Gå til innhold

Det finnes engler her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg kan absolutt bekrefte at det finnes engler her inne på KG!

Noen husker kanskje at jeg spurte om noen visste hvor jeg kunne få tak i vintercapen til Davids Bridal. Og en kommende brud her inne, som for tiden bor i USA, ga meg en hjelpende hånd og skaffet meg capen. Hun dro og kjøpte den for meg og sendte den til meg. Tenk at det finnes så fantastiske snille mennesker!

-I går fikk jeg den på døren....og nå kan jeg danse rundt i den i 8 måneder og glede meg til den store dagen hvor jeg kan vise den til andre!

Hvis jeg husker hvordan jeg kunne legge den ut her, så kan du ta en titt på den!

Her er den

Vinterbruden som er hoppende glad

hoppe.gif

[ Dette Innlegg er endret av: vinterbrud 010203 den 2002-05-30 17:54 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Gry (red) den 2002-05-30 17:58 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig snilt gjort da!!!

Skjønner godt at du er hoppende glad. icon_smile.gif

Nydelig cape,du kommer til å bli SÅ flott!!12

Gjest svenskbrud
Skrevet

*jisses!!* vilken underbar cape!

Otroligt snällt av din "ängel" i USA att fixa den åt dig.

Lycka till!12

Gjest lilletroll
Skrevet

Nyyyyyyydelig cape!!!!!!!! *misunnelig* (men jeg skal jo gifte meg på sommeren da, og forhåpentligvis er det ikke så kaldt at jeg trenger en sånn da:))12

Skrevet

NYDELIG var den............VELDIG!!!! Skal gifte meg på vinteren jeg også så jeg kunne også tenkt meg cape. Hvor mye betalte du for den?!? Er den sånn du forestilte deg når du fikk den?!

Du kommer til å bli RÅLEKKER!!!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...