Stinelin Skrevet 4. oktober 2012 #1 Skrevet 4. oktober 2012 Leter etter en tykk treningsmatte som kan brukes til lek på gulvet. Kan gjerne være mer kvadratisk enn lang og smal om det finnes. Evt. kjøpe to smale og legge inntil hverandre. Tips til butikker/nettbuktikker?
^^Belle^^ Skrevet 4. oktober 2012 #2 Skrevet 4. oktober 2012 Vi kjøpte vår på XXL. De har i rosa eller blå, og den er mer kvadratisk enn avlang. Tygg og god og inneholder ingen skumle stoffer. Billig er den også, lurer på om den koster rundt 400 kroner? 1
Tolly Skrevet 4. oktober 2012 #4 Skrevet 4. oktober 2012 De er dyre! På obs! har de fra Albetica (?) til 149,-. 120 cm x 120 cm. Det er fire slike pulsespillbiter som man kan sette sammen.
FrkRose Skrevet 4. oktober 2012 #5 Skrevet 4. oktober 2012 Vi har den fra XXL, fordi den er tykk og god, 1,5 cm. Gjør ingenting om lille bumser hodet i bakken når han helt ukontrollert velver fra mage til rygg. Lærer vel å rulle etterhvert, hihi. Den er 120x150 cm, akkurat passe til bebis, leker, babygym, og mor eller far. Mange andre matter er veldig tynne, og da blir jo litt av vitsen borte. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 Min er en skikkelig dyr en som selges på barnas hus og babyshop. Fikk kloa i den på tilbud, men tror fullprisen er rundt 1000 :-o Uansett er jeg veldig fornøyd med den, og vi har tilbragt mange timer der. God og dorme på for mor eller far er den også ;-) Anonym poster: 3294cf968e9ff324798e7ebbab94fac1
*Joyce* Skrevet 5. oktober 2012 #7 Skrevet 5. oktober 2012 Min er en skikkelig dyr en som selges på barnas hus og babyshop. Fikk kloa i den på tilbud, men tror fullprisen er rundt 1000 :-o Uansett er jeg veldig fornøyd med den, og vi har tilbragt mange timer der. God og dorme på for mor eller far er den også ;-) Anonym poster: 3294cf968e9ff324798e7ebbab94fac1 Høres ut som tilsvarende den vi har. Kjøpte også på tilbud, tror jeg betalte rundt 500 for den for 3 år siden. På tilbud nå også, visst! Den er ftalatfri, det var jeg opptatt av. Ikke alle treningsmatter for voksne er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå