AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Hentet sønnen min i barnehagen i ettermiddag, og fikk beskjed om at alt var bra. Syntes han var veldig trassig, men ikke noe mer enn han er innimellom. Han sa au flere ganger, og gråt, uten at jeg så at han fikk vondt. Nå nettopp byttet jeg bleie på han, og så at det var noe hvitt som kom ut av tissen hans. Klemte litt på den, og det kom litt mer, hvit, klumpete utflod. Jeg fikk fanget en dråpe eller så, i et beger. Kan han ha urinveisinfeksjon?? Det luktet forferdelig! Han har ikke feber, og har stort sett vært grei siden vi kom hjem, men med noen episoder med trass, og at han har sagt au. Bør vi dra til legevakta? Eller fastlegen i morgen? Eller kan dette være normalt? Har ikke sett det før. Men så vasker vi heller ikke under forhuden, så er vel naturlig at det samles opp litt der..... Trenger råd! Anonym poster: b62727e7332724b8aecaf8053a73768f
charactouy Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Dra til legen i morra du, heller en gang for mye enn en gang for lite. Om det er UVI eller noe annet skal jeg ikke uttale meg om, men jeg ville i alle fall fått det sjekket ja.
FruLuna Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Kan høres ut som balanitt, altså forhudsbetennelse. Ikke så vanlig med puss ved UVI, og det er også sjelden at så små gutter har UVI. Er han veldig påvirket av smerter, ville jeg dratt til legevakten, men det er ikke noen farlig tilstand så dere kan fint vente til i morgen. 1
lillemeg90 Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Kan høres ut som balanitt, altså forhudsbetennelse. Ikke så vanlig med puss ved UVI, og det er også sjelden at så små gutter har UVI. Er han veldig påvirket av smerter, ville jeg dratt til legevakten, men det er ikke noen farlig tilstand så dere kan fint vente til i morgen. Signerer denne her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå