AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er normalvektig(i den nedre skalaen) fra før av, men er såkalt tynnfeit. Ikke tynnfeit som at jeg er tynn i kroppen, men spiser som en hest og masse usunt, men som at jeg har veldig lite muskler og en litt høy fettprosent. Har alltid spist veldig sunn og ren mat. Lite eller ikke noe rafinerte karbohydrater. Mye magert kjøtt, grønnsaker, bær og nøtter. Jeg ser likevel litt fit ut, men det kan jeg nok takke den unge alderen min for. Begynner jeg ikke å trene styrke snart vil jeg begynne å se ut som en deigklump, og det vil jeg jo ikke. Jeg har igjen 5 kg, da har jeg nådd mitt mål. Da har jeg ikke overflødig fett på armer og mage, og slanke bein og kropp generelt(ikke for tynn, altså). Jeg er dessverre redd for å gå opp igjen i vekt da jeg er ferdig, fordi jeg da må holde meg på et veldig lavt kaloriinntak. Jeg kommer til å ha en superslank kropp med lite muskler, og det vil kreve mye av meg å holde meg der jeg er. Så, mitt spørsmål er: kan jeg begynne å trene styrke og samtidig få fremgang selv om jeg ikke spiser i et ekstremt kalorioverskudd(når jeg har gått ned de 5)? Andre tips til å holde vekten? Anonym poster: 26aeeed60e23db0eda6e037f357bc312
cheezewizz Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Ja det kan du, men det vil ikke være optimalt for muskelvekst. Trening er en livsstil ikke noe man blir ferdig med når man har nådd målet. Når man når målet, kan man etablere nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå