AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Er det noen her som har kunnskap om hvordan man kan sette sammen sin "egen" bachelorgrad? Jeg studerer for tiden ved et universitet i Norge, men ønsker å ta en del emner via ulike utdanningsinstitusjoner i utlandet (dvs. at det ikke bare er ett eller to universitet jeg må forholde meg til). Både nåværende og forhåpentligvis kommende emner er relatert til helse: Folkehelsevitenskap, helseinformatikk, kropp/næring, kjemi/biokjemi/mikrobiologi, anatomi og fysiologi, helsepsykologi, helseøkonomi og kanskje noen fag som går på ledelse/organisasjon o.l. Anonym poster: 3f943841461741ca144fa27b1ca09311
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Er det noen her som har kunnskap om hvordan man kan sette sammen sin "egen" bachelorgrad? Jeg studerer for tiden ved et universitet i Norge, men ønsker å ta en del emner via ulike utdanningsinstitusjoner i utlandet (dvs. at det ikke bare er ett eller to universitet jeg må forholde meg til). Både nåværende og forhåpentligvis kommende emner er relatert til helse: Folkehelsevitenskap, helseinformatikk, kropp/næring, kjemi/biokjemi/mikrobiologi, anatomi og fysiologi, helsepsykologi, helseøkonomi og kanskje noen fag som går på ledelse/organisasjon o.l. Anonym poster: 3f943841461741ca144fa27b1ca09311 Dette er noe jeg det siste året har prøvd å finne ut av selv (annet fagområde forsåvidt)... Det er ikke lett! Du må sannsynligvis ta utgangspunkt i en ferdig bachelorgrad og be om vurdering av de fagene du har som innpass.. Du må antagelig ta mye av bachelorprogrammet i tillegg til det du har likevel. Men spør noen med peiling på det universitetet du studer ved nå, så har de sikker noen gode løsninger Anonym poster: 4ee3759eeb9880b2022666be1e8b0661
Gjest Badabing Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Du må nesten ta kontakt med en studieveileder, så ordner det seg nok.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2012 #4 Skrevet 5. oktober 2012 Takk for svar! Har tatt kontakt med ulike personer på universitetet, så håper jeg får et konkret svar. Anonym poster: 3f943841461741ca144fa27b1ca09311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå