Gjest Fairydust Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Nå ble nettopp alle mine private meldinger på Facebook synlig for alle. Dermed oppfordrer jeg alle til å slette sine private Facebook-meldinger dersom de ikke ønsker at det samme skal skje dem. Jeg aner ikke hvorfor dette skjedde. Ble bare gjort oppmerksom på det. At Facebook-grunderne eller hvem det er som sier at dette ikke stemmer; De tar FEIL. Jeg vet helt sikkert at dette var private meldinger og ikke tidligere wallposts.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Nå ble nettopp alle mine private meldinger på Facebook synlig for alle. Dermed oppfordrer jeg alle til å slette sine private Facebook-meldinger dersom de ikke ønsker at det samme skal skje dem. Jeg aner ikke hvorfor dette skjedde. Ble bare gjort oppmerksom på det. At Facebook-grunderne eller hvem det er som sier at dette ikke stemmer; De tar FEIL. Jeg vet helt sikkert at dette var private meldinger og ikke tidligere wallposts. Jeg opplevde også dette. Men å slette meldingene i innboksen hjelper nok ikke. Min innboks og arkiv var tomt når det skjedde meg, hadde ryddet opp for to dager siden og slettet alt :/ Var stort sett bare vegg-til-vegg meldinger som plutselig dukket opp på veggen, men fant ihvertfall to VELDIG private meldinger (en samtale hvor jeg snakket med en venninne om å gjøre det slutt med min daværende samboer). Anonym poster: 9fc6d940be06d1b995ff791841922604
Gjest Fairydust Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg opplevde også dette. Men å slette meldingene i innboksen hjelper nok ikke. Min innboks og arkiv var tomt når det skjedde meg, hadde ryddet opp for to dager siden og slettet alt :/ Var stort sett bare vegg-til-vegg meldinger som plutselig dukket opp på veggen, men fant ihvertfall to VELDIG private meldinger (en samtale hvor jeg snakket med en venninne om å gjøre det slutt med min daværende samboer). Anonym poster: 9fc6d940be06d1b995ff791841922604 OK. Skummelt!! Hvor fant du dette? På din egen vegg, eller på newsfeeden?
Gjest Allergikeren Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Det har ikke skjedd hos meg(enda, bank i bordet!), og jeg sjekket både innboks og gamle innlegg på veggen. På veggen min var bare det som alltid har vært på veggen.
Tropic Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Men er det snakk om meldinger fra 2007-2009, eller også fra i år? Har hørt at dette gjelder bare i den perioden (2007-2009)
Thorn Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Hvordan i all verden sletter man meldingene, da? Jeg får bare til å arkivere den, men da kan jeg jo hente dem opp igjen :/
Tropic Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Du må først arkivere, så gå inn på arkivet, så inn på den aktuelle meldingen og SÅ kan du slette!! Helt fantastisk håpløst!!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Hvordan sletter man? Jeg får bare til å arkivere (klikker på krysset utenfor meldingen). Anonym poster: 70dea3ce41826aaa8497750230fc1c57
Gjest Fairydust Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Men er det snakk om meldinger fra 2007-2009, eller også fra i år? Har hørt at dette gjelder bare i den perioden (2007-2009) Du, det vet jeg ikke. Fikk panikk når jeg fikk beskjed om at alle meldingene mine syntes, så begynte bare å slette meldinger i hytt og pine. Så fikk jeg beskjed om at meldingene ikke syntes lenger. Hvordan i all verden sletter man meldingene, da? Jeg får bare til å arkivere den, men da kan jeg jo hente dem opp igjen :/ Hvis du går inn på "arkivert" kan du slette meldingene for godt (forhåpentligvis) der inne. Du går bare inn på hver enkelt samtale, og trykker oppe i hjørnet på innstillinger tror jeg, og deretter "slett samtale" eller noe sånt. Endret 3. oktober 2012 av Fairydust
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Får ikke slettet fra arkiverte, jeg. Hvordan gjør du det? Anonym poster: 70dea3ce41826aaa8497750230fc1c57
Gjest Lurifix Skrevet 3. oktober 2012 #11 Skrevet 3. oktober 2012 går inn på hver enkelt samtale og trykker på "actions"
Gjest Mandalas Skrevet 3. oktober 2012 #12 Skrevet 3. oktober 2012 Hvor syntes de hen? På veggen eller hæ? Hjelpes... Mye privat jeg har skrevet! Hvertfall i årene 07-09!
miaw Skrevet 3. oktober 2012 #13 Skrevet 3. oktober 2012 Herregud, så stressa jeg blir av dette. Må gå inn å sjekke hver dag om noe privat er ute.. 1
Gjest Fairydust Skrevet 3. oktober 2012 #14 Skrevet 3. oktober 2012 Hvor syntes de hen? På veggen eller hæ? Hjelpes... Mye privat jeg har skrevet! Hvertfall i årene 07-09! Det er det jeg ikke vet helt sikkert! Jeg ble tilsendt en link nemlig. Personen satt på Facebook på mobilen sin, og kunne se alle mine private meldinger. Jeg vet ikke om det var snakk om veggen, eller newsfeeden eller hva det var. Bare sletta i all hast, så rakk liksom ikke se over meldingene.
Gjest Fairydust Skrevet 3. oktober 2012 #15 Skrevet 3. oktober 2012 Herregud, så stressa jeg blir av dette. Må gå inn å sjekke hver dag om noe privat er ute.. Jeg vet hva du mener. Vurderer å slette meg pga. dette. Ikke fordi jeg hadde no drit alvorlig på meldingene mine, men fordi dette er toppen av alle de idiotiske tingene som har vært med Facebook i det siste. Ingenting har fungert optimalt det siste året. 1
Thorn Skrevet 3. oktober 2012 #16 Skrevet 3. oktober 2012 Nå har jeg ihvertfall slettet de mest personlige meldingene. Men hvis det personen lenger oppe her skriver stemmer, så hjelper jo ikke det...! Har et par samtaler på facebook som jeg virkelig ikke vil skal komme ut i offentligheten. Skummelt dette her! 2
Tropic Skrevet 3. oktober 2012 #17 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg så endel meldinger fra 2008 som jeg er usikker på om var hemmelige eller ikke, men jeg fjernet bare alle sammen, da jeg ikke giddet lese igjennom alt sammen. Men synes dette er ekkelt, ikke alt jeg er interessert i at folk skal kunne lese heller. Problemet er også at mye av det vi har skrevet til andre på privaten dukker opp på DERES newsfeed, derfor er det ikke bare viktig at vi selv sletter, men alle vi evnt har sendt private meldinger til...
Thorn Skrevet 3. oktober 2012 #18 Skrevet 3. oktober 2012 Problemet er også at mye av det vi har skrevet til andre på privaten dukker opp på DERES newsfeed, derfor er det ikke bare viktig at vi selv sletter, men alle vi evnt har sendt private meldinger til... Og der kjente jeg at jeg gav opp, gitt. Det blir jo alldeles håpløst. Jaja, jeg overlever vel den sinnsyke flauheten om de veldig private samtalene mine blir offentlig... 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #19 Skrevet 3. oktober 2012 Men meldinger som man allerede har slettet for rundt ett år tilbake, kan de komme opp igjen allikevel? Har en del personlige meldinger og BILDER som ikke skal deles.. Anonym poster: c4d3dfb0441c00c595d77759d2c35fcc
Gjest Fairydust Skrevet 3. oktober 2012 #20 Skrevet 3. oktober 2012 Og der kjente jeg at jeg gav opp, gitt. Det blir jo alldeles håpløst. Jaja, jeg overlever vel den sinnsyke flauheten om de veldig private samtalene mine blir offentlig... Men meldinger som man allerede har slettet for rundt ett år tilbake, kan de komme opp igjen allikevel? Har en del personlige meldinger og BILDER som ikke skal deles.. Anonym poster: c4d3dfb0441c00c595d77759d2c35fcc Aner ikke. Siden de som står bak Facebook hevder at det er umulig at våre personlige meldinger kan bli synlig for alle (noe jeg har erfart at er FEIL), kan vi jo ikke stole på dem heller. Såe, tror nok bare man må følge med og slette dersom det skulle skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå