Gjest Gunfreak Skrevet 4. oktober 2012 #1 Del Skrevet 4. oktober 2012 Dette er en veldig kul youtube serie, fra en bruker som heter AronRa, han snakker ugudlig fort, så du må ha et vist nivå av engelsk kunnskaper for å få med deg alt. Videoene er fulle av masse info og hard science. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 4. oktober 2012 #2 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Sjekk også ut Potholer54, og cdk007 Endret 4. oktober 2012 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 4. oktober 2012 #3 Del Skrevet 4. oktober 2012 Vent nå litt, prøver du å si at kreasjonistene ikke har rett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 4. oktober 2012 #4 Del Skrevet 4. oktober 2012 Vent nå litt, prøver du å si at kreasjonistene ikke har rett? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fortelle deg dette, men nei, de har nok ikke rett. Jeg vet dette har knust din virklighetsoppfatting, men slik er det, trenger du trøst kan du kontake meg på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 6. oktober 2012 #5 Del Skrevet 6. oktober 2012 Dersom man er interessert i å se amerikanske fundamentalister bli latterliggjort, har thunderf00t på youtube en serie bitende ironiske og ondskapsfullt sarkastiske, men akk så vitenskaplig korrekte innlegg med tittelen "Why do people laugh at creationists?" Han kom akkurat med en samlevideo på 4 timer som tar hele serien i en smell. Tror kanskje at det har noe med at kreasjonister mange ganger har klart å få videoene hans blokkert og slettet. God, sunn moro for alt folket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 6. oktober 2012 #6 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ja Tfooter døds smart når det kommer til vitenskap, en del dårligere på bibel studier. Han er også en drama queen til tider. men "why do people laugh at creationists" er en hysterisk bra serie, du lærer og ler samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. oktober 2012 #7 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Jo mer jeg leser om amerikanske politikere, jo gladere blir jeg for at vi har relativt fornuftige folk her til lands, hør bare på dette: All that stuff I was taught about evolution and embryology and the Big Bang Theory, all that is lies straight from the pit of Hell. And it’s lies to try to keep me and all the folks who were taught that from understanding that they need a savior. You see, there are a lot of scientific data that I’ve found out as a scientist that actually show that this is really a young Earth. I don’t believe that the Earth’s but about 9,000 years old. I believe it was created in six days as we know them. That’s what the Bible says. Denne fyren sitter i en vitenskapskomite (!) i kongressen der borte. Endret 6. oktober 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 6. oktober 2012 #8 Del Skrevet 6. oktober 2012 Sa han virkelig at han var en vitenskapsmann? jøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 11. oktober 2012 #9 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Sa han virkelig at han var en vitenskapsmann? jøss. Nå er det å være vitenskapsmann ikke en beskyttet tittel. Jeg forstår det slik at han ikke egentlig er det heller. Dog er han er lege, det gjør ikke saken noe bedre (heller tvert i mot). Han skal sitte i en vitenskapskomite og i kongressen. Men vi skal ikke snakke så veldig høyt. - Vi har hatt prest som undervisningsminister (samme mann prøvde seg på snik innføring av kreasjonisme i skolen) - Vi har militærnektere i forsvarsdepartementet - Stortingsrepresentant som bruker spåkoner som rådgivere ++++ Endret 11. oktober 2012 av Midgard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 11. oktober 2012 #10 Del Skrevet 11. oktober 2012 Nå er det å være vitenskapsmann ikke en beskyttet tittel. Jeg forstår det slik at han ikke egentlig er det heller. Dog er han er lege, det gjør ikke saken noe bedre (heller tvert i mot). Han skal sitte i en vitenskapskomite og i kongressen. Men vi skal ikke snakke så veldig høyt. - Vi har hatt prest som undervisningsminister (samme mann prøvde seg på snik innføring av kreasjonisme i skolen) - Vi har militærnektere i forsvarsdepartementet - Stortingsrepresentant som bruker spåkoner som rådgivere ++++ Vel, det er ikke en beskyttet titel, kanskje, men vitenskap er liksom en disiplin som medfører et ansvarlig forhold til fakta og beviser. Og jeg har ikke til dags dato hørt om en skikkelig vitenskapsmann som på ramme alvoret TROR at jorden er 9000 år gammal. For det finnes ingen beviser FOR det, og mengder MOT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 23. oktober 2012 #11 Del Skrevet 23. oktober 2012 Sa han virkelig at han var en vitenskapsmann? jøss. Går det fortsatt an å la seg overraske over at kreasjonister lyver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå