AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Hei. Jeg sitter og skal velge turnus, og håper at de av dere som har hatt turnustjeneste allerede kan skrive litt (både positive og negative sider) av opplevelsen deres (husk på å skrive hvilket sykehus) Mvh, Medisinstudent Anonym poster: b60f9977e82d593415b9970b12358f1b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg hadde turnus på Haugesund sykehus. Positivt: Mye selvstendig arbeid, f.eks. sto jeg alene med mottak og skadepoliklinikk på natten på kirurgen, samt var i traumeteamet. Lite postarbeid. Mange muligheter til å assistere på operasjoner om natten. Negativt: Jeg hadde 3-delt turnus, og fikk ikke så mye ut av psyk-delen. Det ble mye sitting på kontoret og drikke kaffe. Jeg skulle også ønske jeg var på et større sykehus innimellom, for man sender fra seg mye spennende. Ellers er ikke Haugesund en veldig spennende by... Dødt om høsten/vinteren, dårlige utsteder og lite å finne på. Men er en del turnusleger, så man får jo alltids noen å henge med Men jeg kjenner jo folk som har vært andre steder...og det er vel begrenset hva du har å velge mellom nå? Hvis du skriver hvilke sykehus du kan velge mellom, har jeg kanskje noen som har vært der og kan si litt hva de syntes om stedet. Kjenner folk som har vært i Hammerfest, Bodø, Stokmarknes, Sandnessjøen, St.Olav, Orkdal, Molde, Førde, Haukeland, Haraldsplass, Voss, Tønsberg, Bærum, Ullevål og Ahus. Anonym poster: feba8391bf3a8bdb55943a9727dc96b3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Er ikke lege selv, men kjenner mange som har vært i Sandnessjøen og vært kjempefornøyd! Anonym poster: 7c20151b44d66947226630a91b9af649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå