AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Overskriften sier vel sitt Vaner, uvaner, daglige ritualer osv. Min er bare 5 mnd nå men ser allerede mye personlighet i han! Veldig glad i vann (til å leke med) prater og følger etter oss overalt. Veier ca 3,8 kg. Herlige pusen vår <3 Skal skrive mer etterhvert. Anonym poster: ca7f0e1cca6dd9d5ebe4d2773d2b8628
la Flaca Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 Overskriften sier vel sitt Vaner, uvaner, daglige ritualer osv. Min er bare 5 mnd nå men ser allerede mye personlighet i han! Veldig glad i vann (til å leke med) prater og følger etter oss overalt. Veier ca 3,8 kg. Herlige pusen vår <3 Skal skrive mer etterhvert. Anonym poster: ca7f0e1cca6dd9d5ebe4d2773d2b8628 Maine coon er herlige katter ja. Post bilde i tråden min da!
Capricorn Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Min gutt er 6 år. Han veier nesten 8 kilo, men er ikke av de største. Han er mer som en hund enn katt på noen måter. Følger etter oss overalt og løper til døra når det ringer på. Han er veldig vanedyr og gjør det samme hver dag. Han har sine rutiner som er tilpasset mine. Står opp, koser og legger seg igjen når jeg reiser på jobb. Når jeg kommer hjem er det ny kosestund før han går ut en tur. Om kvelden er det mannen min som får kos. Han mjauer sjeldent (det er jo typisk den rasen), men han kvitrer og prater når det er noe han vil eller hvis han bare er glad. Et problem er at han er litt hardhendt, kan bite og klore litt. Er også litt vanskelig å få inn i pappen på han at karmer og møbler ikke er det samme som klorestativene hans Endret 3. oktober 2012 av Capricorn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå