slask Skrevet 2. oktober 2012 #1 Skrevet 2. oktober 2012 Strømbrudd i morges/formiddag skapte visst problemer for Network Norway (mobil...Onecall osv). Tja, jeg får fortsatt ikke nett med min (N)Onecall dings. Strømbruddet må ha vært på flerfoldige tusen milliampere denne gangen... Andre som har problemer?
sullå Skrevet 2. oktober 2012 #2 Skrevet 2. oktober 2012 Min dekning har kommet og gått hele dagen. Var verst i formiddag, da hadde jeg ingen dekning i det hele tatt..
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Jepp.. Anonym poster: 8698dc5307cff50a61177be1be2ee934
Eneri Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Strømbrudd i morges/formiddag skapte visst problemer for Network Norway (mobil...Onecall osv). Tja, jeg får fortsatt ikke nett med min (N)Onecall dings. Strømbruddet må ha vært på flerfoldige tusen milliampere denne gangen... Andre som har problemer? Hm, ikke meningen med sitat der, men men Jepp, trøbbel med onecall fremdeles. Bor i Nord-Norge. Hadde trøbbel med å sende sms morges/formiddag, trodde det var tlf min som klikka pga gammel, men det var det ikke. Kunne ringe som normalt. Men nå i kveld er det "kun nødanrop". Håper de får fiksa ting snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå