Gå til innhold

Butikk/frisør i Oslo sentrum som selger Osis-hårpulveret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emnetittelen sier det meste. Vet dere om et sted? Den lille, røde, runde boksen. Jeg fant på Studio Alf i Grensen, men der skulle de ha over 200 (!) kroner. På nettet koster den under 100, og jeg vet at jeg har kjøpt den så billig hos frisør før. Trenger den i helgen, så får ikke netthandlet denne gangen. :)

Anonym poster: e7c9d924095b0e9e4a5ec5b6bb9fd789

Videoannonse
Annonse
Gjest Olseen91
Skrevet

Koster nok det samme overalt tror jeg. Vi får iallefall "prislapper" sendt fra leverandøren. Går ut ifra at de sender samme lappene til alle salongene som fører produktet..

Akkurat nå har vi tilbud på flere osis-produkter. Bl.a dust-it. Koster 149,- nå. Det har sikkert de andre salongene som selger Osis også :) Til vanlig koster det vel 235kr tror jeg. Mange av osisproduktene koster vertfall det..

Skrevet

Koster nok det samme overalt tror jeg. Vi får iallefall "prislapper" sendt fra leverandøren. Går ut ifra at de sender samme lappene til alle salongene som fører produktet..

Akkurat nå har vi tilbud på flere osis-produkter. Bl.a dust-it. Koster 149,- nå. Det har sikkert de andre salongene som selger Osis også :) Til vanlig koster det vel 235kr tror jeg. Mange av osisproduktene koster vertfall det..

Takk for svar! Jobber du et sted i Oslo da? Eller i en kjede som holder til der? :)

Gjest Olseen91
Skrevet

Takk for svar! Jobber du et sted i Oslo da? Eller i en kjede som holder til der? :)

Nei, jeg jobber i nordland, og ikke i kjede : -p

Men se etter en salong som fører schwartzkopf. Står ofte på vinduene o.l. Det er schwartzkopf som fører osis nemlig : -)

Skrevet

Den kostet noe mindre flere år siden, men ligger rundt 200 lappen ellers som jeg har sett. Har sett noen salonger som har kampanjer på den i blant så man får 2 for 300 etc.

Skrevet

Takk for svar! Jeg endte med å bestille fra blivakker.no, hvor den bare koster 80 kroner (og ikke noe ekstra for frakt). Får heller klare meg uten den neste uka. ;)

Skrevet

Litt off topic, men jeg hater det hårpulveret! Syns ikke jeg får så mye volum av det, og hodebunnen blir bare ekkel av det hårproduktet. Det som funker og som er mye billigere, er å føne håret opp ned etter at du har vasket det (viktig med varmebeskyttelse) og spraye håret med hårspray slik at volumet holder seg.

Anonym poster: 2876fab485528595cb2b7661acee40b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...