Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne?

Tenker å kjøpe den i bursdagsgave til sønnen min som blir 10 år og ønsker seg touch-telefon.

Er den grei nok for en 10-åring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert helt grei, men kanskje ikke den mest robuste?

Anonym poster: 4825faa37cd82b5baae514f152fc4da4

Skrevet

Nei de telefonene som er robuste er nok en god del dyrere vil jeg tro...

Gjest Snoken-
Skrevet

Den telefonen der ser veldig robust ut. Selve mobilen er lagd av plast og skjermen er av plast. Plast er det mest robuste materiale du kan bruke til en mobiltelefon. Den har fått veldig god kritikk av forbrukerne, men finnes denne mobilen her i Norge?

Skrevet

Ja den er til salgs på netonnet.no til litt over 900 kr. Har også sett på Samsung galaxy Y, den koster litt over 800 kr i samme nettbutikk, men den har fått litt dårlige kritikker, blant annet for treg reaksjon på skjermen.

Skrevet

Motorola Defy Mini kan kanskje være aktuell? Lillebroren til Defy+, og tåler en støyt.

Litt dyrere enn Galaxy Gio. 400 mer ca.

Gjest Trappetroll
Skrevet

Vel, den tåler en del! Den overlevde meg. Men jeg hadde den inne på reparasjon 3 ganger og fikk penger igjen, siden den nektet å sende meldinger, motta meldinger og ringe. Men kan være at det bare var jeg som var uheldig :)

Skrevet

Jeg har den, og jeg er kjempefornøyd! Den tåler MYE, har mistet den fra store høyder og på hardt underlag, og den har holdt seg like fin. Veldig kjekk og enkel touchtelefon som er verdt pengene :)

Skrevet

Så flott! Da tror jeg at jeg går for den! Skulle jeg gitt 400kr mer ville jeg nok gått for en dyrere Samsung istedenfor Motorola. Husker at broren min hadde Motorolamobil. Den var bare teit. :lol: men for all del,det er lenge siden. De er nok litt bedre nå enn de var :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...