Gjest VesleMars Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 prøver å ingnorere det faktum at kroppen min tror jeg er gravid, mens hodet vet bedre!!! Negative tester nå i snart 2 uker. Og i dag kommer følelsen av stikking/varme i puppen WTF?? Ikke akuurat innbildning når jeg bare vil at mensen skal komme for fullt så vi får begynt på neste PP...
Gjest Twelve12 Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Har du normalt regelmessig mens? Hvor gammel er du? Mensen kan være veldig varierende i ung alder. Forhåpentligvis har du bare vært skikkelig uheldig med testene du har tatt, eller så har hcg nivået vært veldig lavt. Krysser fingrene for at du har en liten spire
Gjest VesleMars Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Har du normalt regelmessig mens? Hvor gammel er du? Mensen kan være veldig varierende i ung alder. Forhåpentligvis har du bare vært skikkelig uheldig med testene du har tatt, eller så har hcg nivået vært veldig lavt. Krysser fingrene for at du har en liten spire Er jo lov å håpe, selvom jeg tviler Er 28 år gammel, så ikke veldig ung da Og har regelmessig mens til vanlig ja... Har en datter fra før, så man sitter jo og kjenner på om jeg føler meg "lik" som den gang. Men da startet det med kvalme. Men tok jo ikke test før jeg var 6 uker på vei, for hadde ikke akkurat forventet det nei...
Gjest Twelve12 Skrevet 3. oktober 2012 #4 Skrevet 3. oktober 2012 Er jo lov å håpe, selvom jeg tviler Er 28 år gammel, så ikke veldig ung da Og har regelmessig mens til vanlig ja... Har en datter fra før, så man sitter jo og kjenner på om jeg føler meg "lik" som den gang. Men da startet det med kvalme. Men tok jo ikke test før jeg var 6 uker på vei, for hadde ikke akkurat forventet det nei... Men to uker over ikm er jo en god stund da. Jeg ville tatt en test til imorgen tidlig. Dersom den fortsatt er negativ kanskje du kan få lov å ta en blodprøve hos legen. Skader jo ikke liksom =)
Gjest VesleMars Skrevet 3. oktober 2012 #5 Skrevet 3. oktober 2012 Men to uker over ikm er jo en god stund da. Jeg ville tatt en test til imorgen tidlig. Dersom den fortsatt er negativ kanskje du kan få lov å ta en blodprøve hos legen. Skader jo ikke liksom =) Nei, er jo det jeg tenker. Sikkert lurt å sjekke opp hva som kan være grunnen uansett
Gjest Twelve12 Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 Nei, er jo det jeg tenker. Sikkert lurt å sjekke opp hva som kan være grunnen uansett Krysser alt jeg har hihi
Cindi Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg var to uker forsinket sist periode. Vet ikke hva det skyldtes, mest sannsynlig stress. For ble syk, og etter 3 dager på sofaen kom mens tilbake. Så det kan være forsinket mens bare også. Men så hører man jo om sjeldne tilfeller som ikke tester positivt før to uker etter ikm.
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Akkurat samme situasjon, to uker over ikm og negative tester. Får murringer hele tiden men ingen tr, bortsett fra én dråpe 15 dpo. 1
Gjest VesleMars Skrevet 4. oktober 2012 #9 Skrevet 4. oktober 2012 Akkurat samme situasjon, to uker over ikm og negative tester. Får murringer hele tiden men ingen tr, bortsett fra én dråpe 15 dpo.
Gjest VesleMars Skrevet 4. oktober 2012 #10 Skrevet 4. oktober 2012 Ja er det ikke irriterende??? Og frustrerende?? Når tok du test sist da? Må ta en ny i helgen just in case...
Gjest VesleMars Skrevet 4. oktober 2012 #11 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg var to uker forsinket sist periode. Vet ikke hva det skyldtes, mest sannsynlig stress. For ble syk, og etter 3 dager på sofaen kom mens tilbake. Så det kan være forsinket mens bare også. Men så hører man jo om sjeldne tilfeller som ikke tester positivt før to uker etter ikm. Ja er nok bare forstyrrelser... Bare syyyykt irriterende. Vil bare få mensen nå med en gang!!
Cindi Skrevet 4. oktober 2012 #12 Skrevet 4. oktober 2012 Skjønner deg godt. Var rimelig frustrert sist gang. Skulle fått mens i dag, men den kom ikke, og testen er negativ, så ser ut som det blir en ny runde med venting på meg.. Veldig irriterende. Ikke bare blir man ikke gravid, men man skal ha helt usaklig lange sykluser også.
Gjest VesleMars Skrevet 5. oktober 2012 #13 Skrevet 5. oktober 2012 Skjønner deg godt. Var rimelig frustrert sist gang. Skulle fått mens i dag, men den kom ikke, og testen er negativ, så ser ut som det blir en ny runde med venting på meg.. Veldig irriterende. Ikke bare blir man ikke gravid, men man skal ha helt usaklig lange sykluser også. Ikkesant?? UUUÆÆÆÆ... Og nå føles det som om jeg har EL liksom... WTF?? Skikkelig øm i eggstokkene, og masse utflod (sorry). Og dette blir liksom dag 42 eller noe da... Så dette er gøy i grunn... Vanskelig å være positiv nå ja... Og test i dag viste... trommevirvel... NEGATIV!!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2012 #14 Skrevet 6. oktober 2012 Det du kan forsøke, som funka for meg, er å ha sex. Altså, litt hard sex. Jeg har opplevd tidligere at jeg har fått mensen litt for tidlig hvis jeg har hatt mye sex eller hard sex rett før jeg skulle ha mens. Så når tanta ikke kom nå, så gjorde jeg et forsøk. Og jaggu tror du ikke det hjalp. På kvelden kom det litt brun utflod, og på morgenen etter kom mensen for fullt. Går jo ann å prøve. Anonym poster: 663e456553ea8ba875d8d13b2ccf10bf 1
Athene Skrevet 6. oktober 2012 #15 Skrevet 6. oktober 2012 Hjelper nok ikke så mye med sex. Det er ingenting man kan gjøre for å få mensen til å dukke opp før, det er eggløsningen som har vært ca 14 dager før som styrer når mens dukker opp, og ingenting annet. Er mensen for sen så har eggløsningen vært forsinket. Eller man har en eggløsningsfri syklus. Selv om aman kan stille klokka etter mensen vanligvis, vill alle kvinner en eller annen gang oppleve å hoppe over en syklus. Og når hormonene først er på tur får man alle mulige symptomer, da hormonene forsøker å ta kontrollen igjen. For å si det på en veldig forenklet måte. Det å teste sent positivt skjer nesten aldri. Jeg hørte med legen min en gang jeg opplevde dette selv. Og hun hadde på sine 20 år i praksis kun opplevd det en gang (at urin ikke slo ut positivt). I alle andre tilfeller hadde det skyldtes att eggløsningen hadde skjedd senere enn man trudde. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå