Gå til innhold

Gave til bror som hjelper med å pusse opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og min samboer driver og pusser opp hjemme, og får veldig god hjelp av min bror. Han gjør det meste i og med at han er snikker, og det er aldri noe nei å få fra ham. :) Lurte på om det var noen som hadde tips til hva vi kan kjøpe som takk for hjelpen? Har lyst å gi han noe litt spesiellt :) Syns det er bedre å kjøpe noe istedenfor å bare gi han penger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi han penger for arbeidet han har gjort. Ellers utnytter dere han.

Skrevet

Hadde tatt meg en tur på vinmonopolet selv og kjøpt noe fint. Men det spørs jo litt hvilken type han er igjen.

Skrevet

Hadde tatt meg en tur på vinmonopolet selv og kjøpt noe fint. Men det spørs jo litt hvilken type han er igjen.

Han drikker for det meste øl og sprit, liker ikke hverken whisky eller cognac.. kanskje et gavekort på vinmonopolet hadde vært noe ja :) takk for tipset!! :):)

Skrevet

Kommer jo helt an på hvilken prisklasse dere tenker. Vi ga tur til utlandet til noen som hjalp oss, men da sparte vi jo sikkert flere hundre tusen på hjelpen vi fikk.

Tror jeg ville gått for å betale en helaften ute, en storbytur, hotelltur for han og eventuell kjæreste eller noe koselig som han kan gjøre når han har fri, nettopp fordi han bruker mye av fritiden sin på dette.

Anonym poster: 31f45ed02b1cbff823e5d291704247e9

Skrevet

Verktøykasse? :)

Anonym poster: 6663f5268851986e26053ee928e5fdc0

Skrevet

Billetter til en konsert eller standup-show eller noe lignende, tror jeg passer fint. Husk å kjøpe i hvert fall 2 billetter, slik at han kan ta med seg noen.

Skrevet

Min bror skal hjelpe meg også med å pusse opp, og han får penger. Da kan han bruke de på hva han vil, om det så er en fin aften med fruen, eller en regning som skulle vært tatt. ;) Likså greit at han får bestemme det selv, syntes jeg da. Mulig han får en flaske vin eller noe i tillegg. :)

Anonym poster: f082065e6333c1bd296ec0948f56ba5c

• Liker 1
Skrevet

Verktøykasse? :)

Anonym poster: 6663f5268851986e26053ee928e5fdc0

Han er snikker så han har det meste fra før av :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...