Gå til innhold

Damer som har ligget med muslimer - versjon II

Cuckold

Anbefalte innlegg

Nei, sorry, giddet virkelig ikke å følge det du skrev. Men jeg trenger da ikke det for å danne min egen mening om saken som bygger på mine personlige erfaringer, som er tydligvis forskjellige fra dine.

Muslimer har en veeeeldig lang vei å gå enda ang. likestilling. Men vi kan ikke gå det for dem.

Endret av eva-80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han oppfører seg ikke dårlig mot meg.

Den som han oppfører han seg dårlig mot kan straffe han for det.

Ser du ikke selv at dette er ekstremt usolidarisk, enda du vet at hadde det ikke vært for andres solidaritet så hadde ikke du kunne nyte friheten du gjør nå? Din frihet er ikke din fortjeneste, og på tross av det gidder du ikke bidra til at andre skal ha det like fritt som deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fint at du er en gentlemenn som bryr seg om de muslimske kvinnenes manglende frigjøring som mange av dem ikke engang ønsker.

Dette argumentet ble brukt av tilhengere av slaveri. Mange av slavene ønsket ikke frihet ble det påstått, og noen slaver var og med å underbygge dette.

Ethvert menneske har rett til selv å ta besluttninger om eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere kvinner som deler eva-80`s synspunkter her? Er norske menn mindre mandige enn utenlandske (ikke-vestlige) menn, og er de det fordi de er likestilte, gode barneoppdragere som respekterer kvinner? Eller er hun alene om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkey, nå har jeg lest den. Men det du skrev der koker du ned til at vi vestlige kvinner som har alene ansvaret for deres oppførsel .

Hva med muslimene som bor i deres hjemland ? Det er jo der det hele stammer fra ? Er det ikke der forandringen burde starte ?

Kan ikke forstå hvorfor det skulle friste å skifte bæsjebleie på barna. Mange norske menn også er mere tilstede i barnas liv når de er blitt større. det er slik i de fleste kulturene.

Skal jeg være ærlig ? Ser jeg 2-3 menn trille barnevogn, inni meg ler jeg høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjerne hjelpe til men deres forslag ville ikke forandre noe. Evt med mindre absolutt ALLE vestlige kvinner gjør det samme.

Next one then ? Anybody ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åkey, nå har jeg lest den. Men det du skrev der koker du ned til at vi vestlige kvinner som har alene ansvaret for deres oppførsel .

Hva med muslimene som bor i deres hjemland ? Det er jo der det hele stammer fra ? Er det ikke der forandringen burde starte ?

Kan ikke forstå hvorfor det skulle friste å skifte bæsjebleie på barna. Mange norske menn også er mere tilstede i barnas liv når de er blitt større. det er slik i de fleste kulturene.

Skal jeg være ærlig ? Ser jeg 2-3 menn trille barnevogn, inni meg ler jeg høyt.

Du ler høyt av menn som er tilstede for barna?? Eller ler du fordi de gjør det sammen? Hva gjør menn som er tilstede for barna fra et tidlig tidspunkt GALT i dine øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ingen med mer enn 3-4 funksjonelle hjerneceller er enig med eva-80.

Håper du har rett i det. I motsatt fall er det underlig om disse kvinnene ikke fatter at de skyter seg selv i foten, for hvis menn blir latterliggjort og foraktet fordi de respekterer kvinner som likeverdige og likestilte vil betraktelig færre menn finne det bryet verdt å respektere kvinner. Jeg forstår ikke hva norske kvinner har å tjene på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ler høyt av menn som er tilstede for barna?? Eller ler du fordi de gjør det sammen? Hva gjør menn som er tilstede for barna fra et tidlig tidspunkt GALT i dine øyne?

Jeg synes det er tøffelaktig å trille barnevogn, skifte bæsjebleie o.l.

For hva gjør kona di mens du triller vogna ?

Ja jeg håper virkelig det er ikke mang med mine holdninger , jeg ser selv det rare i det , men dette er et forum.

Skulle ønske flere kvinner forteller om sine synspunkter for dere virker rimelig skremte og oppgitte nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett i det. I motsatt fall er det underlig om disse kvinnene ikke fatter at de skyter seg selv i foten, for hvis menn blir latterliggjort og foraktet fordi de respekterer kvinner som likeverdige og likestilte vil betraktelig færre menn finne det bryet verdt å respektere kvinner. Jeg forstår ikke hva norske kvinner har å tjene på dette.

Jeg har ingen tro på at normalt oppegående norske kvinner tenker sånn. Men akkurat som man finner menn med et forkvaklet kvinnesyn, så finner man kvinner med et forkvaklet mannesyn. For min del er likestilling, likeverd og respekt en selvfølge i et forhold. Jeg gir det, og jeg forventer det tilbake. At en mann er tilstede for barna, om det er å ta ut permisjon, trille vogn eller stille opp på foreldremøter, er om noe attraktivt. Om det er noe som er latterlig så er det de som ikke gjør det. I mine øyne er det heller et tegn på en bra mann.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tøffelaktig å trille barnevogn, skifte bæsjebleie o.l.

For hva gjør kona di mens du triller vogna ?

Ja jeg håper virkelig det er ikke mang med mine holdninger , jeg ser selv det rare i det , men dette er et forum.

Skulle ønske flere kvinner forteller om sine synspunkter for dere virker rimelig skremte og oppgitte nå :)

Er det tøffelaktig og svakt å være sterk nok til å ikke la seg affisere av holdninger som dine og heller stille opp for sitt eget barn? Hvordan får du dette til å gå opp?

Kona til disse mennene er vel da på jobb.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tro på at normalt oppegående norske kvinner tenker sånn. Men akkurat som man finner menn med et forkvaklet kvinnesyn, så finner man kvinner med et forkvaklet mannesyn. For min del er likestilling, likeverd og respekt en selvfølge i et forhold. Jeg gir det, og jeg forventer det tilbake. At en mann er tilstede for barna, om det er å ta ut permisjon, trille vogn eller stille opp på foreldremøter, er om noe attraktivt. Om det er noe som er latterlig så er det de som ikke gjør det. I mine øyne er det heller et tegn på en bra mann.

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tøffelaktig og svakt å være sterk nok til å ikke la seg affisere av holdninger som dine og heller stille opp for sitt eget barn? Hvordan får du dette til å gå opp?

Kona til disse mennene er vel da på jobb.

Noe gammeldags kjønnsfordelig .. Jeg vil ikke skifte dekk på bilen min og måkke snø og male hus :)

Jeg kan lage mat og gjøre husarbeid og følge opp barna...

Men det er forskjell på teori og praksis. :)

I praksis bor jeg alene med barna , har kjæreste men vil ikke flytte sammen med han. Jeg gjør alt i huset, og jobber full stilling ...

Pappan til barna ( norsk) stiller opp som så..

Så man kan ha sine teorier, men livet er ikke svart og hvitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange tråder er ikke startet her på KG av menn som blitt forlatt , enda de var såååååå snille, gjort alt, bla bla bla...

Men disse mennene blir også kjedelige i lengden. Ting blir som i et bokollektiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe gammeldags kjønnsfordelig .. Jeg vil ikke skifte dekk på bilen min og måkke snø og male hus :)

Jeg kan lage mat og gjøre husarbeid og følge opp barna...

Men det er forskjell på teori og praksis. :)

I praksis bor jeg alene med barna , har kjæreste men vil ikke flytte sammen med han. Jeg gjør alt i huset, og jobber full stilling ...

Pappan til barna ( norsk) stiller opp som så..

Så man kan ha sine teorier, men livet er ikke svart og hvitt.

Gammeldags kjønnsfordeling må evt. begrunnes, vha. argumenter. Det holder ikke å vise til at dette er tradisjon. Du må vise at det er rasjonelle og overbevisende grunner for at menn bør male hus mens du lager mat. Ellers vil synet av menn med trillevogn være rart for deg bare fordi det er uvant. Men det som er uvant er ikke i seg selv noe galt.

Mener du i neste omgang at menn er mindre egnet til å lage mat enn kvinner og kvinner mindre egnet til å male hus må du begrunne det også. Ikke bare det, du må også begrunne hvorfor det er feminint å passe sine egne barn. Da holder det igjen heller ikke å vise til tradisjon. Tradisjon er kontingent, den kunne vært annerledes. Du må vise at det fra naturens side ikke er meningen at menn skal passe barn, eller at kvinner maler hus. Jeg driter i preferansene dine, jeg vil ha argumenter. Klarer du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tråder er ikke startet her på KG av menn som blitt forlatt , enda de var såååååå snille, gjort alt, bla bla bla...

Men disse mennene blir også kjedelige i lengden. Ting blir som i et bokollektiv..

Du er klar over at med dine holdninger så oppfordrer du menn til å drite i kvinner, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du ikke forstår at vi snakker om personlige synspunkter . Jeg sier ikke disse for å overbevise deg om min rett som den enesten.

Du må gjerne mene noe annet.

Jeg trenger ikke å komme med noen som helst argumenter for denne saken har tusen sider minst, synd bare at få andre kvinner ville hoppe i diskusjonen.

Det jeg skrev her er min personlig mening og det er min sak å finne en mann som liker dem eller gjør slik at det gjør meg fornøyd.

Min kjæreste er en mann som jeg er veldig fornøyd med han har 90 % av ting jeg ønsker i en mann.

Det er jo det viktigst er det ikke ?

Endret av eva-80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at med dine holdninger så oppfordrer du menn til å drite i kvinner, ikke sant?

Mange kvinner fortjener virkelig å bli dritet i som du sier.. Deres sutter og klage kjenner ingen grenser .. Ingenting er bra nok , tjener han for lite, bryr seg for lite, gir for lite komplimenter, drar ut for mye..... lista er lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du ikke forstår at vi snakker om personlige synspunkter . Jeg sier ikke disse for å overbevise deg om min rett som den enesten.

Du må gjerne mene noe annet.

Jeg trenger ikke å komme med noen som helst argumenter for denne saken har tusen sider minst, synd bare at få andre kvinner ville hoppe i diskusjonen.

Det jeg skrev her er min personlig mening og det er min sak å finne en mann som liker dem eller gjør slik at det gjør meg fornøyd.

Min kjæreste er en mann som jeg er veldig fornøyd med han har 90 % av ting jeg ønsker i en mann.

Det er jo det viktigst er det ikke ?

Det jeg ikke fatter er hvordan du kan gjøre en dyd om til en last (å respektere kvinner). Det er bakvendtland. Bisarro-verden.

Det du må forstå er at et synspunkt som dette er aldri harmløst. Spesielt ikke hvis du får andre kvinner til å dele det. Bare så synd at det til syvende og sist er kvinner du skader mest ved å oppfordre menn til å kaste respekten for kvinner i søplebøtta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner fortjener virkelig å bli dritet i som du sier.. Deres sutter og klage kjenner ingen grenser .. Ingenting er bra nok , tjener han for lite, bryr seg for lite, gir for lite komplimenter, drar ut for mye..... lista er lang..

Au contraire. Min erfaring er at kvinner gir mye. Veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...