Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bruker å sminke øynene mine med våteyeliner (katteøyne som man fint kaller det) hver dag, og bruker for tiden Flex Tip lineren fra Isadora. Syns denne er knallgod, men merker på den at den begynner å bli tom - så er på jakt etter en som er like bra og som kanskje holder lengre enn denne. Jeg liker best disse pennene, ikke de man dypper i liner, om noen skjønner... Jeg vil ha en som er akkurat som Flex Tip lineren, haha. Er veldig dårlig på å forklare... Viktig at tuppen ikke er alt for tykk, hadde en fra GOSH som funket bra, men tuppen var så hard og tykk at det ble vanskelig å legge den godt. :/

Anonym poster: 3c9e3794fc1a0c222bfa2d81d3d8baa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har brukt de fra ELF og er veldig fornøyd:) føler de sitter ganske lenge, menhvis det er en lang dag, så kan det godt være at jeg fyller litt på om kvelden om jeg skal ut igjen:)

Skrevet

min favoritt er den mabyline har/ evt hadde. Den er blå og gullfarget utenpå.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg brukar ein frå l'Oreal, og er veldig fornøgd med den. Den er i ein gråfarge, det ser ut som om det er litt skimmer i den men det er ikkje påtrengande, og gir eit flott resultat.

Skrevet

De har en veldig god en fra YSL

Skrevet

min favoritt er den mabyline har/ evt hadde. Den er blå og gullfarget utenpå.

Den var min favoritt også, men den er desverre ikke i produsjon lengre..

Gjest Aphrodite
Skrevet

De har en veldig god en fra YSL

Hva heter den? Jeg hadde en lik jeg også, men parfymeriet har den ikke inne og jeg suger til å søke opp..

Gjest Solmåne
Skrevet

Har du prøvd gel liner? er veldig fornøyd med Mac fluid line. Påfører med en tynn kost. Perfekt konsistens (syns jeg) og den holder veldig lenge :)

Skrevet (endret)

Hva heter den? Jeg hadde en lik jeg også, men parfymeriet har den ikke inne og jeg suger til å søke opp..

Jeg husker desverre ikke hva den heter.. og det er lenge til jeg kan få sjekket det opp.

Endret av Fågel
Gjest Aphrodite
Skrevet

Jeg husker desverre ikke hva den husker.. og det er lenge til jeg kan få sjekket det opp.

Haha, okei. :-) Takk uansett!

Skrevet

Jeg har en fra Estee Lauder (Estee Lauder Double Wear Zero-Smudge Liquid Eyeliner), men den er til å dyppe i lineren. Trodd egentlig den skulle være vanskelig å påføre, men det er ikke noe problem. Den sitter like godt dagen derpå, selv etter en hard og fuktig kveld på byen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...