AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Er det noen ting som "automatisk" gjør gutter/men mer attraktive i dine øyne? Om du skulle hatt en (teit) skala fra 0-10, hvor slutter en mann i dine øyne å være attraktiv? Det er jo selvfølgelig subjektivt, men jeg regner med det er noen fellestrekk som går igjen med de fleste. Bare lurer, siden det går om og om igjen rundt her :-) (hvor kjekk/attraktiv en er) Anonym poster: d88c14506dd6c88ef8e2bfc52fcb5a3d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Et fint smil og "snille" øyne trekker opp for min del, uansett hvordan han måtte se ut ellers. Anonym poster: 38959029e0ae2db97fb9f46292033e12 1
Silfen Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Individuelt, en sjarm veier opp for alt mulig annet. 2
Gjest Tidssone Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Overvekt er inattraktivt. Jeg vil helst eie de største puppene i forholdet. Muskler er attraktivt. Smarte, rolige og morsomme menn er attraktive. Likevel blir de mindre attraktive etterhvert som fettprosenten øker.
Gjesten Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 God humor er viktig. At han er snill. Utseende er mindre viktig, er bra fyr blir penere og penere etterhvert som jeg blir kjent med ham. 2
Gjest Gagaen Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Nesten umulig og svare på , har ingen faste " regler " der gitt . HVerken vekt eller lengde har noen betydning , men personlighet kan farge den gråeste musen i gullfarge
eva-80 Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 At han er rolig, balansert, voksen. Smil,latter .. felles interesser.Hår på brystet er et stort pluss. Kunnskapsrik, engasjert.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 At han ikke er gjerrig Golddigger much? Anonym poster: 0f7495f150c3366e03cc328873eddcd7 1
Gjest avocadoen Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Golddigger much? Anonym poster: 0f7495f150c3366e03cc328873eddcd7 Trenger vel ikke være golddigger for å ikke ville ha en gjerrig fyr? 6
Silfen Skrevet 3. oktober 2012 #11 Skrevet 3. oktober 2012 Gjerrighet er lite attraktivt, uansett. Det trenger ikke være masse penger. 2
Gjest Gaea Skrevet 3. oktober 2012 #12 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Har funnet ut at jeg sjeldent bryr meg og slike enkeltting, det er mer helheten av en person, men noen trekk er det mer vanlig at jeg legger merke til enn andre kanskje. Pene øyne (liker så godt blå/grå/grønne), fint smil - ikke i den forstand at tennene må være plettfrie, men elsker smil som lyser opp hele ansiktet. Foretrekker noen som er litt høyere enn meg selv, samt litt brede (ikke som følge av fett eller muskler, men bygning), gjerne litt muskler så lenge det ikke er for mye, den typen man får av å være aktiv, ikke innbitt trening på treningsstudio hver dag. Jo, også liker jeg søte, runde neser. Tror det ofte er slik at man liker det motsatte enn hva man har selv (om det er et ansiktsstrekk man ikke er helt fornøyd med). Selv har jeg brune øyne og litt spiss nese for eksempel, muligens derfor jeg synes det motsatte er attraktivt Edit: tok utgangspunkt i utseende her, for de fleste liker vel hyggelige menn med god humor, osv. Endret 3. oktober 2012 av Gaea
Gjest Gunfreak Skrevet 3. oktober 2012 #13 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har veldig lite penger, men liker å spandere på folk og kjøpe gaver, gjør meg glad greit nok kanskje det bare er en kopp kaffe, eller en donut, men fremdles. Det er hyggelig å spandre på folk uansett hvilket kjønn de er. 11
Gjest Nenya82 Skrevet 3. oktober 2012 #14 Skrevet 3. oktober 2012 Det varierer jo veldig,men når jeg ser på dem jeg har syntes var kjekke så har de alltid vært litt røffe.De ser gjerne veldig mandige ut,og er ikke sånn veldig strigla hvis noen skjønte hva jeg mente der :)Fine øyne og smil trekker jo også opp. Jeg liker også dem som er rolige og ofte litt sjenerte.Blir han for pågående så trekker jeg meg rett og slett unna.At han er snill under det røffe ytre er også viktig,og humor bør han jo ha. Ellers har jeg ingen kravliste,for jeg tror mange forskjellige type personer kan passe sammen med meg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #16 Skrevet 3. oktober 2012 Mørkt hår, høy, fine øyne og et fint smil! Og som ser litt lur eller mystisk ut Anonym poster: ee46f3342b3b6eaa8915a4e56792515f 1
Gjest Frk. Navy Skrevet 3. oktober 2012 #17 Skrevet 3. oktober 2012 Det er mye som kan være det egentlig.. Men muskler, ikke sånn "boler-muskler", men en trent kropp vekker min oppmerksomhet fort. Og at de vet å kle seg (men klessmak er jo og veldig individuelt). Ellers er det utstrålingen, uten tvil! Glimt i øyet og et lurt smil.. Alt i alt er personligheten viktigs. En gutt/mann blir bare kjekkere og kjekkere desto bedre jeg liker personligheten hans. Når det kommer til hva som gjør en fyr teit vil jeg absolutt si hvis de skryter for mye/prater bare om seg selv, kommer med for mange sjekkereplikker eller har mangel på selvironi.
Becka Skrevet 3. oktober 2012 #18 Skrevet 3. oktober 2012 Opp gjennom årene har jeg funnet ut at jeg tiltrekkes av menn som har noe spesielt/litt annerledes ved seg. Det kan være både utseende og/eller personlighet, eller noe de er/driver med. Mindre attraktivt for meg er den typiske "ola nordmann" mannen. Eller typisk " manne mann" som vi sier. Mann skal være mann. Men nå ser jeg altså for meg, mannen kommer hjem fra sin "handyman" jobb, slenger beina på bordet, tar seg en pils, forventer middag og gidder ikke dusje med det første.. For å ta et eks. På en skala ligger nok han på en 1`er. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #19 Skrevet 3. oktober 2012 Utseendemessig har jeg falt for mye forskjellig, men synes det er fint om han er relativt slank. Etter hvert som jeg (og mennene) blir eldre, legger jeg mer merke til om han er i form, at det synes at han er litt fysisk aktiv, det tenkte jeg ikke over før. Helst litt harmoniske trekk i ansiktet, men utstrålingen er viktigst. En rolig, trygg mann som samtidig har beholdt noe av barnet i seg - humor og lekenhet, det liker jeg (men må være mer mann enn gutt). Det er egentlig få menn jeg kjenner jeg ser på som helt uattraktive selv om jeg ikke ville falt for dem selv, men en humørløs fyr, en veldig overfladisk og kroppsfiksert, eller helt ureflektert... det er ikke min type i hvert fall. Ikke en som er mest opptatt av status og penger heller. (nåværende objekt for min oppmerksomhet er under 180, har lite hår på hodet, men har pene trekk, veltrent kropp (inkludert det fineste rompa jeg har sett), behagelig utstråling (trygg, introvert og oppmerksom), er morsom, uhøytidelig, intelligent og belest... mmm. Jeg kan foreløpig ikke gi ham et kyss uten å ende i senga Anonym poster: 6d53a59a6096082ed1287f9e04bcc51a 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #20 Skrevet 3. oktober 2012 Er det noen ting som "automatisk" gjør gutter/men mer attraktive i dine øyne? Om du skulle hatt en (teit) skala fra 0-10, hvor slutter en mann i dine øyne å være attraktiv? Det er jo selvfølgelig subjektivt, men jeg regner med det er noen fellestrekk som går igjen med de fleste. Bare lurer, siden det går om og om igjen rundt her :-) (hvor kjekk/attraktiv en er) Anonym poster: d88c14506dd6c88ef8e2bfc52fcb5a3d Trygg på og i seg selv. I det øyeblikket en mann ikke er dette er han uatraktiv. Om en kaller det selvsikkerhet, trygghet, utstråling eller hva er ikke så viktig. En smålubben, utrent fyr som er trygg på seg selv scorer høyere enn en veltrent adonis med komplekser.. Anonym poster: 2bf513fea23c6e6335a4e33824d2835e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå