Gwen Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har vært singel en stund nå, og sist helg var jeg på byen med en god vennine. Vi møtte på en kompis av henne, men han stakk etterhvert. Vi spurte en gjeng på 4 mannfolk om vi kunne sitte med dem, og vi koste oss skikkelig hele kvelden. Var som om vi var en vennegjeng som hadde kjent hverandre lenge. Han ene ble min flørt, og han spanderte hele kvelden. Når jeg skulle hjem, ville han at vi skulle ha kontakt videre, gav meg businesskortet sitt og sa han skulle vente på melding neste dag. Sendte denne meldingen neste dag, fikk svar 6-7 timer senere. Svarte så etter en stund, og han svarte igjen neste dag der igjen. Den dagen ble det et par meldinger, men ikke noe spesielt, bare tullete småprat. Jeg har ikke tid til å møte ham før om 2 uker, så jeg vet ikke om det er vits i å hinte til å møtes ennå. Men jeg vil gjerne prate litt mer på meldinger. Hva hadde vært et naturlig steg for dere å gjøre på dette nivået? For å få bedre kommunikasjon og for at han ikke skal glemme meg ut.
Guybrush Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Ring ham? Ta en uforpliktende cafetur eller spis lunch sammen om det er mulig en dag. Trenger ikke overanalysere alt 1
Gwen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2012 Det er lenge siden jeg har vært borti slikt så jeg er ikke helt sikker på hva som skremmer menn bort eller ikke lenger, haha. Å ringe passer ikke akkurat nå. Og jeg skal ha skole fra morgen til 9 om kvelden de neste 2 dagene, og reiser bort i 2 uker på fredag.
Gwen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2012 Sendte nettop melding om at jeg håpte han fremdeles ville ta meg med ut på middag en dag. Følte meg teit. Tenk hvis han syns jeg er teit?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 Hvis han synes du er teit på grunn av en melding er vel uansett ikke forutsetningene særlig gode for et forhold Så da har du ikke tapt noen ting. Så enkelt og så vanskelig - vet hvordan det føles, men også hvor mye trygghet og romslighet en kan føle når den andre faktisk er interessert. Anonym poster: 744529ab5b158410465e9413266c9bf1
Gwen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2012 Takk, anonym, kloke ord:) Fikk svar nå: Ja det vil jeg gjerne, snakkes snart. god natt:) jippiii! Men er det meningen jeg skal veeente på en melding nå?
Gjest Wei Wei Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Ja, nå skal du vente på at han tar kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå