Gå til innhold

Handle fra Bravissimo (bh for store bryster)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bestilt derifra selv men Bravissimo er kjent for veldig bra kunde service. Jeg har fått katalogen fra de lenge men har aldri kjøpt fordi det er så dyrt! Men det virker veldig bra. Du har jo 28 dager å levere varene tilbake. Leveringstid er 3-5 dager.

Du kan jo ringer eller sende mail å spør men jeg kan så vidt si at 70E tilhører 32DD i UK BH str, men det kan jo variere litt hvordan det passe fra butikk til butikk.

Forresten jeg sjekket linken og det virker at det er imidlertid utsolgt på str. din.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg synes de har ok priser, jeg, billigere enn Norge.

Visste ikke at jeg måtte ned i cup-størrelse? 32 = 70?

Hvordan sjekket du hvilke størrelser de var utsolgt for?

Skrevet

Jo, du må ned i storrelse. Her i Norge bruker dere internasjonale "sizing". (Kommer ikke på ordet)....

Ellers så er det vanlig med en annen system. Australia har en helt vilt system!!

Jeg går i 90E her i Norge,ellers bruker jeg 40DD.

Nå jeg sjekket den pull down menyen, så sa jeg at det var bare 2 str. igjen, tror det var 38 og 40.

Skrevet

Ja, det hadde jeg nok vanskelighet å beskrive. Ser du ikke hvis du vil bestille, at du må velge str? Prøv det, å se.....

Skrevet
Ja, det hadde jeg nok vanskelighet å beskrive. Ser du ikke hvis du vil bestille, at du må velge str? Prøv det, å se.....

Åja, ser det nå. Jeg har tittet på den ivory, og der er det flere størrelser. derfor skjønte jeg ikke. Takk skal du ha!

Skrevet

Jeg har bestilt masse derfra før, og de yter veldig god sevice til kundene sine. Har bare positive ting å si om dem, og ja jeg har returnert ting som ikke var som jeg trodde. Jeg bruker 75 i omkrets og det er 34, så da er vel 70 - 32 tror jeg.

Skrevet

Det som jeg er litt usikker på er tallstørrelsen.

Jeg bruker 70 i bh, men 42 i bukser. Er mao ikke kjempetynn rundt magen og hoftene. Og da blir jo kanskje 32 helt feil?

Skrevet
Det som jeg er litt usikker på er tallstørrelsen.

Jeg bruker 70 i bh, men 42 i bukser. Er mao ikke kjempetynn rundt magen og hoftene. Og da blir jo kanskje 32 helt feil?

Jeg har bestilt fra Bravissimo og de er veldig seriøse og bra. Jeg har vært kjempefornøyd!

70 er 32 og selv om du ikke er veldig tynn ellers er det riktig størrelse. Jeg har omtrent så kropp du beskriver og jeg bruker 70 i bh omkrets og størrelse 40/42 over hofter og rumpe...

Bestill 32E - du har størst sjans for at det passer.

Jeg husker ikke hvor lang tid det tok sist jeg bestilte noe, men ikke lenge. Har returnert et sett dit også og det gikk kjempefint. Du får med et returskjema i pakka der du bare krysser av for hvorfor du returnerer.

Lykke til! :wink:

Skrevet

Jeg var innom der i går og prøvde denen size funksjonen - jeg fikk at jeg skulle ha F-cup , dvs. 38F. I norge så er jeg vel noe mellom a og b ......

La merke til at Etheral også fikk en cup-size som hun reagerte på. Har dere prøvd å måle sizen selv der ?

Det er altså samme cup som i Norge sånn ca. ? Er det samme size hvis man bestiller fra andre steder med mål i inches og cup ?

Skrevet
Jeg var innom der i går og prøvde denen size funksjonen - jeg fikk at jeg skulle ha F-cup , dvs. 38F. I norge så er jeg vel noe mellom a og b ......  

La merke til at Etheral også fikk en cup-size som hun reagerte på. Har dere prøvd å måle sizen selv der ?  

Det er altså samme cup som i Norge sånn ca. ?   Er det samme size hvis man bestiller fra andre steder med mål i inches og cup ?

Japp! Det er det samme på andre steder.

Hvilken størrelse bruker du "på norsk"?

Det kan bli litt rart på slike beregninger fordi de går ut fra forskjellen på målene under og over byste, men ikke kan ta hensyn til andre ting... :wink:

En annen sak er at amn kan ta feil av hva men behøver... Jeg trodde i årevis at jeg skulle bruke 75/34 DD - og egentlig er størrelsen min 70/32 G.... :oops:

Skrevet
Japp! Det er det samme på andre steder.  

Hvilken størrelse bruker du "på norsk"?  

Det kan bli litt rart på slike beregninger fordi de går ut fra forskjellen på målene under og over byste, men ikke kan ta hensyn til andre ting...  :wink:  

En annen sak er at amn kan ta feil av hva men behøver... Jeg trodde i årevis at jeg skulle bruke 75/34 DD - og egentlig er størrelsen min 70/32 G....  :oops:

i norge bruker jeg vel 80B785b - såm skullenjge bestille via nett så er jeg skeptisk tik en F-størrelse !!! Nå har eg aldri vært i en skikkelig undertøysbutikk - men det er jo fordi jeg har ganske små brytster.

Skrevet

Jeg er skeptisk til sånne nettutregninger. På Triumph sine side fikk ejg til svar at jeg skulle bruke 85 B eller no sånt. Det er bullshit.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg elsker slike korsetter, og sist jeg kjøpte det i en ordentlig undertøysbutikk, så fikk jeg beskjed om at når det gjelder korsetter, så kan en som tommelfingerregel gå ned en str i omkrets og opp en str i cup i forhold til hva en bruker i BH. Jeg nektet å tro på damen helt til hun puttet meg inn i et korsett som var mindre i omkrets og større i cup enn det jeg vanligvis bruker, men jammen meg hadde hun ikke rett :)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Vel, jeg er en 85C og så også sånn :o ut da jeg fikk beskjed om å prøve 80D ("jeg får det aldri igjen og har da pokkern meg ikke nok pupper til en D-cup!"). Men det så veldig bra ut :Hehe:

Hva med å sende en mail til kundeservice hos Bravissimo og høre hva de anbefaler? Det er godt mulig at tommelfingerregelen om ned i omkrets og opp i cup ikke gjelder for alle størrelser, men det bør i så fall de som er eksperter på barmfagre damer vite.

Skrevet

Sitter med en følelse av at endel damer ikke måler seg riktig!!

Det kan faktisk være greit å gå til en undertøysbutikk og få gjort det skikkelig, og heller betale litt for en fin og god BH. Av erfaring varer de jo også vanvittig mye lenger enn billig-bh'ene!

Selv er jeg samme størrelse som deg Poirot, og kan anbefale www.figleaves.com Der har de mye fint til store pupper, og det er enkelt og kjapt å bestille der. Jeg har bestilt str. 32E og det har passet meg fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...