Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Jeg er så forelska - men aner ikke om han vil ha meg! Kan dere ikke komme med de beste sjekketriksene deres, gode kommentarer osv... så kanskje jeg kan få denne mannen til å smeeeelte for meg. :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min venninne sjekket opp sin mann med vafler. Som det matvraket han er falt han pladask :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hver deg selv er det beste sjekketrikset jeg kommer på. :wink:

Skrevet

Når det gjelder å sjekke opp menn, som jeg har erfaring med; nevn at du ikke er interessert i et bindende forhold, få fram hvor fint det er å være single og selvstendig og for all del - ikke snakk om hvor mye du drømmer om ekteskap og barn...

Da blir du nesten ikke kvitt beilerne - men dersom forelskelsen er gjensidig, som den bør være - så, vel - jeg vet ikke. Da skjer tingene av seg selv, nærmest.

Våg å ringe, lag en avtale - gå ut og spise, kino etc. Rett og slett; våg å få et nei. Det er ikke verre enn det. Det er lov å vise at man er interessert, er som å gi et kompliment. Og forhast deg ikke - noen trenger lengre tid enn andre. Ikke ta det så alvorlig heller, før tingene har utviklet seg og dere er blitt godt kjent... (lettere sagt enn gjort dersom dere begge har falt for hverandre, men fint å ha i bakhodet i alle fall...)

Det kan godt være at mitt råd er dårlig, for jeg har ikke lyst på barn og ekteskap og noen menn ville kanskje rygget pga det. Jeg ville rygget (har) pga en slik kommentar fra en jeg datet - å nevne at han hadde lyst på barn, fikk meg til å føle meg som en mulig eggdonator - og jeg maktet ikke - det var full retrett. Heldigvis fant han seg en annen, og fikk barn etter par års tid. Nå er hun alenemor, men det er en annen historie...

Skrevet
Hver deg selv er det beste sjekketrikset jeg kommer på.  :wink:

Ok, det.. Men jeg tror faktisk veldig få er 100% "seg selv" den første tiden. :hjerter2: Vi vil jo gjerne bli oppfattet så attraktiv som mulig ovenfor den utkårede, og da fokuserer vi på de beste sidene og skjuler vel de ikke så gode sidene. Sånn er det bare. Det er derfor så mange får seg en overraskelse når kjæresten begynner å bli trygg og slapper av.

:sjokk:

Gjest Nefertiti
Skrevet

Hvis du håper på et langvarig forhold tror jeg jeg ville gått for "vær deg selv"- strategien :wink:

Lykke til!

Skrevet

Jeg klarer ikke å være noen annen enn meg selv. Klart jeg kan dempe meg en smule, men neste morgen er jeg 100% meg igjen. Og alle vet at det er annerledes å være 6 stk på middag enn bare 2 :tunge1:

Gjest Embla s
Skrevet

"Vær deg selv" er jo ikke noe sjekketriks! Det er man jo enten man vil eller ikke :tunge1:

Når det gjelder sjekketriks, så hørte jeg et ordtak; "honey attracks more bies". Litt flåsete, men det er vel faktisk slik. Smil og vær så lett til sinns som du klarer. Ikke beklag deg over x'er eller andre uhumskheter (alle problemene dine kan du komme med når du har han godt på kroken :tunge1: ) ikke vær for ivrig eller kontrollerende, men vis for all del at du liker ham! :)

Skrevet

Yea right!!

"Hei jeg heter xxxx, konta exphil pga. for høy partyfaktor, har hatt x antall sexpartnere, synes tånegler er usannsynlig ekkle, bruker alt for mye penger på klær/sko/champagne/sminke/frisør/pub/cafè, har fixa bitte-litt på utseende, orker sjeldent lese annet enn ingressen i avisne, men puppene mine er ekte.. Innviterer du meg med på en eksotisk reise snart eller?"

:briller:

Overdriver bitte-litt kanskje, men poenget er at "vær deg selv" er selvsagt. (for ingen er 100% seg selv likevel i starten).

Når det gjelder sjekketrix er sikkerstikket alltid: PLAY HARD TO GET samtidig som du holder han varm. :sjarmor:

Skrevet
Yea right!!

"Hei jeg heter xxxx, konta exphil pga. for høy partyfaktor, har hatt x antall sexpartnere, synes tånegler er usannsynlig ekkle, bruker alt for mye penger på klær/sko/champagne/sminke/frisør/pub/cafè, har fixa bitte-litt på utseende, orker sjeldent lese annet enn ingressen i avisne, men puppene mine er ekte.. Innviterer du meg med på en eksotisk reise snart eller?"

Jeg sier sånt jeg.

Er det rart?

Skrevet

Jeg sier sånt jeg.

Er det rart?

Vel, noen ville kanskje sagt: "Hei jeg heter xxxx, har høyere utdanning, er lidenskapelig annlagt, har et avslappet forhold til kropp og utseende, men liker å være velstelt, holder meg orientert og elsker å reise og oppdage nye, spennende steder" :sexy:

:Hehe:

Skrevet

Vel, noen ville kanskje sagt: "Hei jeg heter xxxx, har høyere utdanning, er lidenskapelig annlagt, har et avslappet forhold til kropp og utseende, men liker å være velstelt, holder meg orientert og elsker å reise og oppdage nye, spennende steder" :sexy:

:Hehe:

Hvorfor lyve? Greit, om jeg er interessert i et one-night-stand, da lyver jeg gjerne, men ikke ellers. Jeg begynner ikke lyve om en utdanning jeg ikke har... Hva om vi blir ilag og fyren finner ut at alt er fanteri?! Da er man jo like langt. Og at jeg er en partyjente finner han nok også ganske fort ut.. Hvorfor ellers ligger jeg over ham med øl i trynet og prater om at puppene han tar på faktisk ikke er mine? :roll:

Mht sjekketriks er jeg mest enig med Vega 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor omgås du denne personen? Hvilken setting liksom? Det er ikke sikkert et sjekketriks som virker på by`n vil virke på jobben - ikke sant..

Men uansett - å være seg selv så langt man klarer når man er forelsket er et greit råd, men alle viser seg fra sin beste side i starten - det er vel derfor forhold ryker når man ser den "virkelige" personen etter en stund.. Så om det er et sjekketriks vet jeg ikke - kanskje dersom du bare er akkurat slik h*n ønsker ( som jo forutsetter at du virkelig kjenner til personens tanker, ønsker og drømmer for et forhold - og hvem gjør vel det?)

Dersom jeg hadde skullet sjekke en mann ville jeg vært nøye med klær, hår og sminke - så ville jeg søkt etter øyekontakt og hatt en masse å prate om.. Når du da får oppmerksomheten - uten å være påtrengende - kan du jo si noe slik som : "du, det var så spennende å prate med deg.. Jeg kunne tenke meg å fortsette med det, kanskje over lunsj en dag?" Det er nelig en velkjent "misforståelse" at ikke jenter kan ta første steget på veien - gutter liker generelt sett at jenter viser initiativ og er tydelige på hva de ønsker, tenker og mener - da er det liksom mindre sjanse for misforståelser..

Ellers fungerer jo "dum og deilig" taktikken for "enkle" menn da *ler*

Skrevet
Våg å ringe' date=' lag en avtale - gå ut og spise, kino etc. Rett og slett; våg å få et nei. Det er ikke verre enn det. Det er lov å vise at man er interessert, er som å gi et kompliment.[/quote']

Godt tips det, Vega! :-) Byrden med å skulle være den som må ta avslag og bli skutt ned har lenge falt på mannen alene. Fint å få dele den, og veldig sjarmerende med kvinner som våger litt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Morsomt dette her... jeg tror også at "hard to get" er den riktige måten (la jaktinnstinktet få jobbe litt)... men hvor går grensa på "hard to get"... og "hun er jo håpløs å få tak i, så hun dropper jeg" :kline:

Skrevet

Hmmm.... "hard to get" bør ikke overdrives heller.

Jeg fikk (etter masse frem og tilbake) spørsmålet på sms: "Er det noen gang noen som helst sjanse til at jeg kan få be deg ut på middag?"

Da jeg svarte "må tenke på det..." og ikke ga lyd fra meg på fjorten dager - da kunne det til helvete være med hele drittkjerringa! :murvegg:

Hadde det ikke vært for at jeg hadde vett nok til å ringe han en stund senere, så hadde det nok aldri blitt noe mere.

Men det gjorde jeg heldigvis og da gikk alt i boks. :hjerter::bryllup:

Skrevet

Men det gjorde jeg heldigvis og da gikk alt i boks. :hjerter::bryllup:

See...!?

Du bekrefter jo poenget :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...