Gå til innhold

Damer som har ligget med muslimer - versjon II

Cuckold

Anbefalte innlegg

Det jeg ikke fatter er hvordan du kan gjøre en dyd om til en last (å respektere kvinner). Det er bakvendtland. Bisarro-verden.

Det du må forstå er at et synspunkt som dette er aldri harmløst. Spesielt ikke hvis du får andre kvinner til å dele det. Bare så synd at det til syvende og sist er kvinner du skader mest ved å oppfordre menn til å kaste respekten for kvinner i søplebøtta.

Betyr dette at jeg burde holde kjeft om jeg ikke har et synspunkt som tåler dagens lys og passer inn i den solidariske Ap Norge som vi lever i ?

Å respektere kvinner betyr ikke å adlyde i frykt for å bli forlatt. Det er nemlig det mange norske menn gjør.

Jeg vet av menn som synes det er et ork å gjør husarbeid, mange gjør heller ikke det. Det blir krangling av det i heimen. Hvorfor kan ikke kvinner godta menns svakhet som den er , de var mest sannsynlig slik helt fra de ble sammen. Men kvinnen vil jo forandre dem når det har gått en tid. Det er mange slike tråder her som har netopp dette som tema. Late , rotete menn med bremsespor i buksa som driter i alt hjemme.

Men ok, jeg vil ikke diskutere dette videre,for vi blir jo ikke enige uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Au contraire. Min erfaring er at kvinner gir mye. Veldig mye.

Gir mye :) selvfølgelig.. mot at de får mye :) Ingen kjære mor der altså :)

Får hun ikke som hun vil så er det sexnekt, kompisnekt, fotball/fisketurnekt osv . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr dette at jeg burde holde kjeft om jeg ikke har et synspunkt som tåler dagens lys og passer inn i den solidariske Ap Norge som vi lever i ?

Å respektere kvinner betyr ikke å adlyde i frykt for å bli forlatt. Det er nemlig det mange norske menn gjør.

Jeg vet av menn som synes det er et ork å gjør husarbeid, mange gjør heller ikke det. Det blir krangling av det i heimen. Hvorfor kan ikke kvinner godta menns svakhet som den er , de var mest sannsynlig slik helt fra de ble sammen. Men kvinnen vil jo forandre dem når det har gått en tid. Det er mange slike tråder her som har netopp dette som tema. Late , rotete menn med bremsespor i buksa som driter i alt hjemme.

Menns svakhet? Du er jaggu ikke helt på nett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menns svakhet? Du er jaggu ikke helt på nett.

Så du er vel like verdensmester i alt du ? Du har ingen svake sider ? Du er vel like god på å skifte bremseklosser på bilen som å lage middag ?

Da må jeg bare gratulere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er vel like verdensmester i alt du ? Du har ingen svake sider ? Du er vel like god på å skifte bremseklosser på bilen som å lage middag ?

Da må jeg bare gratulere :)

Jeg har ikke så lave tanker om menn at jeg tror at husarbeid er noe som er så vanskelig og komplisert at det er en svakhet de ikke kan overkomme. Jeg tror heller ikke menn, som gruppe, har en felles svakhet. Og jeg tror på at menn og kvinne kan samarbeide, og løse fordelingen av husarbeid slik det passer dem, ikke se seg blind på forhåndsbestemte kjønnsbaserte svakheter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener menn skal drite i husarbeidet akkurat som de vil, for "de er jo så svake" så? Jeez, dette er nedlatende holdninger til menn hverken vi eller kvinner tjener på. Jeg deltar i husarbeidet fordi husarbeid må gjøres, og fordi det er urettferdig om jeg sniker meg unna. Og jeg sniker meg ikke unna dels fordi jeg ikke er lat, og dels fordi jeg ville syntes det var umandig å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir mye :) selvfølgelig.. mot at de får mye :) Ingen kjære mor der altså :)

Får hun ikke som hun vil så er det sexnekt, kompisnekt, fotball/fisketurnekt osv . :)

Personlig har jeg ingen erfaring med slike kvinner. Mulig du er slik, men jeg har heldigvis ikke denslags i omgangskretsen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så lave tanker om menn at jeg tror at husarbeid er noe som er så vanskelig og komplisert at det er en svakhet de ikke kan overkomme. Jeg tror heller ikke menn, som gruppe, har en felles svakhet. Og jeg tror på at menn og kvinne kan samarbeide, og løse fordelingen av husarbeid slik det passer dem, ikke se seg blind på forhåndsbestemte kjønnsbaserte svakheter.

Må ikke finne på å overlate støvsugingen til gubben, Vampen. Amøben kan nemlig innbille seg at slangen er noe man stapper kuken sin nedi i stedet for å suge støv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener menn skal drite i husarbeidet akkurat som de vil, for "de er jo så svake" så? Jeez, dette er nedlatende holdninger til menn hverken vi eller kvinner tjener på. Jeg deltar i husarbeidet fordi husarbeid må gjøres, og fordi det er urettferdig om jeg sniker meg unna. Og jeg sniker meg ikke unna dels fordi jeg ikke er lat, og dels fordi jeg ville syntes det var umandig å gjøre det.

Det jeg mener at har en kvinne som ble forelsket i en mann som fra tidenes morgen ikke gjorde husarbeid /laget mat o.l. kaster bort masse energi på å prøve å dressere han. Da er det bedre at hun godtar han som han er og blir enig med han på andre fronter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg ingen erfaring med slike kvinner. Mulig du er slik, men jeg har heldigvis ikke denslags i omgangskretsen min.

Ikke helt slik, men gir ikke hele tiden uten å få noe tilbake for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener at har en kvinne som ble forelsket i en mann som fra tidenes morgen ikke gjorde husarbeid /laget mat o.l. kaster bort masse energi på å prøve å dressere han. Da er det bedre at hun godtar han som han er og blir enig med han på andre fronter.

En ordentlig mann trenger ikke dresseres. Han trenger ikke overbevises om nytten og behove for å delta i husarbeidet. Han vet dette av seg selv, ikke fordi han allerede er dressert, men fordi han ikke er så egosentrisk at han overlater alt til sin bedre halvdel. Sorry, Eva, men du har sub-standard krav til menn. Kanskje fordi du liker sub-standard menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke finne på å overlate støvsugingen til gubben, Vampen. Amøben kan nemlig innbille seg at slangen er noe man stapper kuken sin nedi i stedet for å suge støv.

Hahaha, men det høres jo morsomt ut!:fnise:

Ellers er jeg enig i ditt siste innlegg. Jeg dresserer ikke menn. Jeg går for oppegående menn, som jeg kan kommunisere med, løse ting og samarbeide med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ordentlig mann trenger ikke dresseres. Han trenger ikke overbevises om nytten og behove for å delta i husarbeidet. Han vet dette av seg selv, ikke fordi han allerede er dressert, men fordi han ikke er så egosentrisk at han overlater alt til sin bedre halvdel. Sorry, Eva, men du har sub-standard krav til menn. Kanskje fordi du liker sub-standard menn?

Hvis ikke dette har vært et reelt problem for mange kvinner ville KG ikke eksistert :)

Kravet mitt til en mann er ikke større enn at han må rydde opp etter seg selv. sin egen rot altså.

Kanskje jeg er for slephendt og burde stramme inn ?? Nå fikk du meg til å tenke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ikke dette har vært et reelt problem for mange kvinner ville KG ikke eksistert :)

Kravet mitt til en mann er ikke større enn at han må rydde opp etter seg selv. sin egen rot altså.

Kanskje jeg er for slephendt og burde stramme inn ?? Nå fikk du meg til å tenke :)

'

Det tror jeg er for mye å be om. Skulle ønske kvinner som deg fikke slags stempel eller fysisk kjennetegn slik at man på forhånd hadde vist hvem man skulle holdt seg langt unna. Du oppfyller det meste av det jeg har fordommer. Yuk!!

Anonym poster: f8389e6fa34eec80813213562dad458c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

Det tror jeg er for mye å be om. Skulle ønske kvinner som deg fikke slags stempel eller fysisk kjennetegn slik at man på forhånd hadde vist hvem man skulle holdt seg langt unna. Du oppfyller det meste av det jeg har fordommer. Yuk!!

Anonym poster: f8389e6fa34eec80813213562dad458c

Det er det som er for mye å be om :) Nå kan du bekymre deg til evig tid når du møter ei ny jente om det er meg :D

Endret av eva-80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åkey, nå har jeg lest den. Men det du skrev der koker du ned til at vi vestlige kvinner som har alene ansvaret for deres oppførsel .

Hva med muslimene som bor i deres hjemland ? Det er jo der det hele stammer fra ? Er det ikke der forandringen burde starte ?

Kan ikke forstå hvorfor det skulle friste å skifte bæsjebleie på barna. Mange norske menn også er mere tilstede i barnas liv når de er blitt større. det er slik i de fleste kulturene.

Skal jeg være ærlig ? Ser jeg 2-3 menn trille barnevogn, inni meg ler jeg høyt.

Hvorfor mener du en forandring i innvandreres kvinnesyn vil måtte starte i de muslimske innvandreres opprinnelsesland? Er ikke disse menneskene i stand til gjøre noe på egenhånd som innvandrergrupper? Hvis innvandrere oppfatter forholdene i opprinnelseslandet som selve fasiten for hvordan mennesker skal leve sammen og hvordan et samfunn skal være, hvorfor bor ikke innvandrerne heller i opprinnelseslandet? Flytter man til et annet land må man ha evne til å tilpasse seg. Selv utvandrede norskamerikanere var da i stand til å tilpasse seg og endre adferd selv, uten hele tiden å se til Norge og hva man gjorde her. Våre styrende politikere har for øvrig frem til nylig påstått at det ikke har foregått noen egentlig innvandring til Norge, så det ville jo være særdeles bakvendt om innvandrerne her skulle ha mindre evne til integrering enn de som i sin tid flommet innover Amerika og gjorde den opprinnelige befolkningen til en minoritet i eget land.

Hva er det du ikke forstår når jeg sier at mannen ikke bare har fordeler av likestillingen, selvsagt er det mange ulemper ved å gi fra seg privilegier, men at det finnes fordeler vi kunne hatt og som kunne gjort den likestilte mannens situasjon litt mer misunnelsesverdig sett fra ikke-likestilte menns ståtsted, dersom ikke de likestilte skandinaviske jentene hadde insistert på å la menn fra ikke-likestilte kulturer få vel så lett tilgang til sex, selv menn som åpenbart ser på dem som horer og som ville gått berserk om de fant sin egen søster i seng med en skandinavisk gutt. Forstår du ikke at det at disse mennene nå plutselig både får samme tilgang til tilfeldig sex som skandinaviske frigjorte menn og det at de til og med ser og forstår at mange skandinaviske kvinner foretrekker dem (som "skikkelige menn") fremfor likestilte skandinaviske menn bare bidrar til å sementere disse mennenes kjønnsforestillinger?

Og dette er jo langt på vei forestillinger du selv har underbygget i det du har skrevet i denne tråden, hvorfor skulle ikke disse mennene se hva de ser og handle deretter? Hvorfor skulle de ønske forandring når de allerede har fått alt den vestlige likestilte mann har i forhold til vestlige kvinner, ja, kanskje mer, og samtidig beholder grepet om sine egne kvinner?

Det er ingen som hevder at kvinneundertrykkingen i islamdominerte kulturer oppstod ved kvinnefrigjøringen i Vesten, det jeg påpeker både her og i forhold til nordeuropeiske jenter som sprer bena for lokale helter i Syden er at dere bidrar til å befeste den kvinneundertrykkende kulturen ved å premiere disse mennene, gjøre dem skadefrie, sørge for at de kan surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring slik at de får det beste av begge verdener og slik at det utelukkende blir søstrene deres som må betale prisen for dobbeltmoralen de dyrker. Før de fikk nærkontakt med vestlige kvinner gikk den strenge seksualmoralen kvinnene er underlagt også utover mennene, det var vanskeligere å få sex, skulle man ha sex måtte det være med prostituerte eller med andre menn eller gutter (jf den utbredte homofile praksis i en del strenge islamdominerte samfunn, som f.eks Afghanistan).

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du har lest en annen tråd enn jeg gjorde. Jeg fulgte tråden i går og både Vampen og Binta Ba kommenterte og var enig i at det er et uheldig misforhold og en dobbelstandard de ikke likte.

Anonym poster: 19d8011d7c675e7f7409dac2ea8ba46c

Jepp. Og jeg la også til at jeg kjenner personlig flere muslimske damer som er/har vært med muslimske menn.

Den røde tråden for disse jentene er også at familiene godtar dette. Alt spørs på hvor religiøs man også er, og hvordan man mikser kultur med religion.

Familien til mannen min, som er muslim, er redd jeg skal omvende ham. Familien min er redd for det samme. Man må regne med kompromiss, og man MÅ ha gjensidig respekt for hverandres tro.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forstår du ikke at grunnen til at disse jentene ikke får ligge rundt er den dobbeltmoralske kulturen som sier at kvinner som ligger med menn før/utenfor ekteskapet er horer, dårlige kvinner, slik at disse guttenes appell til kvinner som eva-80 nettopp består i at de ser på de norske jentene med forakt og derfor kan overgå norske menn i bad boy-egenskaper. De kan varte opp og passe på deg, og samtidig ser de på deg med forakt, og dette gir eva-80 & co en deilig følelse av at hun er med "en skikkelig mann". Det er jo akkurat samme fenomen jeg har påpeket i utallige tråder om skandinaviske jenter som sprer bena for lokale strandløver i Syden, menn som ville gått berserk om de hadde funnet sin egen søster i seng med en skandinavisk mann.

Denne holdninga finner du også hos de som er veldig kristne av seg, det er ikke en muslimsk holdning, slik mange liker å tro.

Det ser jeg fint på f.eks Jehovas Vitner i hjembyen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du jeg skal gjøre ? Reise til Iran eller Saudi Arabia f. eks. og bli statsminister ?

Så lenge disse kvinnene selv ikke gjør noe , kan vi ikke " redde " dem. Og faktisk så kjenner flere muslimske kvinner som gjerne bærer hijab og vel så det. De trives med det, føler seg identisk med andre fra deres kultur.

Det du ikke vet at i mange hjem er faktisk kvinenn som er sjefen i muslimske hjem. Det er bare utad de er svake. At de sparer penger og gull til eget bruk, selv om de ikke jobber.

At uten kvinenne og deres samhold ville familiene falle fra hverandre.

Så ikke døm den muslimske levemåten for lett. Det er ikke alle kvinners drøm å ha den samme friheten som jeg har.

Jeg er til dels enig med deg her.

I min manns hjemland har de et ordtak som sier at utenfor huset har mannen rett, men innenfor huset har kona det siste ordet i ALT.

Og jeg tror norske folk ikke helt ser det at noen kvinner faktisk VIL være hjemme med barn, lage mat, ta vare på huset, og oppvarte mannen sin. Jeg kunne godt tenke meg det samme, men med en deltidsjobb, og det er kun fordi jeg dermed ikke måtte fått lommepenger, men kunne brukt av egen lomme til det jeg vil ha, og enda hatt litt voksentid;)

Det fine med Norge er at man kan VELGE. Vi har friheten til å velge. Vi kvinner har rettigheter her, og det betyr også at vi har rettighet til å være hjemmeværende husmor om vi ønsker det, muslim eller ei.

Og ja, mange kvinner forventer oppvarting og gaver og tjo og hei fra tidlig alder, og jeg kommer til å lære mine barn at DET er ikke greit, hverken fra den ene eller den andre siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...