Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. februar 2004 #1 Skrevet 25. februar 2004 Man er nervøs når man venter på en telefon fra typen man har vært sammen med i 8 måneder og tilogmed bodd sammen med? Jeg sitter her som en fnisejente, og syns dette er høyst unormalt, før så jeg han hver dag omtrent, nå har jeg ikke sett han siden søndag... jeg skjelver jo tilogmed :-? Ka jeg være nyforelsket ennå? ÅÅÅÅ NERVER!! :o
simsalabim Skrevet 25. februar 2004 #2 Skrevet 25. februar 2004 Det er et tegn på at du er skikkelig glad i typen din :-)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. februar 2004 #3 Skrevet 25. februar 2004 Å ja jeg er! så hvorfor ringer ikke den homo... sorry jeg mener pene snille gutten? Jeg blir gal av å vente. Ja takk der fikk jeg den sangen på hjernen!
Gjest Vega Skrevet 25. februar 2004 #4 Skrevet 25. februar 2004 Det er normalt, men skikkelig ekkelt og man føler seg som et nyforelsket nervevrak. Blir sikkert et skikkelig flott møte...
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. februar 2004 #5 Skrevet 25. februar 2004 bare synd at ting skar seg og vi kan ikke før i morra Men om jeg legger meg snart, blir det jo snarere i morra... men da sover jeg til tidlig, og da blir dagen så lang... ok legge meg dritseint, så kan jeg stå opp til å reise til han... med 1 dags mensen... og overnatting... wuhu!
Rio Skrevet 26. februar 2004 #7 Skrevet 26. februar 2004 Du burde skrive dagbok 8) helt enig er bra du gjør det da i allefall!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. februar 2004 #8 Skrevet 26. februar 2004 jeg prøvde, men det ble bare tøys... både her og på ordentlig. Også blir det så rart å lese etterpå for jeg tenker "DUSTA!!" høhø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå