Chinka Skrevet 24. mars 2013 #21 Skrevet 24. mars 2013 Jeg har jobbet sammen med henne, så kjenner henne litt. Har bare vært innom bloggen hennes 2-3 ganger, og den virket ganske ålreit den.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #22 Skrevet 1. august 2013 Hun er i VG + idag. Anonymous poster hash: 5f2fb...58e
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #23 Skrevet 16. september 2013 Dere må kødde? Dama er jo helt på bærtur. Den klare trenden er: hun skriver et innlegg med sine meninger om saker og ting, får 80% "enige" kommentarer og 20% som kanskje ikke er enig, men sier det på en fin måte. Det som så skjer er at hun får for seg at disse emnene hun har skrevet om er et stort samfunnsproblem, i og med at noen få ikke var helt enige. Hvorpå hun da skriver et langt innlegg om hvor synd det er på henne, for at hun gjør jo sånn en god jobb, også er folk så slemme at de ikke er enige med henne hele tiden. Nå sist handlet det da om å legge ut halvnakne bilder av seg selv. Hun synes dette er helt innafor, men selv hennes venninne (blonde julie) skriver at hun ikke ser poenget med at hun (Helene) må vise frem undersiden av puppene sine, for å vise frem formbilder av magen og beina. Helene legger jo også ut bilder av ansiktet, hvor puppene spiller en større rolle enn ansiktet. Hvem synes sånt er spennende, når man er over 25 år gammel? Greit om man lever av kroppen sin, på forskjellige måter, men. Og janteloven da. Den brukes som påskudd til alt og alle er sjalu, om de ikke er enige i alt hun sier. Blir helt svett, jeg... Ærlig talt. Hun har gått ned mange kilo og skal ha cudos for det, men hun må bare slutte å ytre sine meninger. Hun tåler jo ikke konstruktive tilbakemeldinger. Og sletter alt som er negativt. Anonymous poster hash: 47a1f...eb8 10
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #24 Skrevet 16. september 2013 Det som irriterer meg med henne (og flere av hennes likesinnede, KamillaK.com f.eks) er at de automatisk ser seg selv som trening- og ernærings-eksperter etter å ha gått ned noen kilo. Bra jobba ja, det er bra det funker for dere, men ikke sitt på internett som om dere har sett DET STORE BILDET og løsninga på alt. Jeg blir svett av alle verdensmesterne på internett som spyr ut "ekspertråd", uten å ha noen som helst form for faglig kompetanse. Anonymous poster hash: 23f7e...539 9
Gjest Skrevet 18. september 2013 #25 Skrevet 18. september 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner! Ann Christin - MOD -
Gjest Euforia Skrevet 18. september 2013 #26 Skrevet 18. september 2013 Hun minnet meg om Kristina Andersen. De ser jo kliss like ut og skriver om det samme.
SigurdD Skrevet 21. september 2013 #27 Skrevet 21. september 2013 Det som irriterer meg med henne (og flere av hennes likesinnede, KamillaK.com f.eks) er at de automatisk ser seg selv som trening- og ernærings-eksperter etter å ha gått ned noen kilo. Bra jobba ja, det er bra det funker for dere, men ikke sitt på internett som om dere har sett DET STORE BILDET og løsninga på alt. Jeg blir svett av alle verdensmesterne på internett som spyr ut "ekspertråd", uten å ha noen som helst form for faglig kompetanse. Anonymous poster hash: 23f7e...539 Enig. Samtidig, om verden ønsker å styrte mot henne for å få råd, så kan ikke noen nekte dem det heller. Hun har jo også blitt skribent på Fitnessbloggen, så det er vel bare et PT-kurs på Bali unna at hun skal bli hele norges 78903-de kostholds- og treningsekspert http://fitnessbloggen.no/du-trenger-ikke-vite-alt/ Når det er sagt, er det ganske morsomt å følge med på vektnedgangen hennes nå, nå går det jo nedover for første gang på et års tid. Silje Mariela som lager oppleggene hennes er enormt flink. 1
SigurdD Skrevet 10. oktober 2013 #28 Skrevet 10. oktober 2013 Det tok ikke lang tid gitt. Nå skal hun visst begynne å slanke leserne sine (uten noen relevant kostholds- og treningsbakgrunn).... http://www.helenedrage.com/jeg-soker-forsokskaniner/#comment-98689
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #29 Skrevet 13. november 2013 Ja, nå kom hennes innspill om alle bitre kjerringer på kvinneguiden. Også sammenligner hun denne tråden med hva Kristina Andersen blir utsatt for. Snakk om å ta seg selv høytidelig.... Denne tråden er jo rene fantråden, hvor det forekommer lit kritikk av typen mye snillere enn hun fortjener. Stikk fingeren i jorda.http://www.helenedrage.com/et-forum-for-mobbing/Anonymous poster hash: 47a1f...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #30 Skrevet 13. november 2013 I denne tråden har det vært noen skikkelig stygge kommentarer rettet mot Helene Drage. Så stygge at jeg ikke engang vil gjengi tonen i de. Anonymous poster hash: a8f02...02f 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #31 Skrevet 13. november 2013 Problemet er at de "ondsinnede ryktene" er tvers igjennom sanne og søkbare på internet den dag i dag for de som vet hvordan man bruker web-arkiv. Det er ting hun har skrevet selv, men angrer på og forsøker å avfeie som "rykter og mobbing". Hun burde forstå at internet aldri glemmer, og det livet hun har levd og publisert før vil bite henne i rumpa når hun skal være en offentlig blogger. Hun burde heller fortalt sannheten og sagt at hun angret, fremfor å sensurere og lyve.Anonymous poster hash: 61708...b07 8
Gjest Daenerys Skrevet 14. november 2013 #32 Skrevet 14. november 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #33 Skrevet 15. november 2013 Huff... Nå vet jeg mer enn jeg ville vite..Anonymous poster hash: 47a1f...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #34 Skrevet 20. desember 2013 Er det bare jeg som synes det er mildt sagt snodig å skulle ha en "fitness shoot" når hun fremdeles er overvektig og ikke har en eneste synlig muskel? En fotografering i seg selv for motivasjon og blogg er jo greit nok, men hvorfor gjøre det med han ene som er spesialist på atletiske kropper og kjøre full fitnessredigering? Virker som om selvinnsikten er helt forstyrra :SAnonymous poster hash: 61708...b07 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #35 Skrevet 30. desember 2013 Nå er det tydeligvis om å gjøre å vise frem det nye vidunderet (altså kroppen) 4-5 ganger om dagen. Her snakker vi viktigheten av kvantitet, over kvalitet. Kjenner jeg begynner å miste helt interessen av den overeksponeringen. Hun har vært flink, men må hun skrive 4 innlegg om det hver dag? + 19 bilder på instagram. Gjesp.Anonymous poster hash: 47a1f...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #36 Skrevet 30. desember 2013 Men altså, de poseringene hennes.... Pinligste bloggen i verden. Anonymous poster hash: 23f7e...539 3
Anglofil Skrevet 30. desember 2013 #37 Skrevet 30. desember 2013 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner. Etter gjentatte ryddinger stenges derfor tråden. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg