Gå til innhold

Legge til på face; en ons.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en fyr på skolen jeg helt fra begynnelsen syntes var så kjekk :) Sa hei til han noen ganger i gangen, og han sa mye hei til meg og... men trefte ikke på han noen andre ganger ellers.

Så ble jeg ganske glad da jeg var ute på byen en dag, og han også var der sammen med ei jeg også kjenner. Så jeg gikk jo selvfølgelig bort til dem for å prate og hilste ordentlig på ham. Vi hang masse den kvelden, jeg fikk i meg en god del alkohol, og det gjorde nok han også. For plutselig hadde jeg blitt med han hjem, og vi hadde sex!

Jeg er ikke en sånn person som bevisst unngår de jeg har hatt ons med... Hvis det skjer at vi kommer i kontakt en eller annen gang senere så oppfører jeg meg som om det skulle vært en hvilken som helst annen person.

Men jeg er jo usikker på hvordan det er sånn hos andre mennesker.

Og selv om etter at jeg og han hadde hatt sex pratet litt om, og ble enige i at dette ikke skulle bli kleint i ettertid, så ja... han var nå full, og ting blir jo litt annerledes etterpå.. for noen :P

Jeg spurte også etter nummeret hans den kvelden, og spurte om jeg kunne få lov til å sende han en melding en gang. Og han sa jeg kunne få lov.

Men jeg har liksom ikke turt :P

Nå har jeg ikke sett noe særlig til han i gangene på skolen "siden sist", så jeg har liksom ikke hatt noe mulighet til å se etter "tegn". Hvis jeg hadde treft på han og han hadde sagt hei "som vanlig" hadde jeg nok kanskje turt å sende han en melding.. (for da overser han meg hvertfall ikke) men har jo ikke sett han...

Lurer på om det er litt mindre "skummelt" å legge han til på facebook enn å sende han en melding. Kanskje sende en melding til han på face en helg og spørre om han skal ut eller noe :P

Men hva syns dere? Er det bare dust å legge han til på face etter en ons?

Eller bør jeg vente til jeg evt treffer på han igjen og se hvordan han er mot meg? Det er jo stor sjangs for at vi kommer til å dra ut samme kveld igjen siden det er et lite sted og sånn, men det kan jo bli lenge til :P

Han sa jo at jeg kunne sende en melding, så da bør jeg vel det? :P Men mange sier det vel bare for å være høflige (eller?).

Han er kjempegrei (og kjekk. Hihi) men redd jeg har ødelagt ting med denne ons... Men skader det å prøve å sende en melding? xD Jeg er så usikker, beklager om jeg virker fjortiss!

Anonym poster: c639853401a38557b0d421c6bb744eba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hørt om noen som har dødd av å sende en melding hittil.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke hørt om noen som har dødd av å sende en melding hittil.

Nei, men jeg dør litt for meg selv om jeg sender melding og han ikke svarer, eller svaret jeg får tilbake er bare et sånt... totalt uinteressert i å snakke med deg... svar, også møter jeg plutselig på han igjen :P

Uff, jeg er så fjortiss med sånne ting. Jeg hater kleine situasjoner :P Men jaja, jeg får vel ta sjangsen :S :) Hva synes noen andre av dere da? Hva hadde dere selv tenkt hvis dere var han liksom? xD

Gjest Wei Wei
Skrevet

La ham kontakte deg hvis han er interessert i videre kontakt.

• Liker 2
Skrevet

Nei, men jeg dør litt for meg selv om jeg sender melding og han ikke svarer, eller svaret jeg får tilbake er bare et sånt... totalt uinteressert i å snakke med deg... svar, også møter jeg plutselig på han igjen :P

Uff, jeg er så fjortiss med sånne ting. Jeg hater kleine situasjoner :P Men jaja, jeg får vel ta sjangsen :S :) Hva synes noen andre av dere da? Hva hadde dere selv tenkt hvis dere var han liksom? xD

I en slik situasjon er det bedre å vite enn å ikke vite.

Skrevet

La ham kontakte deg hvis han er interessert i videre kontakt.

Har tenkt litt på det. Men kan hende han tenker det samme selv, OM han er interessert da! Har som sagt ikke sett han på skolen om dagen, han har vel vært borte eller noe tenker jeg. Men tenker å vente til jeg treffer på han igjen og se om han fortsatt hilser på meg som før eller om alt bare ble kleint for han :P

Skrevet

Send ham en melding hvis du vil ha kontakt!

Anonym poster: b1fc5479b48be0875dcdda35dc21829e

Skrevet

Gav Steinar et pluss!

Synes det er mer dust at du skriver en hel avhandling her for å spørre om lov av oss. Jeg gir deg herved lov til å legge han til. Ikke bare det, men jeg befaler deg til å gjøre det. Er det forstått? :)

Jeg kan kun huske en gang at jeg ikke har hatt kontakt med en kvinne jeg har hatt sex med i etterkant, så jeg skjønner egentlig ikke hva dere her inne driver på med. I min bok er det mer unormalt å bli med noen hjem for å ha sex og så ikke ha kontakt i etterkant. Når dere har utvekslet kroppsvesker og hatt ubeskyttet sex, så skjønner jeg ikke hvordan det kan eksistere en barriere for å sende en enkel melding.

:)

• Liker 4
Gjest Lenni20
Skrevet

send han melding, jo fortere du får svar jo fortere vet du om det er noe vits i å satse på..

Om du drar den ut kan du bli gærn..

True story

Skrevet

Tja, jeg er den jenta som venter til gutten tar kontakt. Det er fordi gutten som oftest tar kontakt om han virkelig er interessert(med unntak, selvfølgelig). Når det er sagt kan det vel ikke skade? Det er jo bare Facebook! :)

Skrevet

ja jeg legger han til i slutten av neste uke, og spør om han skal ut til helga :P siden jeg skal ut å reise litt nå! så får håpe det går bra hehe. Nei skal ikke bruke så mange smilies da. Har en tendens til det!!

Skrevet

Tja, jeg er den jenta som venter til gutten tar kontakt. Det er fordi gutten som oftest tar kontakt om han virkelig er interessert(med unntak, selvfølgelig). Når det er sagt kan det vel ikke skade? Det er jo bare Facebook! :)

Er ikke det litt kjedelig å overlate alt til skjebnen?

• Liker 2
Skrevet

Er ikke det litt kjedelig å overlate alt til skjebnen?

Det kommer litt an på situasjonen, jeg har ikke noe problem med å ta kontakt! Men stort sett ser jeg det an litt.. :)

Skrevet

Det kommer litt an på situasjonen, jeg har ikke noe problem med å ta kontakt! Men stort sett ser jeg det an litt... :)

Fint det.

Da venter jeg litt til.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sendte han melding forrige helg! Var på besøk hos ei venninne i hjembyen hans, og jeg fortalte henne om han da, og at jeg trodde han var i byen også. Hun sa også at jeg måtte sende melding til han, så jeg tok motet til meg og spurte om han skulle ut. Jeg fikk et hyggelig svar tilbake der han sa at han skulle si ifra hvor de dro ut.

Tida gikk, og det begynte å bli sent, og jeg sendte en ny melding og spurte om hvor de skulle dra ut. Men da skrev han tilbake at det så ut som de bare ble på vors, men han skulle si ifra om de dro ut!

De dro ikke ut da :P

En negativ ting er at han drar VELDIG mye hjem i helgene og ellers når hn har anledning. Jeg har en venninne i klassen hans som syns det er gøy at jeg liker han, så hun forteller meg litt om han. (Hun prøver hele tida å "spleise" oss xD men han drar alltid hjem.)

Han er tydeligvis ikke så interessert i å bli kjent med folk eller være med i studetmiljøet da han bare skal ta et årsstudium og samle poeng for å komme inn på en skole i hjembyen. (som ikke er så langt unna btw). Jeg vurderer å sende han en melding og spørre om han skal ut på torsdag, da er det noe arrangement på studentpuben.

Men tenker at om han ikke er så interessert i det hele tatt å bli kjent med andre, så gjelder det vel meg og. Men så fikk jeg jo hyggelig melding tilbake fra han, og han var jo tydeligvis interessert den gangen jeg var med han hjem. (eller så var han bare kåt...)

Men det skader vel ikke å spørre eller? :P Eller blir jeg bare masete?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...