kari87 Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Hei. Er midt i eksamenstiden og trenger derfor små avbrekk om kveldene og siden det ikke er noe spesielt jeg følger med på på tv, vil jeg gjerne se noen filmer. Alle de jeg har i skuffen er allerede sett mange ganger tidligere, så tenker jeg vil kjøpe noen nye jeg kan ha og "kose" meg med. Noen som har forslag til gode filmer evt tvserier jeg burde se? Liker ikke skrekk og thriller, ser helst drama og komedier
kristian82 Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Klovn, Dexter, Game of thrones og Breaking bad. The time travelers wife. Seeking Justice. The Switch The Change-up Role models Wanted Salt Avengers. Law abiding citizen. Snabba Cash. Step Brothers Killer Elite Drive Angry Jumper Yber billig på biit.no - bare sjekk hvilket språk filmen er tekstet på, om du er avhengig av tekst.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #3 Skrevet 4. oktober 2012 thats my boy. the newest pledge think like a man. ted. vampire dog wanderlust celebrity sextape tangeld ever after ( tegnefilm men jeg liker den) butter. jeg likte den ikke men andre gjør det. så kansje du er en av dem. Anonym poster: 13bab05b96a283223ffe737f1b43c3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå