Gjest Hans Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Vi har en liten gutt som har nylig fyldt 5 år, og vi har flyttet til et nytt boligområde med mange barn og lite biltrafikk. Området rundt har litt skog, men også noen relativt farlige fjell knauser hvor det er 7-10m rett ned. Han synes det er utrolig morsomt å leke med de andre guttene som er 2-3 år eldre enn han, og som gjerne leker i nærheten av disse ”farlige” fjell knausene. Det som gjør meg usikker er hvor fri jeg skal slippe han. Kan jo ikke ødelegge leken deres med at jeg befinner meg i umiddelbar nærhet hele tiden heller, men er samtidig redd for at leken skal bli voldsom og at ulykken er et faktum. Når er det forsvarlig å slippe gutten helt fri til utelek? Hva synes dere?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Heia.her jeg bor,samme boligstrøk som du nevner er barna ute hele dagen i helgene fra de er i 4års alderen men ser jo foreldrene ser jo etter de innimellom og da er det ofte barn som er eldre rundt og de blir bedt om å holde seg vekk fra de høye fjella. og det respekterer de.selv om de eldre gutta går opp der. Anonym poster: a7475d398b084968c9179e3847c32ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå