Leopanter Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg vil ha nettbrett fordi det er så kjekt et format. Jeg ble dessverre skuffet da jeg prøvde samsung galaxy tab 2, for mange ting jeg forventet å kunne gjøre var umulig. Forventet samme funksjoner som en pc, men i nettbrettformat. Da må jeg vel gå for et nettbrett med windows? Krav jeg har til et nettbrett: - Kunne se nett-tv på nrk - At den har vanlig flash - At den har vanlig Java - At jeg kan betale på nettbutikker via nettbrettet (har ikke mulighet til å bruke mobilen som bankbrikke) - Å kunne se/redigere word-dokumenter - Tilgang til nettbank (Terra) - Å kunne åpne pdf-filer - Hdmi-inngang - Aux-inngang Noen av kravene er avhengig av hverandre. Er disse kravene utopiske, eller? Er ikke akkurat noen teknofan, så eventuelle svar må gjøres så enkle som mulig slik at jeg forstår ;-)
-Jiinxs- Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Alltid greit å si hvor mye du vil bruke på nettbrett. Microsoft Surface (Kommer med Windows 8) Asus Transformer Pad Infinity Endret 2. oktober 2012 av -Leon-
Leopanter Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2012 Pris er ikke så viktig, bare jeg får det jeg vil ha. Ja, googlet litt på det windows-brettet, men i følge nrk er det visst ikke mulig å bruke nett-tv med windows 8? Og det andre brettet med android 4.0, har det vanlug flash-avspilling og vanlig java? Galaxy tab 2 hadde ikke det, i alle fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå