Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel alt. Føler jeg har brukt en evighet (2 år). Ikke slik at jeg ligger under dyna og gråter, men han streifer tankene mine hver dag, og jeg begynner å se på det som usunt. Følelsene mine var fortsatt veldig sterke da det ble slutt, og vi fikk aldri til en ordentlig samtale i etterkant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ferdig før det var slutt og vi var sammen i 7 år, så jeg vil vel nesten si minus 1 år. Møkkaforhold!

Anonym poster: 00523e00c81d41f5f0071cd27a380cde

Skrevet

Jeg er nok ikke helt over ham ennå. Vi slo opp for 1 år og 5 måneder siden.

Anonym poster: 87c556c5c74a419acdbb2ffab66a99aa

Skrevet

Ca 1/2-2 år.

Er helt over han nå ,og i et mye bedre forhold.

Skrevet

Jeg brukte nesten 6 år...Det var usannsynlig sterke følelser mellom oss,både fysisk og mentalt - men det ble et usunt forhold pga av andre ting.Jeg brøt, men brukte som sagt 6 år før jeg kjente meg HELT ferdig med ham.Klarte ikke engang date andre i den tiden - enda eks'en og jeg hadde ingen form for kontakt.

Skrevet

Det tok ca 1 år før jeg var over eksen min.

Skrevet (endret)

Over og over.... Kom over han ganske kjapt sånn kjærlighetssorgmessig. Men sørget vel godt over et år (om ikke mer) over at den framtiden jeg trodde var min ble revet fra meg på en særdeles brutal måte. Jeg sørget over at jeg ikke lenger fikk se ungene mine hver dag, at det jeg trodde var et godt A4 liv ikke var det, at jeg måtte flytte fra huset som jeg elsket, at svigerfamilien ble veldig perifer (mitt valg) osv.

Jeg var lenge rasende med tanke på hvor indelig han lurte og bedro meg. Så rasende at det virkelig forsuret livet mitt i en lang periode og gjorde at jeg gikk så langt ned i kjelleren at det tok lang tid bare å komme seg i knestående igjen.

Det er 2 1/2 år siden og jeg bryr meg overhode ikke lenger om noe av det. Synes nå det er synd at jeg brukte så mye tid og energi på han, men det var antakelig noe jeg måtte gjennom for å komme dit jeg er i dag. :)

Endret av Sign
  • Liker 2
Skrevet

Foreløpig ett og et kvart år.

Anonym poster: 464360f4c327114e0539ce5e5d7e0a74

Skrevet

Ca. 8 mnd.

Anonym poster: 04158942ad59dd1dfcb3d02fde3540a3

Gjest Memories
Skrevet

Ca 10 mnd eller noe. Hadde bare vært ilag i 9 mnd, var kun 16/17 og han var relativt idiot mot meg på slutten så skjønner egentlig ikke hvorfor det tok så lang tid.

Gjest Solmåne
Skrevet

Jeg var over han før det ble slutt. Det var jeg som slo opp. Men jeg kan tenke meg at hvis jeg og min nåværende kjæreste hadde gjort det slutt, så hadde det nok iallefall tatt et år før jeg hadde kommet helt over han.

Skrevet

ettersom vi hadde kontakt etter bruddet kom jeg aldri over han egentlig. men så bestemte jeg meg for å bryte all kontakt ei stund og da tok det ikke mange mnd før jeg var over det.

tror man kommer raskere over ting om man ikke eksponerer seg selv for eksen en stund etter bruddet

den andre eksen var jeg over før det ble slutt. jeg valgte å gå etter 4 år

Skrevet

ettersom vi hadde kontakt etter bruddet kom jeg aldri over han egentlig. men så bestemte jeg meg for å bryte all kontakt ei stund og da tok det ikke mange mnd før jeg var over det.

tror man kommer raskere over ting om man ikke eksponerer seg selv for eksen en stund etter bruddet

Gjest Awzm me
Skrevet

Tok vel ikke mer enn en dag, eller noen timer ... Men jeg var ganske sikker på at forholdet gikk mot slutten en god stund før han slo opp, og skjønte at jeg ikke var klar for noe forhold uansett, så ble ikke noe lei meg da han sa han ikke ville lenger, under en krangel :)

Skrevet

Kommer an på hvem av dem. Ungdomskjæresten savnet jeg lenge, og tenkte på han i mange år selv om jeg var i andre forhold. Vi var sammen i to år. I andre forhold har jeg kommet over bruddet før bruddet, fikk bearbeidet følelsene før forholdene endte.

En jeg var sammen med lenge, ca ti år, brukte jeg noen år på, husker ikke nøyaktig, selv om jeg var i et annet forhold som varte i tre år. Sammenlignet stadig han nye med eksen.

Savnet vel det som kunne vært...ikke det som var (men det var mye bra)

Akkurat nå vet jeg ikke hvor lang tid det vil ta, oppdager vel det etterhvert.

Skrevet

Gått 9 mnd ikke kommet en mm videre. Tenker på å savner hele tiden, dag, kveld og natt. Var sammen veldig lenge å har barn sammen.Tror ikke det noengang er mulig å ikke savne den tiden vi hadde felles mål.

dengang gledet jeg meg til hver dag.Nå blir alt så feil.

Anonym poster: ce018c5845937524d72c7547287b7917

Skrevet

Mannen kom jeg over etter et par måneder, men mine egne handlinger mot slutten av forholdet var langt under lavmål, og det er jeg langt fra over selv om det er ett år siden han flyttet..

Anonym poster: 72bcba9fa88cd2edd1a657ab2f22ad78

• Liker 1
Skrevet

Mitt siste forhold tok slutt for halvannen mnd siden. Han oppførte seg på en måte som gjorde At jeg mistet mye respekt for den mannen jeg trodde jeg kjente. Så jeg vil påstå jeg allerede er over han og vel så det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...