Colin Skrevet 30. mai 2002 #1 Skrevet 30. mai 2002 Hello!!!! Im back!!!!!!!!! Zer til min ztore overaskelse at vi har blitt over 100!!!!! Åh..my dear Bhudda.... Jeg har dezverre?! vært på ferie, 3 uker, UTEN tilgang på elektrizke utrykksformer...KUN MAN 2 MAN....Eller helzt WOMEN 2 MAN! Er det noen zom er åpne for zprell...langz bazzengkanten...i dag da?? Feire at derez vennlige Bhudda er back in BUznezz! Et ZTORT zmellzkyzz Til Vårt kjære overhode VÆREN! 12
Colin Skrevet 30. mai 2002 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2002 zzzzzzzz........ slapper av ved basseng kanten, og bare venter på noen lystige engler, som vander forbi......
Gjest Tristessa Skrevet 30. mai 2002 #3 Skrevet 30. mai 2002 *liten rampete engel stikker hodet frem bak lysthuset* På tide med et bad? Oh yeah!12
Væren Skrevet 30. mai 2002 #4 Skrevet 30. mai 2002 Ztort zmellkyzz tilbake til deg, Colin! Fint at du er tilbake! Blir lite sprell her i kveld, men kanskje det er noen andre spreke engler i buskene her... Kos deg, da! Klem!12
Bertha Skrevet 1. juni 2002 #5 Skrevet 1. juni 2002 .... og hvor er zå de filozofiske tanker? Jeg bare zpør, jeg. Men engentlig har jeg ingen grunn til å zpørre heller. Hvorfor zpør jeg...? Øh... På tide å gå ut i denne filosofize lørdagz-aften. Hilzen Sjefsfilosof m/nedrykk12
Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 1. juni 2002 #6 Skrevet 1. juni 2002 Filosofiske tanker, stod der skrevet, men jig kan ikke se nogen filosofi i det hele tatt! Nu, dette må være noe tullball satt i scene av denne skjøgen Væren og hennes komunist-Kris! Colin i mine unge dager ville en persom som Dem vært satt bak lås og slå! 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå