Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Kan dere gi meg eksempler på komplimenter som kvinner virkelig setter pris på å få høre?
cheezewizz Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Alt som har med personlighet fremfor utseende å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Kan dere gi meg eksempler på komplimenter som kvinner virkelig setter pris på å få høre? Jeg ville ha satt pris på å høre..."du er smellfeit, en boblegum, en flodhest, en strandet hval, og jeg blir sååå tent av deg slev om jeg synes du kanskje burde gå opp halv tonn til slik at ingen menn ser til din kant, kun meg, lille elskende hvalross" Det hadde fått meg til å smelte grundig. Anonym poster: 5d8ba1bec43a4cca0881a64ae5419acd
Gjest Solmåne Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Jepp, komplimenter som viser at vedkommende virkelig har lagt merke til noe. Helst noe fint om personligheten. Hvis det er komplimenter ang utseendet foretrekker jeg "du er nydelig, vakker" mye bedre enn "du er deilig, hot, sexy". 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Alt som har med personlighet fremfor utseende å gjøre. Støtter den. Min mann kaller meg for "lille pusemannen min". Og det er ikke fordi jeg er maskulin utseendemessig. Men han er såååå stolt fordi jeg fikser det meste selv, og elsker fotball og biler og endel andre manneting. Og han er så glad for at jeg ikke kjefter, syter og skriker (ja, han har vært gift før....) PS. Han er ikke bifil eller noe der omkring. Anonym poster: 881aa5d08e3df05958dc3410cc626472
Gjest Cuntzilla Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Komplimenter på personlighet: At hun er intelligent, morsom, kul, sympatisk osv. Komplimenter på evner: Hun er flink til noe, en eller annen evne imponerer deg De jålete liker komplimenter på klær, sko og hår. At du legger merke til en eller annen detalj hun har lagt litt tid, tanke eller penger i. Trygg utvei for de som ikke har peiling på mote: "Den så bra ut på deg" Litt alternative komplimenter på utseende, som at man lukter godt, har myk hud, vakre hender eller et intenst blikk. Eller bra karisma, vesen, utstråling. At man har en god holdning, måte å fremtre på. "Jeg elsker hvordan du bare kom inn her og eide hele rommet" Og de mer risky komplimentene, for eksperter, som sitter som en kule om de stemmer og som faller helt flatt hvis de ikke gjør det: en (positiv) analyse av hennes personlighet, hvor du "ser" noe i henne som ikke alle andre ser. Treffer du blink så tror hun du er hennes soulmate. 4
pinar Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Selv om det er hyggelig å høre at jeg er pen, ser bra ut og lignende er komplimenter som går på meg som person langt mer betydningsfulle og huskes mer en de som går på utseendet.
waco Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Så lenge man er bedre/penere/finere enn andre kvinner så fungerer det som regel, prøv å si, du virker smartere enn andre kvinner, stemmer det eller?
Gjest Cuntzilla Skrevet 3. oktober 2012 #11 Skrevet 3. oktober 2012 Så lenge man er bedre/penere/finere enn andre kvinner så fungerer det som regel, prøv å si, du virker smartere enn andre kvinner, stemmer det eller? "Du virker smartere enn andre kvinner" høres ut som ordene til en som ikke synes kvinner generelt er spesielt smarte. Turn off. 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #12 Skrevet 3. oktober 2012 Du så virkelig bra ut i den kjolen/buksa. eller Du gjør hverdagen min så mye bedre. Anonym poster: 06d4e3b14d09c69c87bc7e5ae3894afe 1
waco Skrevet 3. oktober 2012 #13 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) "Du virker smartere enn andre kvinner" høres ut som ordene til en som ikke synes kvinner generelt er spesielt smarte. Turn off. Ja jeg skjønner, så når jeg synes du virker smartere enn andre kvinner er det fordi jeg tar feil da cuntzilla, for jeg mener at du er smartere enn de fleste andre her! =) Endret 3. oktober 2012 av waco 1
Gwen Skrevet 3. oktober 2012 #14 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg vil heller høre at jeg er vakker eller nydelig, enn sexy/deilig eller søt. Jeg liker også å høre at jeg er flink i ting, og få takk og klem når jeg har f.eks laget mat, ryddet, fikset noe. Da er det så mye enklere å gi det samme tilbake:)
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 3. oktober 2012 #15 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg liker best å få høre at jeg har fin latter, fint smil og sjarmerende vesen. Babe, heit og deilig går ikke hjem her. Det beste er uansett å få et smil tilbake, det er kompliment nok i seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #16 Skrevet 3. oktober 2012 Det er vel heller sånn at det er viktigere hvem som kommer med komplimentet enn hva som komplimenteres. Er du brennheit kan du gått klappe a på rumpa og si fin ræv. Er du totalt uattraktiv bør du ikke se på henne på noen som helst måte om du ikke lurer på noe konkret som hva klokka er osv. Sånn ca. Anonym poster: 32dc8b9f15bd9b694609ef9ec14f194a 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #17 Skrevet 3. oktober 2012 "Du virker smartere enn andre kvinner" høres ut som ordene til en som ikke synes kvinner generelt er spesielt smarte. Turn off. Så man må late som og lyve for dere i stedet? Liker ikke ærlige menn altså? Skjønner ikke hvorfor det skal være så viktig hva man mener om kvinner kollektivt. De fleste av dere syns da ikke så mye om menn kollektivt heller. Anonym poster: 32dc8b9f15bd9b694609ef9ec14f194a
Gjest BM2 Skrevet 3. oktober 2012 #18 Skrevet 3. oktober 2012 Duuuuueeh damen... De'ekke en kanin i buksa mi Kravet er at du sanser minst like fett som smilyen her. vet ikke hvorfor, men damer liker menn som er kleine på en sånn teit måte.
Gjest Cuntzilla Skrevet 3. oktober 2012 #19 Skrevet 3. oktober 2012 Ja jeg skjønner, så når jeg synes du virker smartere enn andre kvinner er det fordi jeg tar feil da cuntzilla, for jeg mener at du er smartere enn de fleste andre her! =) Den er bedre =) 3
Gjest Cuntzilla Skrevet 3. oktober 2012 #20 Skrevet 3. oktober 2012 Så man må late som og lyve for dere i stedet? Liker ikke ærlige menn altså? Skjønner ikke hvorfor det skal være så viktig hva man mener om kvinner kollektivt. De fleste av dere syns da ikke så mye om menn kollektivt heller. Anonym poster: 32dc8b9f15bd9b694609ef9ec14f194a Du trenger ikke å lyve, du kan være helt ærlig om at du er en idiot. Jeg sier bare at jeg ikke tenner på det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå