Gå til innhold

Spruten i ansiktet ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei damer !

Jeg vet at mange av dere er voksne damer.

Kan dere ikke greie å debattere på en saklig

måte.

Ville bare si at jeg ikke kjenner helt igjen

den debatten som jeg startet. Ville også få sagt at jeg behandler kvinner med respekt.

Å sprute en dame i ansiktet er ikke noe man gjør på en one -n s. Man bør være 150% sikker på at dette er noe hun faktisk liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Det er ikke noe galt i å mislike suging!

Behovet for å suge hos en jente kommer av en dyp seksuell affinitet, som hun alltid har hatt. Dette er ikke bare en lyst som kommer plutselig. En jente som liker å suge (og svelger sæden) er en oral-erotiker. En oral-erotisk jente vil betrakte munnen sin som et kjønnsorgan. Dette er ikke noe alle jenter kan eller vil, like lite som alle liker anal-sex (er anal-erotikere), liker å ha sex med andre jenter, osv. Vi er forskjellige. Dette må respekteres.

Tross alt, grunnen til å ha et minimum antall sex-partnere er å finne ut av seg selv, hva man har lyst til, og hvem man passer sammen med seksuelt.

Karakteristisk for vår tid er en slags shopping-attitude til sex, der alt skal prøves ut, der hver grense skal tøyes, der man helst skal like alt. Denne forbruker-mentaliteten til sex kan lede til mye tomhet og forvirring. Sex er nå en gang mer personlig, og går dypere, enn bare å prøve det siste merket med tannpasta.

Elefanten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...