super-s Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har akkurat begynt å legge om kostholdet, og spiser sunt og jevnt gjennom hele dagen, og jeg har begynt å trene. Maten jeg spiser er ting jeg har funnet på nettet eller fått tips om fra andre, og jeg fører alt jeg har skrevet opp på diett.no for å regne ut antall kalorier. Jeg holder meg til 1400-1600 kalorier hver dag. Men jeg fatter ikke at det jeg spiser nå kan få meg til å gå ned i vekt! Jeg føler jeg spiser mer nå enn jeg gjorde før (da jeg spiste lite mat, masse godteri/potetgull/bakeverk osv.). Det er jo mindre kalorier, men jeg er ikke vant med å ikke være så mye sulten. Jeg føler jeg spiser hele tiden! I dag har jeg spist: Frokost: Havregryn med blåbær og litt vaniljekesam: ca. 373 kcal. Lunsj: Vita hjertego' ekstra grovt rundstykke med 22g makrell i tomat og 1 egg: 312 kcal. Mellommåltid: Eple: ca. 69 kcal. Middag: Laksewrap (1 laksefilet, 1 grov tortillalefse, litt philadelphia light og ca. 40g agurk): ca. 368kcal (eller litt mer, men vet ikke hvordan jeg regner ut kalorier på philadelphia o.l.) Til kveldsmat tenkte jeg å spise 1 ryvita knekkebrød med stabburet laksepålegg og et par gulrøtter, og evt. et eple som mellommåltid. Dette vil bli ca. 208kcal (277 med eplet). Til sammen blir dette 1398 kcal (igjen, litt mer pga. philadelphiaen). Er dette greie ting å spise for å gå ned i vekt? Jeg trener jo også, men i dag har jeg pausedag (men har syklet i ca. 20 min). Jeg føler det er så mye, selv om antallet kalorier ligger der de skal være. Hjelp?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Ser greit ut, synes jeg. Anonym poster: d964d49cd6f3f7b793d63138ef668a5c
Envy Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Kostholdet ser veldig bra ut! knep up the good work! Husk å ha fokus på trening også, både kardio og styrke
Gjest vilma2000 Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg ville prøvd å spise mindre karbohydrater og mer fett. Så slipper denne slankekuren å gjøre deg sulten og sliten.
Envy Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Kostholdet ser veldig bra ut! knep up the good work! Husk å ha fokus på trening også, både kardio og styrke Haha, knep up! I autocorrect 1
Envy Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg ville prøvd å spise mindre karbohydrater og mer fett. Så slipper denne slankekuren å gjøre deg sulten og sliten. Hun skriver jo at hun ikke er sulten? Lavkarbo er ikke før alle. Lavkalori funker! 7
Gjest Fairydust Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg syns også at kostholdet ditt ser kjempebra ut!
super-s Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2012 Takk for svar dere! Da skal jeg fortsette sånn! Og Vilma2000, som Envy sier, så er jeg ikke sulten når jeg spiser det jeg spiser, så jeg fortsetter med lavkalori. 1
Gjest *Maja* Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Knall bra Man føler seg mettere( og bedre) når en putter i seg skikkelig mat fremfor godteri Derfor mange sprekker da de spiser for lite mat og erstatter med godis. Spiser du sånn som dette vil du få mye mindre cravings og yte godt på trening
super-s Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2012 Knall bra Man føler seg mettere( og bedre) når en putter i seg skikkelig mat fremfor godteri Derfor mange sprekker da de spiser for lite mat og erstatter med godis. Spiser du sånn som dette vil du få mye mindre cravings og yte godt på trening Ja, sant! Har slitt veldig med overspising (for det meste godteri, potetgull og junk), særlig det siste halve året, og det har fått meg til å gå opp 10kg. Men merker allerede nå at jeg ikke har behov for noe som helst av godteri og annen dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå