Gå til innhold

Brudemarsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til fine bryllupsmarsjer til inngang og utgang? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Vi gjekk inn til Bruremarsj frå Valsøyfjord, den vart sungen av eit kor, men kan også framførast med sangsolist og orgel/piano eller fele og orgel/piano. Elles er Sigurd JOrsalfar-marsjen vakker syns eg, og Purpose av Rikard Nordraak. Begge er tradisjonelle norske marsjar utan noko særleg religiøs tilknyting, men dei vert likevel godtekne i kyrkjer. Bruremarsjen til Jan Magne Førde er også veldig flott.

Skrevet

Vi hadde "Canon in d" som innmarsj og den til Jan Magne Førde som utmarsj :)

Skrevet

Vet ikke om den her er for spesiell og som inngangsmarsj, mn kunne godt tenkt meg den selv:) nydelig! fra kate og williams bryllup

Skrevet

Vet ikke om den her er for spesiell og som inngangsmarsj, mn kunne godt tenkt meg den selv:) nydelig! fra kate og williams bryllup

åååh, den vil jeg ha!! men uten vokal...
Skrevet

Vi hadde Just the way you are som innmarsj. Og utmarsjen husker jeg faktisk ikke! :fnise:

Anonym poster: 5ad410eda13a17defe7a6493dabeaaf0

Skrevet

Jeg SKAL ha "Brudemarsj fra Lødingen" i kirka, koste hva det koste vil! ; ) Koret jeg synger i skal se hva de får til, siden jeg gifter meg 13.juli og mange medlemmer har ferie. En god venn av meg spiller i band og den låta kan faktisk han og gitaristen/vokalisten i bandet. Så det er også en mulighet. Det er den versjonen med vokal som er aktuell da, selvsagt. Den er aller finest på fiolin, men der sliter jeg med å finne solist... Ellers er det ikke så nøye egentlig. Jeg kan like gjerne la organisten velge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...