Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får nupper/småkviser av id mineralpudderet, og lurer på om noen har en annen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Olseen91
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Tikei :D

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Tikei :D

Takk for svar :) Kjøper man det billigst på nett? I så fall hvor?

Gjest Olseen91
Skrevet

Takk for svar :) Kjøper man det billigst på nett? I så fall hvor?

Jeg har kjøpt på Tikei.se :) Har igrunnen ikke undersøkt om det er å få kjøpt andre plasser : -p

Skrevet

Jeg liker MineralHygienics. Du får kjøpt det på mineralhygienics.com :)

Anonym poster: 49d8387d411d1c1684a43b86e00ce557

Skrevet (endret)

Jeg bruker Everyday Minerals og er veldig fornøyd med det. Det er så vidt jeg vet det billigste rene mineralsminke-merket.

www.everydayminerals.com

Jeg bruker versjonen som heter matte, men den nye med jojobaolje er visst også fin for fet hud.

Endret av Tonje!
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt på Tikei.se :) Har igrunnen ikke undersøkt om det er å få kjøpt andre plasser : -p

oki og takk igjen :)

Gjest Swarovski
Skrevet

oki og takk igjen :)

Hvis du velger tikei, så lønner det seg å kjøpe på tikei.no. Da slipper du å tenke på toll :)

I tillegg til de som er nevnt ovenfor, er det også noen som liker LA minerals. Noen liker også Lily lalo, som du blant annet kan kjøpe på Feelunique. Så ja, du har mange muligheter. En av de vil forhåpentligvis passe til akkurat din hud.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Anbefaler deg å lese på makeupalley og se hva folk med forskjellige hudtyper sier om alle merkene der ute (tikei, mineral hygienics, la minerals, silk naturals, lily lolo osv). Selv om det er mineralmakeup, er de svært forskjellige. Noen passer bedre for fet hud, andre er god for tørr hud. En tommelfingerregel er at du skal holde deg unna bismuth og mineraloljer, for det er ikke godt for huden uansett hvordan du vrir og vender på det.

Mineral hygienics er jeg veldig fornøyd med, også er jeg fan av silk naturals, hvor man kan blande farge selv. Men den gir ikke like mye dekkevne og har en bittelitt tørrere formula enn mineral hygienics. Mineral hygienics har på en annen side veldig rosa undertoner i produktene sine, noe jeg ikke er så fan av...

Skrevet

liker godt Fedora Minerals som er å få kjøpt på Vitus apotek. Er Jane Iredale som står bak merke.

Skrevet (endret)

Har tenkt å prøve ut Jane Iredal sin Amazing Base. Skal være god til å dekke arr, og har et godt rykte på seg. Har tidligere gått for I.d Bare Minerals, og det har fungert ok, men vil prøve noe nytt.

Jane Iredal ble best i test i denne artikkelen:

http://www.klikk.no/...ticle754868.ece

Endret av Odriks
Skrevet

Jeg liker både LA minerals, EM og Tikei. Hvis du er usikker på hva du tror du vil like kan du jo bestille testere. Da slipper du bomkjøp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...