Lykkerusen Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 om ca 1 måned skal jeg på maskeradeball med studentorganisasjonen min. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gå med eller noe slikt. Har noen, noen tips å gi meg?
Pene sko... Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Først og fremst kan du skaffe deg en småpompøs maskerademaske med gull, glitter og kanskje noen fjær på. Der etter tror jeg ingen hogger hode av deg for å gå i en normalt anstendig festkjole. Jeg mener, dette er sikkert ikke som et storslått maskeradeball i Venezia. Endret 3. oktober 2012 av Pene sko...
Lykkerusen Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2012 Først og fremst kan du skaffe deg en småpompøs maskerademaske med gull, glitter og kanskje noen fjær på. Der etter tror jeg ingen hogger hode av deg for å gå i en normalt anstendig festkjole. Jeg mener, dette er sikkert ikke som et storslått maskeradeball i Venezia. Sant nok:) Tror jeg hadde blitt kikket litt rart på om jeg kom med en skikkelig "overpynta" kjole;) Klarer ikke finne noen sånne masker i butikkene, vet du om noen nettbutikker? (helst ikke ebay pga leveringstid)
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Sant nok:) Tror jeg hadde blitt kikket litt rart på om jeg kom med en skikkelig "overpynta" kjole;) Klarer ikke finne noen sånne masker i butikkene, vet du om noen nettbutikker? (helst ikke ebay pga leveringstid) Hvilken by? Anonym poster: 268b4121939f8e67ede762f770cccbcd
Lykkerusen Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2012 Hvilken by? Anonym poster: 268b4121939f8e67ede762f770cccbcd bor i krsand, men maskeradeballet skal være i oslo, så kan sånn sett kjøpe der og=)
Wonders Skrevet 4. oktober 2012 #6 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Endret 4. oktober 2012 av Wonders
Gjest Aphrodite Skrevet 4. oktober 2012 #7 Skrevet 4. oktober 2012 Masken ville jeg kjøpt helt ren på panduro. Der kan du kjøpe masse du kan ordne masken din med og den blir helt deg. Sist gang jeg var på maskeradeball så var det ORDENTLIG maskeradeball, så jeg kjøpte meg eeen insaine kjole. Kommer nok aldri til å bruke den igjen nei. Tror jeg ville gått for en fin kjole. Kanskje litt stor? Litt puffy skjørt? Og hjertefasong på brystet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå