AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Ja, dette er krise for meg... Jeg bruker å sminke ansiktet med bronzer og blush hver dag, dette er det aller viktigste for meg å bruke i ansiktet siden jeg er ganske blek om morgenene, og det får meg til å se mer våken ut. Har hatt en stor sminkebørste fra The Body Shop i 3-4 år, nå har den sminket sitt siste ansikt for å si det slik. Den legger ikke fargen jevn, det kommer linjer og børsten er helt forferdelig. Jeg vasket den i går og den tørket ikke på 24 timer, så jeg fønte den med hårføner, og da så det ut som noen av hårene SMELTET???? Uansett, jeg bor på en veldig liten plass, eneste som er her er Coop Mega, Rema 1000 og Bunnpris + noen klesbutikker som ikke har sminkeutstyr. Hvor kan jeg kjøpe en billig sminkebørste som fungerer bra? Har de det på dagligvarebutikker? Vet at Coop Mega har en liten sminke disk, men er der børster...? Eventuelle kjerringråd? Er helt ifra meg. :gjeiper: Anonym poster: 0a37b44a996d276f8c0c158155b0659b
Gjest BabyBlue Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Tja, kanskje du kan blande hudkrem med litt bronzer også bare gni det der det skal være som en nødløsning? Utenom det vet jeg at enkelte apoteker og helsekostbutikker har ecco tools børstene inne. Eventuelt kan du handle på nett... Tror neppe rema 1000 har børster som gjør jobben ordentlig
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 Handle på nett fra feks. nettsider som er kjappe med levering. Blush.no og blivakker.no feks. Anonym poster: 9bac96072dffa7490784fe1dfc1fe3b3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 makeupmekka pleier å levere fort. tar ca 2 dager. Anonym poster: d0fa3edf6c7063681834ededcf4c9d67
Mermaid Blues Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Body Shop har nettbutikk hvis du var veldig glad i akkurat den børsten. Burde ikke ta så mange dagene å få det i posten http://webshop.bodyshop.no/main.aspx?page=articlelist&gid=50066&gidlevel=2
Gjest BabyBlue Skrevet 5. oktober 2012 #6 Skrevet 5. oktober 2012 Hvis du liker å handle på nett kan jeg på det varmeste anbefale samantha chapman sine real teqhniques børster. Iherb er kjent for å bli holdt tilbake i tollen da siden selger kosttilskudd som kan være ulovlig i Norge, men jeg får alltid pakken etter ca. 8 dager. Det er den siden som selger kostene aller billigst egentlig, til tross for at du må betale litt i frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå