Gå til innhold

10 dager over IKM og negative tester

Anbefalte innlegg

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

hei,

er 10 dager over IKM men får negative tester. Spottet litt dagen etter IKM og har hatt murringer siden 5 DPO. Alt er virrvarr med andre ord, og det er ingen tegn til TR.

Tror ikke jeg er gravid, men litt usikker på hva jeg skal gjøre. Kanskje det er cyster e.l.

Når går man til legen pga manglende mens?

Videoannonse
Annonse
Gjest Twelve12
Skrevet

Jeg har hatt mange cyster.. og har aldri hatt uregelmessig mens av den grunn. Men det kan jo være..

Det skader ikke å ringe legen. De vet som regel mer enn meg ihvertfall =P

Skrevet

For min del testet jeg ikke positivt før 14 dager etter IKM med noen av ungene, med sistemann tror jeg jeg fikk første svake positive test 16 dager etter IKM. Begge ungene er født lenge over termin, har vært små ved UL og normalt store ved fødsel, så jeg har en teori om at befruktede egg bruker laaaaang tid å feste seg hos meg ;) Og jeg har alltid hatt normale, regelmessige 28-dagerssykluser.

Når det er sagt, så kan det jo være mange årsaker til at mensen ikke kommer. Hvis dette er første gang du opplever det, og du fortsetter å få negative tester, tror jeg at jeg ville ventet et par sykluser for å se om dette er et gjentakende fenomen eller et engangstilfelle før jeg oppsøkte legen.

Anonym poster: 41b8e5d61a4f0215e79a74bf71077155

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...