Gjest Anon Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Hva pleier du å trener i? Noen spesielle merker? Hva trener du i når det er kaldt ute? Hvor mye treningstøy har du egentlig? Hvilke sko bruker du? Takker for svar!
Envy Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Trener mest i Better Bodies tøy, noe Dcore og noe mxdc:) Har ikke så mye tøy egentlig, trenger myyye mer! Har 3 bukser og 6 topper. Blir noen vask ja! Hehe.. Har et par vanlige asics løpesko jeg bruker, men tenker å gå til innkjøp av skikkelige vektløftingssko
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Hva pleier du å trener i? Teknisk treningstøy Noen spesielle merker? Nike, craft, asics og 2XU hovedsaklig Hva trener du i når det er kaldt ute? Langrennsbukse, ulltrøye, løpejakke, hansker, lue og sånn halsskjerf som man kan dra over nesa Hvor mye treningstøy har du egentlig? Tja.. 4 topper, 3 knelange tights, 3 lange tights, 2 løsere bukser og 2 langrennsbukser. Har ikke ulltrøyer spesifikk til trening, så det bare tar jeg på hist som pist. Går jeg tom for topper begynner jeg på bomullen. Hvilke sko bruker du? Asics for asfalt, offroad av asics og asics med pigger. Converse for treningsstudioet. Nå forstår jeg hvorfor jeg har dårlig skapplass. Anonym poster: ddc6ea612ac07c0a86e265811d43294f
Fantomina Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Hva pleier du å trener i? Teknisk treningstøy. Innendørs: t-skjorte og kort tights. Utendørs: væravhengig og aktivitetsavhengig. Noen spesielle merker? Nike, Craft og Adidas. Hva trener du i når det er kaldt ute? Spørs hvor kaldt. Men stort sett ett lag ull, løpebukse og løpejakke. Buff, pannebånd og løpehansker. På full vinter blir det fort to lag ull eller ullshorts og ullsinglet i tillegg til det andre laget, i tillegg til buff, lue og votter i ull. Hvor mye treningstøy har du egentlig? Mye! Seks-syv sports-bher, seks par sko, tre korte tightser, to lange tightser, en løpebukse, tre-fire løpejakker, regn-/allværsjakke, utallige kort- og langermede overdeler, fire-fem sett superundertøy, to sett ullundertøy og enda mer! Trener mye og vasker treningsklær minst én gang i uka. Hvilke sko bruker du? Nike air pegasus til løping ute, reebok easytone til innendørstrening (uten sko når jeg gjør markløft og knebøy).
Que Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 På treningsstudio er det lange løpetights og en litt ledig t-skjorte, helst teknisk, men bruker vanlige bomulls t-skjorter også... Av merker kjøper jeg stort sett på H&M, det passer fint til lommeboka mi og er mer enn bra nok til mitt bruk;) Om jeg skal løpe ute på vinterstid har jeg superundertøy overtrekksbukse og fleece + evt en tynn vndjakke. Av treningstøy har jeg 3 løpetights, haugevis med t-skjorter og topper og en del håndballshortser av diverse slag;) Sko- Innesko sverger jeg til Adidas Stabil og av utesko er jeg Asics-fan...
Gjest barista Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg har: en kort tights, en lang tights, og to bukser, 3 t-shorter/topper, og 1 singlett, og en sportbh. Foretrekker merkene: Röhnisch, nike og casall. Bruker joggesko, asics (best for meg med plattfot, overproporsjonal), har ett par joggesko, og ett par salsko. Hvor mange sportsbh-er har folk?
isbiten. Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Hva pleier du å trener i? Trener stort sett i lang tights eller baggy bukse og t-skjorte. Noen spesielle merker? Har nesten bare nike. Noe craft og adidas også. Hva trener du i når det er kaldt ute? Lang tights, ulltrøye, løpejakke, hansker. Hvor mye treningstøy har du egentlig? Aner ikke. Men av det som brukes regelmessig er det 6 bukser, 8 t-skjorter, 7 sports bh-er, to gensere, en jakke. Hvilke sko bruker du? nike lunarglide og nike lunarfly.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg trener i noen dritstygge vanlige tightser og noen stygge skjorter. Som treningsBH bruker jeg to gamle vanlige BHer. Hopper ikke mye på trening, men må få kjøpt meg en skikkelig treningsBH snart.. Kunne virkelig tenkt meg noe pent treningstøy, det er jo greit å føle seg vel på trening, men både størrelsen og lommeboken tillater det desverre ikke. Anonym poster: 848a8302e7bb8daf38c4ba1a66b4cf9d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Det glemte jeg å ta med ja, har 4 sportsbher. De gamle er blitt pensjonerte og brukes som yogatopper. Anonym poster: ddc6ea612ac07c0a86e265811d43294f
super-s Skrevet 3. oktober 2012 #11 Skrevet 3. oktober 2012 Som regel Rönisch anti shake-bukse, og treningsbh+topp fra hm. Har nettopp begynt å trene igjen, så jeg har ikke gått til innkjøp av så mye treningsklær ennå. Men er veldig fornøyd med det jeg har! Trener i cheer-skoene jeg har fra da jeg drev med cheerleading.
Gjest avocadoen Skrevet 3. oktober 2012 #12 Skrevet 3. oktober 2012 Hva pleier du å trener i? Noen spesielle merker? Hva trener du i når det er kaldt ute? Hvor mye treningstøy har du egentlig? Hvilke sko bruker du? Takker for svar! Er veldig glad i skins, så det er for det meste det det går i. Og litt adidas. Når det er kaldt ute, bruker jeg joggebukse og genser fra adidas. Har en del treningsklær. Mest topper og t-skjorter. Bruker asics sko. Kan legge til at både adidas og asics har vært sponsorer før.
Gjest Anon Skrevet 3. oktober 2012 #13 Skrevet 3. oktober 2012 Kunne virkelig tenkt meg noe pent treningstøy, det er jo greit å føle seg vel på trening, men både størrelsen og lommeboken tillater det desverre ikke. Anonym poster: 848a8302e7bb8daf38c4ba1a66b4cf9d Det er faktisk mye fine treningstopper og slikt på h&m samt gina tricot! Kan legge til at både adidas og asics har vært sponsorer før. Wow, hva er det du har drevet på med for å få sponsor?
Gjest avocadoen Skrevet 3. oktober 2012 #14 Skrevet 3. oktober 2012 Wow, hva er det du har drevet på med for å få sponsor? Friidett.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #15 Skrevet 3. oktober 2012 Det er faktisk mye fine treningstopper og slikt på h&m samt gina tricot! Wow, hva er det du har drevet på med for å få sponsor? Får det ikke på meg.. Veier 104 kg.. Anonym poster: 848a8302e7bb8daf38c4ba1a66b4cf9d
Gjest Anon Skrevet 3. oktober 2012 #16 Skrevet 3. oktober 2012 Får det ikke på meg.. Veier 104 kg.. Anonym poster: 848a8302e7bb8daf38c4ba1a66b4cf9d Går fort unna hvis du står på da! Hvilken størrelse bruker du egentlig?
belle_ Skrevet 3. oktober 2012 #17 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Kommer veldig an på hva jeg skal trene og hvor. Trener for det meste på senter, i tights og en topp/tskjorte/treningstrøyegenserting. De fleste treningsklærne mine er fra nike, men har også den antishake tightsen, husker ikke hvilket merke. Trener så sjelden ute og ihvertfall ikke når det er kaldt. Har veldig mye treningstøy siden jeg trener mye. Kjøpte nettop de nye lunarglide skoene fra nike, de jogger jeg i. Når jeg trener styrke bruker jeg nike free run eller ofte tar jeg av meg skoene når jeg skal ta knebøy, markløft og andre øvelser hvor jeg står. Endret 3. oktober 2012 av belle_
Gjest Blue Jeans Skrevet 3. oktober 2012 #18 Skrevet 3. oktober 2012 Treningstights, singlet og en lett vindjakke.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #19 Skrevet 3. oktober 2012 Hva pleier du å trener i? -Tights og t-skjorte. Noen spesielle merker? -Nike, Röhnisch, Kari Traa til uteplagg. Mine plagg vaskes mye, og holder fantastisk. Hva trener du i når det er kaldt ute? -Lang tights, enten ullundertøy eller teknisk langermermet topp og løpejakke over. Lue og løpehansker hvis det er veldig kaldt. Hvor mye treningstøy har du egentlig? -Tja...fire bukser, fire trenings-bh'er, fem-seks par treningssokker, fire par sko tenker jeg, og sikkert femten topper totalt med alt av singlet'er, t-skjorter og langermede topper. Hvilke sko bruker du? -Løpesko fra Saucony, og standard joggesko til styrketrening fra enten Asics eller Adidas. Anonym poster: 44ce22bf6712f3998e6b5639add10c6b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #20 Skrevet 5. oktober 2012 Hva pleier du å trener i? Noen spesielle merker? Hva trener du i når det er kaldt ute? Hvor mye treningstøy har du egentlig? Hvilke sko bruker du? Takker for svar! Trener i typisk treningstøy (Treningstights, sportsbh, t-skjorte/ singlett) Merker bruker jeg av Nike og Craft. Når det er kaldt ute, bruker jeg en treningsjakke fra Nike som er lufting,under har jeg gjerne bomulls t- skjorte. Blir fort varm i lengden, da er det litt greit med "lette klær" og selv klart løpetights. Jeg har 4 treningsbukser, 2 kne korte, og 2 lange. 3 av de er fra Nike, den 4 er Craft. 2x singlett, 3xt- skjorter, og 2x sportsbh: Nike Treningsjakke® Nike og Craft, Sko: Nike =) Anonym poster: 069fef0ca41cf4ecc8a65b65cbadf0fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå