AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Hei! Jeg sender automatisk iMessage dersom jeg er på nett, som egentlig er hele tiden. Virker som de fleste mottar disse, unntatt en venninne. Hun er uten nett på jobb, men har nett når hun er hjemme. Hun får heller ikke meldingene når hun logger på internett. Er ikke dette rart? Hvor blir meldingene av? Har sendt i hvertfall 3-4 meldinger til henne som hun ikke har mottatt. Det blir jo veldig tungvindt for meg å logge av internett hver gang jeg skal sende henne melding. Noen forslag til hva det kan være? Anonym poster: 1d3debecaaf089a50727b542b9940d9d
Wednesday Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 kanskje hun ikke har aktivert iMessage ? innstillinger -> meldinger -> iMessage
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 kanskje hun ikke har aktivert iMessage ? innstillinger -> meldinger -> iMessage Jo, hun mottar når hun er på nett, og hun mottar av andre:) Anonym poster: 1d3debecaaf089a50727b542b9940d9d
Leifern Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 Kanskje hun bare later som om hun ikke mottar meldingene? Er jo et klassisk triks å si at "noe må være feil, jeg får ikke meldingene dine" når man får spørsmål om hvorfor man ikke svarer. 1
juliane Skrevet 5. oktober 2012 #5 Skrevet 5. oktober 2012 Send tekstmelding til akkurat henne da, så vet du at de kommer frem. Mobilen min ville veldig gjerne sende iMessage til samboer mens hans iPhone var død og han brukte en HTC, så da måtte jeg alltid passe på å sende dem som tekstmelding istedenfor.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Har opplevd lignende problemer med at imessagemeldinger ikke kommer fram hvis vedkommende ikke er på nett akkurat når de blir sendt. Det er utrolig teit! Er jo litt rart hvis det er meninga at begge må være på nett samtidig når meldingene sendes..?! Anonym poster: 35b2f0ae1b94abc64ae133b8151c16dd
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Send tekstmelding til akkurat henne da, så vet du at de kommer frem. Mobilen min ville veldig gjerne sende iMessage til samboer mens hans iPhone var død og han brukte en HTC, så da måtte jeg alltid passe på å sende dem som tekstmelding istedenfor. Hvordan kan man velge dette? Hos meg går den automatisk til iMessage, ikke noe alternativ om å velge tekstmelding. Og til Leifern: Hehe, nei det ville hun ikke gjort Vi snakker sammen nesten hver dag og sender mange meldinger i løpet av dagen, så det er ikke noe problem at hun ikke vil svare på meld Anonym poster: 1d3debecaaf089a50727b542b9940d9d
juliane Skrevet 5. oktober 2012 #8 Skrevet 5. oktober 2012 Hmm, ser kanskje ut som om det bare funker når meldingene faktisk ikke blir levert, for nå får jeg det ikke til. Men jeg dobbeltklikket altså bare på meldingen som var sendt som iMessage og da kom det opp et alternativ som het send som tekstmelding. Men hvorfor skrur dere egentlig av dataroaming når dere er i Norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå