Gå til innhold

Damer som har ligget med muslimer - versjon II

Cuckold

Anbefalte innlegg

Nei, det angår deffinitivt ikke oss. Disse kvinnene , om de er misfornøyd med sin egen situasjon og vil pule rundt som oss hvite-norske kan stå opp for seg selv akkurat som vi måtte for 100 år siden. :jolie:

Fakisk så er det slik at utenlandske gutter er mye penere, råere og mere til menn enn norske, men vi vil ha dem bare til å pule oss. Mange av dem har mere tendenser til å være utroe ( seff er d unntak ) , og vil derfor heller gifte oss med norske trygge menn som gjør som vi sier :fnise:

Og har denne norske mannen et problem med at jeg ligget med en muslim eller hva det måtte være så finner jeg en som ikke har det.

Menn som gjør som vi sier.... Har du i det hele tatt skjønt konseptet likestilling ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det jeg ikke forstår hvorfor gidder du å gnåle om dette fenomenet ??

Har du blitt dumpet til fordel for en muslim ?

De norske kvinnene som ikke vil finne seg i dette kommer aldri til å ligge med utlændinger og de som gjør det vil gjør det.

Av prinsipp så forteller jeg aldri til ny kjæreste hvem og hvor mange jeg har ligget med, det er nemlig en privatsak. Spør heller aldri han.

Prøv å debattere sak nå, se om du kan spa opp et holdbart saklig argument. Forsøkene dine på å få inn stikk faller nemlig helt gjennom, du har ikke filla peiling på miner erfaringer og skyter derfor i blinde. Jeg er av den formening at verden er et så dårlig sted ikke bare fordi dårlige mennesker finnes, men fordi menneskene er altfor flinke til å belønne dårlige menneskers oppføresel og altfor lite flinke til å straffe dem.

Så lenge vi lager en verden der det lønner seg å oppføre seg dårlig må vi ikke forundre oss over at vi får en verden med mye dritt. Og det er her jeg forundrer meg over dere kvinner, for det virker for meg som at mange kvinner står svært fjernt fra denne tenkningen.

Tanken at man kanskje ikke burde bidra til å belønne dårlig oppførsel og negativ kultur står åpenbart fjent fra norske kvinners tankeverden. Det er derfor jeg tar dette opp i mange tråder her på KG, i et lite håp om å spre forståelsen av at måten man oppfører seg på overfor mennesker betyr noe for hva slags verden vi får, om man sørger for at de verste blant oss kommer ut som vinnere bidrar man selv indirekte til de vonde forholdene.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du, dette er nok neppe forklaringen, dette minner om den gamle bad boy-debatten. Blant de av oss som begynte å interessere oss for det annet kjønn tidlig i tenårene er det ikke så mange som ikke kjapt forstod at det ikke lønner seg å være for snill, og da snakker vi heller ikke om å la dama vandre over deg, men å være snill. Det finnes alle slags varianter av norske gutter og menn, det blir fullstendig feil å late som at vi er dotter bare fordi vi ikke i samme grad er oppvokst i en kvinneundertrykkende kultur. Jeg er fullstendig klar over at kvinner misliker svake menn, men jeg er ingen svak mann, har aldri vært det. Det jeg synes er rart er at kvinnene ikke ser forskjell på en selvbevisst gentelman av en bad boy og en selvbevisst gentleman med hore/madonna-kompleks som bare bruker de skandinaviske jentene men aldri kunne tenke seg en slik kvinne som livspartner og mor for sine barn.

Kan ikke se at mannen til AB er noe Bad Boy jeg... Jeg synes heller at han virker som en vanlig oppegående mann....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at mannen til AB er noe Bad Boy jeg... Jeg synes heller at han virker som en vanlig oppegående mann....

Hva slags mann, ikke norsk vel, for ifølge deg er jo vi dotter alle sammen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du norsk ?

Hvordan vil du selv oppdra en eventuell sønn ?

Nei, er ikke det, men kommer fra Europa og har 2 sønner som er snart i tenårene.

Jeg oppdrar dem i å respektere kvinner ,men beholde sine baller og ryggrad og ikke tro at de finner ikke noe bedre om de er misfornøyd med hun de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å debattere sak nå, se om du kan spa opp et holdbart saklig argument. Forsøkene dine på å få inn stikk faller nemlig helt gjennom, du har ikke filla peiling på miner erfaringer og skyter derfor i blinde. Jeg er av den formening at verden er et så dårlig sted ikke bare fordi dårlige mennesker finnes, men fordi menneskene er altfor flinke til å belønne dårlige menneskers oppføresel og altfor lite flinke til å straffe dem. Så lenge vi lager en verden der det lønner seg å være oppføre seg dårlig må vi ikke forundre oss over at vi får en verden med mye dritt. Og det er her jeg forundrer meg over dere kvinner, for det virker for meg som at mange kvinner står svært fjernt fra denne tenkningen. Tanken at man kanskje ikke burde bidra til å belønne dårlig oppførsel og negativ kultur står åpenbart fjent fra norske kvinners tankeverden. Det er derfor jeg tar dette opp i mange tråder her på KG, i et lite håp om å spre forståelsen av at måten man oppfører seg på overfor mennesker, om man sørger for at de verste blant oss kommer ut som vinnere bidrar man selv indirekte til de vonde forholdene.

Hvorfor skal jeg straffe en mann for det han gjør mot andre ? Hva han gjør mot sin søster er ikke min sak. Finner hun seg i å bli behandlet som dritt så er det hennes sak.

Prøver han å behandle meg som en dritt så dropper jeg han. At han vil bare ha sex med meg ? Bruke meg ? Jeg bruker han like mye..

What`s the deal ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke det, men kommer fra Europa og har 2 sønner som er snart i tenårene.

Jeg oppdrar dem i å respektere kvinner ,men beholde sine baller og ryggrad og ikke tro at de finner ikke noe bedre om de er misfornøyd med hun de har.

Respektere kvinner , det er jo bra . Men hva med synet på kvinner, forståelsen av at det ikke ligger noe genetisk som tilsier at menn skal bestemme mer i et forhold?

Beholde sine baller og ryggrad... ( ææ, ok , de henger ikke sammen altså) det bør jo alle mennesker gjøre, ikke bare gutter, jenter har og ryggrad ( men ikke baller )

Ut fra dine innlegg vil jeg tro du oppdrar noen ufyselige macho drittsekker som tror de er guds gave til kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som gjør som vi sier.... Har du i det hele tatt skjønt konseptet likestilling ?

Poenget at dere er så redde for å ikke få sex, dame og alt annet at dere finner dere i det meste. Hvorfor det er nesten alltid kvinner som går.?

Fordi det er kjedelig å ha en nikkedukke hjemme.

Selvfølgelig er ikke alle norske menn sånn, men kjenner mange nok av dem, til å påstå at det passerer glatt halvparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg straffe en mann for det han gjør mot andre ? Hva han gjør mot sin søster er ikke min sak. Finner hun seg i å bli behandlet som dritt så er det hennes sak.

Prøver han å behandle meg som en dritt så dropper jeg han. At han vil bare ha sex med meg ? Bruke meg ? Jeg bruker han like mye..

What`s the deal ?

Egosentrisme i et nøttekall. At du personlig kan nyte godt av luksusen det er som kvinne å fritt kunne velge hva du vil utdanne deg til, hva du vil jobbe med, at du tjener omtrent like godt som menn i sammenlignbart yrke, at du har grunnleggende økonomiske rettigheter som mor osv. - alt dette er resultatet av solidaritet. Solidaritet kvinner i mellom, og mellom både kvinner og menn.

Og nå sier du rett ut at du ikke gidder anstrenge deg det minste for at andre kvinner som er mindre heldige enn deg skal få nyte den friheten du kan ta for gitt. Det er ekstremt usympatisk for å si det mildt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respektere kvinner , det er jo bra . Men hva med synet på kvinner, forståelsen av at det ikke ligger noe genetisk som tilsier at menn skal bestemme mer i et forhold?

Beholde sine baller og ryggrad... ( ææ, ok , de henger ikke sammen altså) det bør jo alle mennesker gjøre, ikke bare gutter, jenter har og ryggrad ( men ikke baller )

Ut fra dine innlegg vil jeg tro du oppdrar noen ufyselige macho drittsekker som tror de er guds gave til kvinnen.

Nei, du tar feil. Jeg kjenner bare så altfor godt hvordan kvinner tenker. Og vil ikke se mine sønner bli brukt.

Jenter allerede i 12-13 års alderen ute etter at gutter skal betale for ting for dem. kjøpe gaver , ditten og datten. Som viser seg at de "bestillt" fra flere gutter som er forelska i dem.

Snakker av egen arfaring. Det er det mine sønner skal ikke gjennom. Å bli så desperat at de finner seg i hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget at dere er så redde for å ikke få sex, dame og alt annet at dere finner dere i det meste. Hvorfor det er nesten alltid kvinner som går.?

Fordi det er kjedelig å ha en nikkedukke hjemme.

Selvfølgelig er ikke alle norske menn sånn, men kjenner mange nok av dem, til å påstå at det passerer glatt halvparten.

Og på samme tid fremholder du i dette tilfellet muslimske menn som mer " ekte" menn. Hvilken egenskap hos muslimske menn er det du synes er overlegen norske menn.

Jeg er forøvrig glad de fleste norske kvinner ikke er som deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egosentrisme i et nøttekall. At du personlig kan nyte godt av luksusen det er som kvinne å fritt kunne velge hva du vil utdanne deg til, hva du vil jobbe med, at du tjener omtrent like godt som menn i sammenlignbart yrke, at du har grunnleggende økonomiske rettigheter som mor osv. - alt dette er resultatet av solidaritet. Solidaritet kvinner i mellom, og mellom både kvinner og menn.

Og nå sier du rett ut at du ikke gidder anstrenge deg det minste for at andre kvinner som er mindre heldige enn deg skal få nyte den friheten du kan ta for gitt. Det er ekstremt usympatisk for å si det mildt.

Hva mener du jeg skal gjøre ? Reise til Iran eller Saudi Arabia f. eks. og bli statsminister ?

Så lenge disse kvinnene selv ikke gjør noe , kan vi ikke " redde " dem. Og faktisk så kjenner flere muslimske kvinner som gjerne bærer hijab og vel så det. De trives med det, føler seg identisk med andre fra deres kultur.

Det du ikke vet at i mange hjem er faktisk kvinenn som er sjefen i muslimske hjem. Det er bare utad de er svake. At de sparer penger og gull til eget bruk, selv om de ikke jobber.

At uten kvinenne og deres samhold ville familiene falle fra hverandre.

Så ikke døm den muslimske levemåten for lett. Det er ikke alle kvinners drøm å ha den samme friheten som jeg har.

Endret av eva-80
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og på samme tid fremholder du i dette tilfellet muslimske menn som mer " ekte" menn. Hvilken egenskap hos muslimske menn er det du synes er overlegen norske menn.

Jeg er forøvrig glad de fleste norske kvinner ikke er som deg.

Jeg sa ikke muslimske men utenlandske. At de ikke finner seg i norske kvinners nykkerier , hele tiden. I alle fall utad er de menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke muslimske men utenlandske. At de ikke finner seg i norske kvinners nykkerier , hele tiden. I alle fall utad er de menn.

Her forutsetter du at alle norske kvinner er som deg, de er ikke det. Og de fleste norske menn finner seg ikke i nykkerier ( som du kaller det ) de fleste lever i likestilte forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What`s the deal ?

Det er akkurat den holdningen som gjør meg så trist. Det er den holdningen som gjør at det lønner seg å være et dårlig menneske, de strukturene og måtene å tenke på som rammer andre kvinner ville ikke vært fullt så attraktive hvis ikke nordeuropeiske kvinner var så villige til å spre bena for menn som ser på dem som horer.

Hvorfor i all verden skulle menn fra mindre likestilte kulturer i det hele tatt vurdere å endre seg i vår retning når de ser at det eneste vestelige menn har igjen for det er forakt? Disse gutta får jo det beste av begge verdener, de beholder kontrollen over "sine egne" jenter samtidig som de kan surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring. The best og both worlds.

De får jo til og med stadfestet sine fordommer om at kvinner egentlig ikke ønsker likestilling og at det er en stor fordel i møte med kvinner (selv fra likestilte Skandinavia) å se på kvinner som underlegne og seksuelt aktive kvinner som horer. Disse kvinnene er jo ikke engang i stand til å si nei til menn som ser på dem som horer, så hvorfor skulle de bvegynne å respektere dem?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal fortelle deg hemmeligheten bak at utenlandske menn er attraktive.

Min kjæreste fra Vest-Afrika behandler meg pent,han er respektfull, gir meg frihet til å gjøre som jeg vil , men tolererer ikke utroskap fra noen av partene.

Men han lar meg ikke herske med han, vet hva han vil, er selvsikker. Han avreagerer meg på en myk måte uten å såre meg, står opp for sine meninger og forandrer ikke dem. Gjør ikke ting fordi jeg sutrer meg frem til det. Han er renslig delux, holder huset sitt rent og ryddig og lager sin egen mat. Verner om sin egen fritid men vil gjerne tilbringe tid med meg. Er veldig glad i barn og er ansvarbevisst. Er ikke slik mannfolk burde være ?

Anonym poster: c9b982cce0ddb554c3784c46cce54f8a

Jo. Men hva i all verden får deg til å tro at hovedsakelig utenlandske menn er slik, og bare et fåtall norske med samme egenskaper? Hvorfor skulle en likestilt mann mangle ryggrad? Det er jo rake motsetningen: en likestilt mann ser verdien av andres behov, men han utsletter ikke sine egne i samme vendingen. Da er han bare en dott. Og en dott er ikke likestilt. Han er en dott. That`s it. Så hvorfor antar du at norske menn er dotter? Og hva er egentlig en utenlandsk mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What`s the deal ?

Siden Cuckold feilaktig har fremstilt min meninger som noe annet enn det de er, så kan jeg begynne med å si at jeg synes dette er en hårreisende og latterlig holdning.

Jeg synes egentlig vi begynte å bli enig på en del punkter i den forrige tråden, med unntak av det som etterhvert gjorde at tråden ble fjernet.

Uansett, for å gjenta meg selv, og få frem det JEG faktisk mener, jeg synes ikke noe om dobbeltmoralske holdninger. Og som kvinne er jeg ikke tent på menn som operer med en egen standard for hva de kan tillate seg å gjøre, kontra hva kvinner kan gjøre. Det gjelder de norske menn som har vært her inne og fortalt at de selv vil knulle rundt, men at damer med en seksuell fortid ikke er kjærestemateriale, og at de vil ha en nesten-jomfru som kjæreste. Og, det gjelder muslimske menn, som mener at de kan knulle rundt, men at kvinner ikke kan det.

For meg handler ikke det å velge partner, for forhold eller sex, om grupper, trender eller kollektiv. Det handler om det individet jeg eventuelt skal være intim med. Og der gjelder de samme reglene for alle menn, uavhengig av bakgrunn eller tro, har han holdninger og verdier som jeg ikke er komfortabel med, så er han uaktuell. I motsetning til Eva her, så synes jeg det er viktig å se på de generelle holdningene han har og hva han gjør mot andre. I forhold til kvinnesyn er det også viktig, ikke bare fordi jeg er kvinne, men mtp om man en dag eventuelt får en datter. Jeg er ikke på noe vis interessert i et min datter skal oppleve begrensninger basert på kjønn.

Så, for å oppsummere, ligger jeg med en muslim, så er det fordi HAN har holdniger og verdier som jeg er komfortabel med. Og ja, jeg vektlegger individets holdninger og verdier i valg av partner. Ikke de forkrøpla holdningene til mennesker jeg verken kjenner eller skal ha intim omgang med. Det vrir Cuckold til at jeg har sagt at "ikke er mitt problem", det jeg sier er vel heller at jeg anser dem som uaktuelle som partner, på grunn av holdningene deres. Jeg kan ikke gjøre så fryktelig mye for å endre holdningene deres, men jeg kan holde meg unna dem. Og det gjør jeg. På samme måte som jeg holder meg unna andre menn med holdninger jeg misliker. Jeg er rett og slett ikke så gira på å ligge med folk som mener at jeg som kvinne, skal ha andre rettigheter eller regler, enn de har selv. Og det er helt uavhengig av bakgrunn og tro.

Det jeg diskuterte i den andre tråden var ikke kategori 1 og kategori 2, men at det blir dumt å dømme både dama og mannen, utelukkende basert på merkelappen muslim. Det er en ting å dømme negative holdninger, det er noe helt annet å dømme individet uten å vite om individet har disse holdningene. Og slik jeg forstod den forrige tråden, så var det vel nettopp det flere til slutt sa seg enig i, at det er eventuelle negative holdninger som er problemet. Om holdningene ikke er der, så er det heller ikke et problem.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her forutsetter du at alle norske kvinner er som deg, de er ikke det. Og de fleste norske menn finner seg ikke i nykkerier ( som du kaller det ) de fleste lever i likestilte forhold.

Nei, jeg tror her på Kåge har vi alltid være enige om at ikke alle menn og kvinner innen samma etnisitet / land/ kultur el lik.

Ja, men da erdet ikke mere å diskutere heller. , er det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bare slutte å argumentere nå, argumentene dine er latterlige, om en kan kalle de for argumenter. Hilsen en jente.

Anonym poster: 7d547f414befc752702192e8f18c64f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...