Joyce Skrevet 5. oktober 2012 #21 Skrevet 5. oktober 2012 Åååååh, den var fin! Det er jo bryllup og man skal jo være flott! Bruder er forskjellige, men hadde det vært meg, hadde jeg vært opptatt av at alle følte seg flotte og komfortable hele dagen. Jeg hadde jo fått mer enn nok oppmerksomhet uansett, og det er jo ikke sånn at kjolen du velger er hvit! Bestill, jente!
Nerdemamma Skrevet 5. oktober 2012 #22 Skrevet 5. oktober 2012 Personlig syntes ikke jeg kjolen var spesielt pen. Men kan ikke se noe problem i å ha den på i et bryllup
Jolene Skrevet 7. oktober 2012 #23 Skrevet 7. oktober 2012 Synes kjolen var kjedelig, og dersom det ikke står galla så synes jeg den blir litt for mye. Men dersom bruden har sagt det er greit er det ikke noe problem. Det viktigste er jo tross alt at du liker kjolen Men enig med det sorte sjalet, kombiner det med et par sorte pumps og en sort clutch, da blir kjolen knall.
Gjest imli Skrevet 8. oktober 2012 #24 Skrevet 8. oktober 2012 Eg ser ikkje heilt forskjellen på den og ein brudekjole, for å vera ærleg. Eg hadde personleg syntest det hadde vore veldig rart om eg hadde sett ei med ein slik kjole i bryllaup.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. oktober 2012 #25 Skrevet 8. oktober 2012 I mitt bryllup hadde du definitivt skilt deg ut(men jeg hadde selvfølgelig ikke nektet deg å bruke den), og personlig hadde jeg følt meg litt over the top i den. Men om bruden har gitt sin velsignelse så skal det vel ikke være noe problem?
Stette Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #26 Skrevet 12. oktober 2012 Syns det er flott at folk er ærlige og kommer med både positive og negative kommentarer. Takk for alle svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå