Lillah Skrevet 4. oktober 2012 #1 Del Skrevet 4. oktober 2012 Til dere som har startet med julegaveinnkjøpene.. Hvem har du kjøpt til, og hva kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 4. oktober 2012 #2 Del Skrevet 4. oktober 2012 Skulle gjerne svart, men det går jo ikke som AB, og siden jeg tror noen vet hvem jeg er her inne, vil jeg ikke avsløre meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Del Skrevet 4. oktober 2012 Mamma får et reisesett med shampo, hårkur, balsam og olje fra et merke hun var nysgjerrig på, pluss et bilde av meg og søsteren min som vi tok i studio nettopp Pappa samler på frimerker så jeg har spart på alle frimerkene mine gjennom året og bedt venner om å gjøre det samme, så han kommer til å bli ekstatisk. I tillegg får han en dvd med sketsjer av gamle norske komikere, Harald Heide Steen og de gutta der. Søsteren min samler på hatter så jeg har kjøpt tre stykker til henne pluss gavekort på matbutikken på 400kr (hun er student og spiser så kjedelig ) Alle besteforeldrene får bilde av meg og søstersen Venninnene mine får også reisesett med sjampo, balsam og olje fra det merket de liker, pluss et sett med små neglelakker Og jeg får nytt kamera av meg selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mille86 Skrevet 4. oktober 2012 #4 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har så vidt begynt på innkjøp men samboer har foreløpig fått album laget hos fotoknudsen av dyra våres som desverre døde tidligere i år og jeg har reparet en klokke til han som han får til jul.. mer gaver kommer etterhvert, har det klart i hodet foreldre og svigers har jeg kjøpt inn rammer så de skal få nyfødt bilder av snuppa i magen som kommer om 6 uker svigersøster har jeg handlet håndklær ull sokker og sminke til. mamma litt pyntestasj.. har ikke handlet såååå mye men blir mer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 4. oktober 2012 #5 Del Skrevet 4. oktober 2012 Ark har 50 % salg på alle brettspill, og G-sport har ullundertøysett i angoraull til kr 199. Så i år får alle brettspill og ullundertøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paine Skrevet 5. oktober 2012 #6 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har kjøpt inn noen garnnøster som jeg tenkte å hekle noe av. I år er planen å ikke blakke meg på julegaver (...selv om jeg sikkert ender opp med å gjøre det likevel). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badeand Skrevet 5. oktober 2012 #7 Del Skrevet 5. oktober 2012 Mamma og pappa får en rød retrokjele som passer veldig bra inn på kjøkkenet på hytta, pluss to strikkede kjøkkenkluter. Svigers får hjemmestrikkede, maritime grytekluter som passer perfekt inn hjemme hos dem. Søstrene mine får strikkede luer og votter (litt forskjellige ting, ingen får det samme). Det blir mye strikkegaver på folk i år Men hva skal samboeren få? Det aner jeg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 5. oktober 2012 Mamma og pappa får en rød retrokjele som passer veldig bra inn på kjøkkenet på hytta, pluss to strikkede kjøkkenkluter. Svigers får hjemmestrikkede, maritime grytekluter som passer perfekt inn hjemme hos dem. Søstrene mine får strikkede luer og votter (litt forskjellige ting, ingen får det samme). Det blir mye strikkegaver på folk i år Men hva skal samboeren få? Det aner jeg ikke.... Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den røde kjelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lærerinna Skrevet 5. oktober 2012 #9 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men kan gavene byttes når de kjøpes så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marwel Skrevet 6. oktober 2012 #10 Del Skrevet 6. oktober 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men kan gavene byttes når de kjøpes så tidlig? For min del så kjøper jeg ikke gaver som skal byttes. Jeg har ytterst sjeldent byttet gave selv og. Det gjorde jeg en gang for 15år siden da jeg fikk et klesplagg i feil størrelse. Er det virkelig så vanlig å bytte gaver altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cindarella Skrevet 6. oktober 2012 #11 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har kjøpt tur til svalbard til samboeren. Han har hatt et ekstremt ønske om å reise dit i flere år, men det har aldri blitt. Noen av kompisene hans skal tilfeldigvis dit i april (type naturmennesker som drar på slike turer all the time), men i den leilegheten de skal bo er det bare plass til fire personer og det er langt fra andre overnattingssteder. Samboeren min ble sååå skuffet, for han så den gyldne muligheten til å bli med. Det han ikke vet er at den fjerde plassen er til han Han kommer til å bli SÅ glad! Eneste problemet er at vi ikke feirer jul sammen, og jeg vil så gjerne se reaksjonen hans. Tror han må få den et par dager før 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
signe425 Skrevet 6. oktober 2012 #12 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har vært en tur i London hvor jeg fikk kjøpt masse presanger. Alle 10 tanteonger har fått pysj og sko.. Søstre, svoger og svigerinne får klær og jentene får også neglelakk.. Og svigerfar får Beatles t-skjorte og Beatles kopp. Mangler bare foreldre, barn (kjøpt noe til de i london), mann og svigermor.. Deilig følelse og nesten være i mål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badeand Skrevet 6. oktober 2012 #13 Del Skrevet 6. oktober 2012 Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den røde kjelen? Kjøpte på Åhlens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 15. oktober 2012 #14 Del Skrevet 15. oktober 2012 jeg har kjøpt playstation 3 til samboeren, som han skal ha på jobb. til brødrene mine handla jeg på salg i sommer, gensere og skjorter. resten sitter jeg å planlegger nå. blir mest hjemmelagd i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvinet Skrevet 15. oktober 2012 #15 Del Skrevet 15. oktober 2012 Mamma skal få sånne sokker fra Enklere Liv som man har på noen ganger for å mykgjøre føttene. Hun får også litt konfekt i lag med, og to pyntegjenstander fra Nille, for å ha på veggen på kjøkkenet. Pappa får røket laks. Pluss noe mer. Søster og hennes kjæreste får hjemmelagd såpe, og løpere i tre forskjellige lengder. Brødrene mine har jeg planer om å gi t-skjorter. Den andre søsteren min får duftpinnesett, og noe mer. Kjæresten får sykkelhjelm, og kanskje nettbrett hvis det ikke blir fort dyrt. Også parfyme og kanskje klær. Venninnene mine får forskjellige ting, alt i fra hjemmelagde såper, bok, sengesett og duftpinnesett. En kompis av meg får, tradisjon tro, øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. oktober 2012 #16 Del Skrevet 21. oktober 2012 Pappa med sambo og svigers får det samme; kaffekapselholder. Ellers så får hele familien fotokalender med jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Får nesten svare selv også, nå som jeg endelig har begynt så smått Lillegull: Aner ikke, men har jo kjøpt alt han trenger til han blir født, men må nesten finne på noe i julegave også Samboer: Aner ikke hva jeg skal kjøpe! Mamma: Aner ikke her heller! Pappa: Setesdalskofte og 1 flaske vin. Bestemor: Loreal dag- og nattkrem. Skal kjøpe noe mer, men vet ikke hva.. Søster: Aner ikke. Bror: Aner ikke. Svoger: Har kjøpt ei skjorte, skal kjøpe noe godteri til. Niese (4år): Kjole, 3 Mikkemus truser, 1 brude-barbiedukke, pluss to små. Nevø (1.5 år): Aner ikke. Nevø (8 år): Aner ikke. Hunden min: Blir vel noe godis Svigers: Aner ikke. Svigerbestemor: Aner ikke. Det andre settet med besteforeldre til samboer: Aner ikke. Venninne: Aner ikke. Datter av venninne: Aner ikke.. Tante: Aner ikke. 3 stk barn av mine søskenbarn: Aner ikke. Hååper veldig på at vår lille sønn skal komme til verden litt før jul, da skal jeg ta bilder av han, å forstørre og gi til besteforeldre/oldeforeldre. Endret 22. oktober 2012 av Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprica Skrevet 22. oktober 2012 #18 Del Skrevet 22. oktober 2012 Foreldre og svigerforeldre får familiebilde som vi tar hos fotograf. Søsken 1: Stelton kaffekanne Søsken 2: velværepakke med håndkrem, såpe, dusjgele osv Nieser: manikyrsett til de eldste, usikker på den yngste Nevøer: verktøy Mannen min: Dyre bøker som han har ønsket seg i to år, pluss et kunstverk jeg vet han liker Egne barn: Usikker .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 24. oktober 2012 #19 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ingen enda, men tenkte å begynne når November kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 25. oktober 2012 #20 Del Skrevet 25. oktober 2012 Har såvidt begynt, kjøpt bøker til 11 barn, tøfler til to babyer og mansjettknapper til kjæresten. Masse gjenstår....pleier å være ferdig til november, så er treg i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå