Gå til innhold

Spruten i ansiktet ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Synes det er utrolig opphissende å sprute

dama i ansiktet.Sprute henne ned.

Hun liker også dette.

Er det flere som liker å få spruten i ansiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

AHHH ÅÅÅH MMMMM JAH JAH

Var det godt for deg?

Milla

PS: KG er ikke noe sted for run##historier.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla, da! Dette er jo et reelt spørsmål, og ingen run##historie.

Ja -jeg liker å få spruten i ansiktet. Eller munnen, utover brystet/magen/underlivet for den saks skyld.

Men vær klar over at ikke alle jenter liker det. Så før du evt. spruter en jente i ansiktet bør du på forhånd ha forsikret deg om at hun synes det er ok.

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Hmmm, hvordan får du til å "sprute henne ned" som du sier?? Min kjære får ikke ut mer enn kanskje tre te-skjèer per gang. Og det spruter ikke mye, det er liksom "pfffft" og så renner det ned. Jeg har aldri sett "irl" at noen spruter særlig langt. Men deilig fantasi, though icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelle, det går også an å sprute henne i ansiktet straks, og deretter ta kranglingen etterpå....

Min erfaring er at svært få damer begynner å syte etter at dem har fått det i ansiktet, når dem ser hvor godt mannen har hatt det....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Jeg tror han bare ER sånn jeg icon_biggrin.gif

Nei, ærlig talt, man bør vite hva som tolereres skal man ha sjans på å få møte jenta igjen icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Mye lettere å be om tilgivelse etter at man har gjort noe galt, enn å forsikre seg at man ikke gjør noe galt på forhånd, hæ?

Lurer på åssen mannen hadde reagert om han fikk en dildo opp i rumpa sånn helt uten videre, og så spurte jeg han først etterpå om det var greit.

Jeg mener, hva om jeg tenner på å gi menn rumpesex? Han hadde kanskje ikke klaget om han så hvor godt jeg hadde det?

Sorry for avsporing av sprute-tråden din, anonym.

Sier meg enig med Nelle og Vinga til fulle; spør først.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har noen rett til å ta seg til rette eller gjøre noe med andre som de selv ikke ønsker når man har sex.

Jeg tenner litt på å få lov til å komme i ansiktet, over pupper eller på magen, men kunne ikke tenke meg å gjøre det med ei jente som ikke selv tente på at jeg gjorde det.

Det samme gjelder å komme i munnen hennes.

Jeg syntes den med å plutselig stikke en dildo opp i rumpa på mannen under samleie var ganske god sammenligning. Jeg hadde nok blitt lettere sjokkert om det bare skjedde.

Kan godt hende jeg hadde kunnet prøve det, men ikke sånn brutalt rett på sak, uten at jeg visste det.

Nei hun må like det selv om noen skal la det komme i ansiktet hennes.

mvh

_________________

¤Kris¤vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-06-02 19:34 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sakt tidligere så varierer det, jeg for den del liker det...

Men det svir no jævelsk å få spruten rett i øye... tru mæ...

Enig med Waco sprut først spørr ertter på...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vinga:

Dette med spruting er nok forskjellig fra mann til mann (i tillegg til at det kan variere med dagsformen).

Jeg er selv en mann som kan sprute relativt mye/langt og synes det er gøy å høre at det er jenter som finner dette opphissende(?).

Ut fra svar på andre tråder her, har jeg tidligere fått inntrykk av at dette er relativt uvesentlig for mange jenter.

For meg så blir det en slags bekreftelse/ekstra opphissende faktor at jenta tenner på dette.

Personlig synes jeg også det er spennende å sprute jenta i ansiktet, men ville aldri gjort det uten å spørre først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er ok om noen spruter i munnen eller i ansiktet mitt, men har da såpass kontroll at siden jeg ikke ønsker dette så skjer det heller ikke! (amn kjenner det da før det går for mannen vel!)

Hadde noen "tvingt" meg til å få det i ansiktet eller munnen allikevel, så hadde jeg blitt fly forbannet og enten kastet mannen på hue og r### ut, eller dratt med meg fillene og snudd ryggen til å gått.

Jeg synes det kan være deilig å få det over brystene eller ellers, så jeg skjønner det visuelle ved dette, men liker allikevel ikke å få det i munnen eller ansiktet. Og det skal pent respekteres! Jeg binder ikke elskeren selv om jeg liker det, og ihvertfall ikke uten å ane om han kan finne på å tenne på dette!

Respekt kalles dette, enkelt og greit! Og det var faktisk noen av dere her som ikke eier det tydeligvis!?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen "tvingt" meg til å få det i ansiktet eller munnen allikevel, så hadde jeg blitt fly forbannet og enten kastet mannen på hue og r### ut, eller dratt med meg fillene og snudd ryggen til å gått.  

Vet du hva Aline, det der tror jeg ikke noe på. En ting er hva man sier på nett, noe annet er hva man VIRKELIG ville gjort.

Mest sannsynlig så ville du bare snudd ansiktet ditt vekk, så hadde han sprutet deg andre steder, ti sekunder senere er alt dette glemt, og du spør om han har noe papir eller håndkle...

Waco

...snakker av erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel waco, du har sikkert erfart det, men du har ikke erfart meg! Det jeg sier er det jeg står for, ihvertfall når jeg sier hva jeg finner meg i og ikke.

Men, som jeg nevnte tidligere, man kjenner jo stort sett når det kommer for mannen da, og jeg trekker meg unna eller "finner på noe annet" (les:setter meg på ham eller lar det komme andre steder) før noe jeg ikke liker skjer.

Det jeg hadde blitt forbannet over er dersom noen hadde tatt fra meg denne muligheten til å velge selv og altså påtvunget meg å få det i ansiktet eller munnen. så det har du rett i, har jeg sjansen, snur jeg meg bare vekk. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...det er fint det aline, at du forstår hva jeg mener.

Det er jo sånn da, at uhell kan skje, og spruten kanskje går litt lengere enn det som først var planlagt. Selv om man skal sprute over puppene, så kunne den jo slumpe til å treffe fjeset (spesiellt hvis dama har vært skikkelig flink), og man kan jo ikke ødelegge steminingen ved å pælme stakkars lykkelig mann med hue og r### ut (dine egne ord)....

Jeg tror bare at du ikke hadde reagert slik som du sa du ville (tror du overdrev litt).

Forresten er det bare oppmuntrende for jenter å vite at dem klarte å fixe en knall fontene hos gutten. En liten presang fortjener de fleste jenter. Diplom kaller jeg det. Ikke noe å være sur for det vettu.... =)

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gif jada waco, jeg forstår veldig godt hva du mener! Og å prøve å få deg til å forstå hva jeg mener tror jeg ikke jeg gidder engang. Og om du hadde skjønt det, så hadde du vel aldri innrømt det sant? icon_wink.gif

Og en ting til, så lenge jeg har noen jeg skulle ha sagt, så kommer spruten der jeg vil den skal komme! icon_cool.gif

Men påtving meg noe, og jeg blir som jeg skrev. Det var ingen overdrivelse. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vet at mange av dere er voksne damer.

Kan dere ikke greie å debattere på en saklig

måte.

Ville bare si at jeg ikke kjenner helt igjen

den debatten som jeg startet. Ville også få sagt at jeg behandler kvinner med respekt.

Å sprute en dame i ansiktet er ikke noe man gjør på en one -n s. Man bør være 150% sikker på at dette er noe hun faktisk liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei damer !

Jeg vet at mange av dere er voksne damer.

Kan dere ikke greie å debattere på en saklig

måte.

Ville bare si at jeg ikke kjenner helt igjen

den debatten som jeg startet. Ville også få sagt at jeg behandler kvinner med respekt.

Å sprute en dame i ansiktet er ikke noe man gjør på en one -n s. Man bør være 150% sikker på at dette er noe hun faktisk liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...