Gå til innhold

Feil kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i et bryllup om 3 uker hvor mitt søskenbarn skal gifte seg men jeg er kjemperedd for at jeg har kjøpt en kjole som er too much! Da jeg så kjolen på nettet ble jeg helt forelsket og bestilte den. Men så ble jeg nervør for at bruden ville synes at det var for mye. Så jeg viste henne kjolen, og fikk min velsignelse og var så glad for det! Men nå som jeg har fått den vet jeg ikke helt. Den er jo sølv og tettsittende og i tillegg har den er lite slep!! Nå lurer jeg virkelig på hva det var jeg tenkte.. Er det bare meg eller er det flere som synes at det er for mye med denne kjolen? Bruden er selvsagt hvit brud, og personlig så finner jeg fargene litt for like.. Legger ved linken til kjolen her: http://www.jenjenhou...020003237-g3237

Tenkte å kjøpe et svart sjal å ha over skuldrene. Takk for svar!<3

Videoannonse
Annonse
Gjest marianne4388
Skrevet

Hadde det vært mitt bryllup du skulle i med den kjolen hadde det væt helt greit for meg :)

Syns den var fin jeg og sånn type jeg ser for meg at brudepiker og gjester kan gå med.

Men det kommer jo kanskje litt an på hvordan kjolen til bruden er? Vet du noe om det?

Skrevet

Hadde det vært mitt bryllup du skulle i med den kjolen hadde det væt helt greit for meg :)

Syns den var fin jeg og sånn type jeg ser for meg at brudepiker og gjester kan gå med.

Men det kommer jo kanskje litt an på hvordan kjolen til bruden er? Vet du noe om det?

Dessverre, nei. Men ettersom jeg har forstått så er det en veldig fin kjole, men hun er så hemmelighetsfull at det er kun hun og forloveren som vet hvordan den ser ut.
Gjest Twelve12
Skrevet

Syns du absolutt kan ha på deg denne kjolen. Og ettersom du har fått brudens tillatelse også, så syns jeg ikke du skal tvile.

Den er jo rålekker... (og det blir du også) hehe

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en veldig lik kjole når jeg var forlover, bare uten slep.

Kanskje du kan få en sydame til å fjerne slepet om det er det som bekymrer deg mest? Er upraktisk med slep også ;)

Anonym poster: b03ed60f3d8385aeab84f79b1d92634b

Gjest Twelve12
Skrevet

Kanskje du kan få en sydame til å fjerne slepet om det er det som bekymrer deg mest? Er upraktisk med slep også ;)

Anonym poster: b03ed60f3d8385aeab84f79b1d92634b

Men er jo slepet så gjør hele kjolen.. må ikke finne på å fjerne det =p

• Liker 3
Skrevet (endret)

En slik kjole krever at det står galla i invitasjonen, ellers vil du nok skille deg ut fra de andre gjestene. Til nøds smoking, dersom festen holdes på et stilfullt sted. Min personlige mening er i alle fall at denne fort er alt for pyntet for et gjennomsnittlig norsk bryllup.

Men dersom bruden har sagt at det er greit er det jo bare å kjøre på.

Endret av Athene
  • Liker 2
Skrevet

Åh, takk for fantastiske svar! Nå føler jeg at jeg kan slappe litt mer av! Jeg har ikke vært i bryllup siden jeg var 15 år, så det var flott å få svar fra så mange! Takk skal dere ha, nå føler jeg at jeg ikke trenger å bekymre meg mer :)

Skrevet

Flott kjole! Og faktisk mye mer passende enn disse kort-korte, trange og utringede kjolene jeg ser mange andre går med i bryllup!:)

• Liker 3
Skrevet

En slik kjole krever at det står galla i invitasjonen, ellers vil du nok skille deg ut fra de andre gjestene. Til nøds smoking, dersom festen holdes på et stilfullt sted. Min personlige mening er i alle fall at denne fort er alt for pyntet for et gjennomsnittelig norsk bryllup.

Men dersom bruden har sagt at det er greit er det jo bare å kjøre på.

Enig.

• Liker 1
Skrevet

jeg ville sett dette an etter kleskoden (om det er en). Egentlig er det jo greit siden du har fått brudens velsignelse. men jeg hater også å skille meg ut som overpyntet i forhold til de andre gjestene, så jeg ville nok ikke bare basert meg på brudens mening.

Anonym poster: f7bfa18dc357fac673faae37a36715c5

Skrevet

Syns kjolen er kjempe fin men har jo vært i noen bryllup hvor brude har en mye enklere kjole enn den og da blir det jo kanskje litt feil...

Skrevet

Jeg synes den virker litt over the top...

Anonym poster: 6b195a34bcdbdcb43ebaa1f68536c044

• Liker 2
Skrevet

Den hadde ikke passet inn i vårt bryllup. (Vi hadde skrevet mørk dress i invitasjonene) Men om det er galla som er kleskoden passer det jo :)

• Liker 1
Skrevet

uten slepet er den ok. Spurte min mor også som sitter her. Hun sa det samme.

Skrevet

Den vil nok skille seg veldig ut hvis ikke kleskoden er galla, og du bør definitivt fjerne slepet.

Fin er den for all del, men du vil nok ende opp med å se veldig overpyntet ut sammenlignet med andre gjester pga slep og at kleskoden neppe er galla.

Anonym poster: a1a81689a38f96e461c4e41ac87488b4

• Liker 1
Skrevet (endret)

Flott kjole! Men som så mange andre her har sagt; dersom kleskoden er noe annet enn galla, vil du nok være vesentlig mer pyntet enn resten av gjestene. Men, det kan jo hende det ikke plager deg, og da er det jo bare å kjøre på ;-)

Endret av Rakkerunge
Skrevet

Den så veldig billig og stygg ut forhold til brudekjoler, så den kan du fint bruke.

Anonym poster: 93eed2242abc98445e210874dc48a7b9

• Liker 1
Skrevet

Den så veldig billig og stygg ut forhold til brudekjoler, så den kan du fint bruke.

Du ER klar over at når du skriver som AB, er spydig, og får en pluss innen to minutter fra posting, attpåtil i en tråd som ikke er veldig aktiv, så skjønner alle at den plussen kommer fra deg selv? :roll: Litt trist, egentlig.....

• Liker 2
Gjest Adriane
Skrevet

Ha i det minste guts nok til å skrive under eget nick når du lirer av deg sånt tullpreik som det der. Jeez... :roll:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...