men 65 eller 70 cm).
Gjest Ethereal Skrevet 25. februar 2004 #8 Skrevet 25. februar 2004 Melissa: Har du bestilt fra Fig Leaves? Det ser ut til å være en fantastisk side. Jeg må lage et bokmerke så jeg finner den igjen. Men den størrelsesguiden gir helt merkelige resultater; Jeg er 68cm under brystet, og 85 over, noe som nok burde tilsi 70B/C, men jeg får 70F :o :o Velvel, må vel tas med en klype salt
Suzy Skrevet 26. februar 2004 #9 Skrevet 26. februar 2004 PS. Bravissimo har små størrelser for tynne også' date=' men det forutsettes at du har store pupper. De har helt ned til 32 i ryggomkrets.[/quote'] Faktisk har de helt ned til 30 i omkrets... Og fra D-kopp og oppover. Ganske deilig med en nettbutikk for bare store pupper syns jeg da :oops:
Gunilla Skrevet 26. februar 2004 #10 Skrevet 26. februar 2004 Jeg har bestilt fra Figleaves, Ethereal. Har gode erfaringer, det fungerer effektivt og fint. Jeg har bare kjøpt truser og en trøyse fra CK, men det har passet. De har en god policy iforhold til retur hvis noe ikke passer, men det har inntil nå ikke vært aktuelt for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå