Gå til innhold

skal jeg invitere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann på en fest i sommer, og har vert med han hjem et par ganger etter at vi har møtt hverandre på byen :D. Vi bor i samme kommune, og har mange felles venner. I helgen fikk jeg meldinger av han der han spurte om jeg ville komme på besøk, men de fikk jeg kl05 på natten så han var nok full .

jeg liker han veldig godt,men jeg har mine tvil om at han bare er ute etter sex siden jeg bare hører noe av han når han er full og vil ha seg noe . skal jeg ta initativ til å finne på noe en kveld ,? og evt hva skal jeg finne på ? :) noem synspunkt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Virker som om han bare bruker deg. Det er jo tydelig hvorfor han holder kontakt med deg. Du kan jo prøve å foreslå noe midt på dagen, uten alkohol inne i bildet, men ikke ha for store forhåpninger om at det blir noe seriøst.

• Liker 2
Skrevet

Svar aldri noen som ringer/melder i fylla midt på natta.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Virker som om han bare bruker deg. Det er jo tydelig hvorfor han holder kontakt med deg. Du kan jo prøve å foreslå noe midt på dagen, uten alkohol inne i bildet, men ikke ha for store forhåpninger om at det blir noe seriøst.

Hvorfor i allverden bruker man noen bare fordi det kun er seksuelt?

NEWSFLASH: kvinner like sex de òg.

• Liker 5
Gjest Wei Wei
Skrevet (endret)

Jeg møtte en mann på en fest i sommer, og har vert med han hjem et par ganger etter at vi har møtt hverandre på byen :D. Vi bor i samme kommune, og har mange felles venner. I helgen fikk jeg meldinger av han der han spurte om jeg ville komme på besøk, men de fikk jeg kl05 på natten så han var nok full .

jeg liker han veldig godt,men jeg har mine tvil om at han bare er ute etter sex siden jeg bare hører noe av han når han er full og vil ha seg noe . skal jeg ta initativ til å finne på noe en kveld ,? og evt hva skal jeg finne på ? :) noem synspunkt?

Hvorfor i allverden bruker man noen bare fordi det kun er seksuelt?

NEWSFLASH: kvinner like sex de òg.

Jeg snakker ikke om kvinner generelt, men TS er tydeligvis en som vil helst ha et forhold og ikke bare sex.

Endret av Wei Wei
  • Liker 2
Skrevet

Spør om han vil finne på noe midt i uka i begrenset tidsperiode som garantert ikke gir mulighet til sex. Gjenta 2-3 ganger og se hva som skjer. Men ja det virker ikke som dere er ute etter det samme

Skrevet

skader vel ikke å prøve, sålenge du har i bakhodet at det kan hende han bare er ute etter en ting :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...